چادر مسافرتی اتوماتیک fit دو پوش 8 نفره

fit 8 2015 auto

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره اف آی تی fit یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین چادر های مسافرتی اتوماتیک ایرانی بوده که می تواند جزو بهترین وسیله های سفری شما باشد. این چادر که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی بوده از قابلیت مقاومت در برابر آب و شرایط جوی مختلف برخوردار است. همچنین این چادر دارای یک پوشش اضافی برای مقاومت و محافظت بیشتر از قسمت فوق چادر بوده که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

چادر مسافرتی اف آی تی در مدل اتوماتیک یکی دیگر از چادر های سفری بسیار با کیفیت ایرانی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با قابلیت ضد آب می باشد. محصولی با طراحی شیک و ابعاد ۲۴۰ در ۲۴۰ در۲۱۰  سانتی متر که قادر است تا ۸ نفر را به صورت نشسته و ۴ نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. اما این چادر قابلیت راه اندازی اتوماتیک و خودکار را داشته که می توان جمع و باز کردن آن را در مدت زمان ۱ دقیقه به انجام برساند. همچنین از دیگر ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به داشتن پوشش اضافی در قسمت فوق برای محافظت بیشتر از چادر در هنگام برخورد آب یا نور شدید اشاره کرد.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت fit
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی جدید اتومایتک fit دوپوش

چادر مسافرتی دوپوش اتوماتیک یکی از جدیدترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت fit در ایران بوده که از طراحی و کیفیت بدنه بسیار خوبی بهره مند است. علاوه بر کیفیت و طراحی خوب این بدنه داشتن رنگبندی زیبا و طراحی شیک تمام قسمت های چادر نیز از مزیت های آن بشمار می رود. این چادر سفری ساخته شده برای انواع سفر های مختلف خانوادگی بوده که به دلیل داشتن ویژگی راه اندازی سریع از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر fit همانند بسیاری از چادر های دیگر به صورت مریعی و چهارگوش بوده که از سقفی بزرگ و مربعی برخوردار است. در واقع سقف این چادر به صورتی طراحی شده تا هنگام استادن هیچ مشکلی را بابت برخورد سر به سقف نداشته باشید. یک پوشش اضافی در قسمت بیرونی سقف این چادر قرار داده شده که سبب می شود تا مقاومت چادر را در برابر برخورد اشیا و آب باران بیش از پیش مقاوم تر کند. همچنین این پوشش اضافی با رنگ روشن و طراحی شیروانی خود به این چادر مسافرتی زیبایی خاصی بخشیده است. اما وجود سه پنجره و یک درب بزرگ در این کالا به نورگیری و هوادهی بیشتر داخل آن کمک بسیاری کرده است. هر کدام از این درب ها و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه اصلی بهره می برند که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما اساس و پایه یک چادر بسته به فریم یا پایه های نگهدارنده خود داشته که در این چادر این فریم ها به شکل اتوماتیک باعث راه اندازی چادر و جمع کردن آن می شوند. این فریم ها به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده و قابلیت اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص نصب همراه چادر را دارند. در رابط این ویژگی در قسمت نحوه راه اندازی چادر بیشتر خواهیم پرداخت... 

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول سفری با توجه به ظرفیت 8 نفره خود ابعادی بسیار مناسب و قابل قبول بوده و نسبت به سایر چادر های هم ابعاد خود از نشیمنگاه بزرگتر به دلیل طراحی مناسب خود بهره می برد. ابعادی معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 110 سانتی متر) که ارتفاع آن یکی از مزیت های این چادر بوده و در نهایت به بزرگ تر شدن اتاق داخل چادر کمک شایانی کرده است. این چادر با این ابعاد به راحتی 8 نفر را به صورت نشسته و 4 نفر را به شکل خوابیده در خود جای می دهد که برای خانواده هایی با جمعیت معمولی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. همچنین این چادر از وزن 8 کیلوگرمی برخوردار بوده که به نسبت جنس بدنه و فریم های خود وزنی قابل قبول محسوب می شود. البته به دلیل داشتن ساک حمل مخصوص در زمان حمل وزن زیادی را احساس نخواهید کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه چادر مسافرتی دوپوش fit از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که به دلیل داشتن ضخامت بالا در برابر آب باران و باد شدید و همچنین گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی را خواهد داشت. این جنس بدنه که به نوعی بروزرسانی مدل های قبلی بوده علاوه بر مقاومت بالا از انعطاف خوبی هم برخوردار است، به همین جهت در اندازه های بالایی تا شده و حجم کمتری را هنگام حمل و نقل به خود می گیرد. وجود پوشش اضافی در قسمت سقف نیز به دوچندان شدن مقاومت چادر کمک زیادی کرده است. البته ویژگی دیگری که جنس بدنه این محصول داشته تا حدودی ثابت نگه داشتن دما در خود می باشد که این ویژگی نیز یک مزیت محسوب می شود. اما فریم های نگهدارنده بدنه نیز از جنس آلومینیوم ضد زنگ و ضد آب بوده که علاوه بر داشتن وزن کم در برابر ضربه های عادی نیز مقاوم می باشد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های مسافرتی اتوماتیک بسیار ساده بوده و تنها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پایه های اصلی را بلند کرده و با فشار دادن دکمه قرار داده شده در آن پایه فرعی که در داخل پایه اصلی قرار داده شده را به سمت بالا بکشید تا حالت قفل شده را به خود بگیرد. انجام باز کردن هر 4 گوشه این چادر کمتر از یک دقیقه برای مصرف کننده زمانبر خواهد بود. پس از این کار چادر شما به صورت کامل شکل خواهد گرفت. برای جمع کردن نیز کافیست عکس ای کار را انجام داده و پس از جمع کردن آن در ساک حمل خود قرار دهید تا آسیبی به آن نرسد. همچنین سعی کنید اشیای تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا آسیبی به آن نرسد.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک دو پوش جدید fit یکی از بهترین چادر های مسافرتی برای خانواده ها و حتی جوانان بوده که از ویژگی های خوبی همچون راه اندازی ساده، ضد آب بودن، داشتن پوشش اضافی و ... بهره می برد. این محصول با داشتن چنین ویژگی ها و قابلیت هایی از قیمت خوبی برخوردار بوده که همین مسئله سبب شده تا فروضش آن افزایش پیدا کند. گرچه مناسب بودن قیمت آن نیز تنها دلیل فروش بالای آن نبوده و نخواهد بود. این چادر توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...