چادر مسافرتی ارزان شش نفره هلال ایران

H 22410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ارزان 6 نفره هلال با ارتفاع کم یکی از چادر های مسافرتی ارزان مخصوص استراحت و خواب بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که در دو طرف خود دارای دو پنجره بزرگ با قابلیت باز و بسته شدن به صورت زیپی داشته که می تواند برای نور دهی و گردش هوای بیشتر در درون چادر بسیار تاثیر گذار باشد. از این چادر می توان برای هر نوع سفری استفاده نمود.

چادر مسافرتی ارزان شش نفره هلال ایران محصولی با کیفیت تولید داخلی ایران و با قیمت مناسب می باشد. این کالا شش نفره بوده و قابلیت میزبان سه نفر به صورت خوابیده را دارد. از معایب این کالا می توان به ارتفاع کم آن اشاره کرد. این چادر مسافرتی به از سری عصایی بود و با استفاده از دو میله بزرگ نصب می شود. در دو طرف آن نیز دو پنجره بزرگ داشته تا نور بیشتری توانایی وارد شدن به آن را داشته باشد. همراه با میخچه های اتصال به زمین و ساک حمل استاندارد.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای دو پنجره بزرگ زیپی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

یکی از ارزان  ترین چادر مسافرتی که در وب سایت تهران اینتکس نمایندگی مرکزی پخش چادر مسافرتی وجود دارد همین محصول است که کیفیت آن به نسبت چادر های دیگر پایین تر و قیمت آن نیز ارزانتر است ، این بدین معنا نیست که بی کیفیت هست اما به لحاظ مقایسه با دیگر چادر های هلال ایران در رده آخر از نظر کیفیت و استقامت میباشد این چادر مسافرتی ظاهر بسیار دوست داشتنی دارد و در کنار ابعاد و سایر ویژگی های بادنه آن باعث می شود که به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین چادر های مسافرتی به ویژه در زمان های اضطراری مانند شرایط بسیار تاسف بار زلزله باشد. در ادامه با بررسی این کالا همراه ما باشید.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی دارای ابعاد 205 سانتی متر طول و 205 سانتی متر عرض میباشد که ارتفاع این چادر مسافرتی به کمی بیشتر از 135 سانتی متر میرسد که برای این ابعاد بسیار مناسب است.لازم به ذکر است که ارتفاع این چادر مسافرتی ارزان شش نفره هلال ایران از قسمت کف تا بالاترین قسمت آن محاسبه شده است. همچنین هنگام بسته بندی بسیار کم حجم میشود که این ویژگی میتواند بسیار کاربردی باشد.این ابعاد برای ظرفیت 6 نفر درنظر گرفته شده است که بسیار مناسب است و در کنار این ویژگی ها وزن بسیار کم آن را هم در نظر بگیرید که برای جابجایی و مسافرت ها بسیار مناسب است و باعث دردسر نخواهد شد.

طراحی و جنس بدنه

اولین چیزی که در طراحی این محصول به چشم میخورد شکل ظاهری آن است که پنجره ای در آن وجود ندارد اما با یک لایه ی توری مقاوم شما علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات مزاحم به اطراف نیز دید خواهی داشت.با اینکه حدود 70 درصد این محصول از تور میباشد اما هنگام بسته بودن هیچ ورودی برای حشرات وجود نخواد داشت .جنس قسمت هایی که توری نمیباشد از نوع پارچه ای شمعی میباشد که ماده ای ترکیبی و بسیار مقاوم است که این قسمت ها به نوعی نقش ستون برای چادر را ایفا میکنند.علاوه بر این پیش تر گفته شد که این چادر مسافرتی توری دید شما به اطراف را محدود نخواهد کرد اما سقف به صورت پوشیده طراحی شده است که در واقع یکی از ویژگی های آن محسوب میشود و دارای لایه جداگانه و دو پوشش جداگانه است که مزیت های بسیاری را برای ان به همراه دارد.  زیرا در صورت که قصد استفاده از این چادر مسافرتی در روز را داشته باشید ، این سقف مانع از تابش مستقیم نور آفتاب که میتواند بسیار آزار دهنده باشد میشود.درب ورودی این چادر مسافرتی ارزان شش نفره هلال ایران به صورت بیضی شکل در نظر گرفته شده است که ورود و خروج به آن به سادگی انجام خواهد گرفت و این درب توسط یک زیپ خودکار باز و بسته میشود.همچنین اطراف این چادر مسافرتی میخ هایی وجود دارد که برای محکم کردن چادر مسافرتی به زمین کاربرد دارد که این میخ ها به پایه های فلزی وصل میشوند که از جنس آلومینیوم بوده و همچنین ضد آب و ضد زنگ میباشند. 

روش نصب

برای راه اندازی چادرمسافرتی ارزان شش نفره هلال ایران ابتدا باید آن را بر روی سطحی صاف و مطمئن پهن کرده و سپس اقدام به داخل نمودن تک تک فریم ها به دریچه های مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه نمود. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که فریم ها از قسمت دیگر دریچه به بیرون راهی شوند. دقت کنید که پس از وارد کردن هر فریم به داخل دریچه فریم بعدی را به قسمت انتهایی فریم داخلی به صورت کامل وصل کنید. در هر گوشه چادر یک اهرم پلاستیکی سرخود وجود داشته که نوگ هر فریم ها به آن متصل می شود تا از حرکت اضافی در امان باشد. البته برای استحکام بیشتر این فریم ها و بدنه چادر می توان از میخ و طناب مخصص این چادر که همراه آن قرار داده شده استفاده کرد. برای جمع کردن این چادر کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام دهید و در انتها در ساک حمل خود بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...