چادر مسافرتی ایرانی ضد آب

67068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ایرانی فنری اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی ارزان و با کیفیت که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. این محصول در واقع به دلیل منعطف بودن پایه های درونی خود از قابلیت نصب اتوماتیک بهره می برد. ظرفیت آن 10 نفره بوده که می توان تا ۵ نفر به صورت درازکش در آن جای داد.

چادر مسافرتی ایرانی ، 10 نفره ، جنس پارچه برزنتی ، ضد آب ، دو لایه ، فنری ، با طول ۲۳۰ در عرض ۲۲۰ و ارتفاع ۲۰۰ سانتی متر ، با نصب بسیار سریع و آسان ، با قیمت مناسب ، کم حجم ، سبک ، رنگهای متنوع ، دارای توری ، دارای ورودی بزرگ ، این چادر با کیفیت فوق العاده خود تماما در ایران تولید شده و به همین دلیل نیز قیمت فوق العاده مناسبی دارد. از ویژگی های آن می توان به سبکی و ظاهر ساده آن اشاره کرد که نسبت به قیمت آن فوق العاده می باشد. برای مشاهده آموزش نصب چادر نیز می توانید از این لینک استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و آن را برایتان ارسال کنند.

چادر مسافرتی ایرانی ابزاری است که طی سال های گذشته به مهم ترین همراه تمامی مسافران تبدیل شده است. این دسته از محصولات می توانند در سرما محیطی گرم و در گرمای خورشید سایه ای برای آرامش خانواده ها به همراه داشته باشد و در حالت کلی سر پناهی برای تمامی افراد در هر نقطه از کشور بوده که به همین دلایل نیز به محبوبیت فراوانی دست یافته است. چادر های مسافتری در سه نوع متنوع ساخته شده اند که چادر های تولیدی در کشور به هر سه روش تولید و عرضه می شوند، در حالت کلی بهترین نوع چادر های مسافرتی نوع اتوماتیک آنهاست اما در تمامی موارد نصب کردن و راه اندازی چادر های فنری که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت ساده تر بوده و در زمان کمتری انجام می شود. به علاوه این دسته از چادر های مسافرتی قیمت بسیار کمتر نیز دارند و برای بسیاری مقرون به صرفه تر هستند. در ادامه با ما همراه باشید. 

طراحی و ابعاد 

ظاهر این محصول همانند اکثر چادر های مسافرتی می باشد که احتمالا حین مسافرت دیده اید، قسمت بالایی آن با رنگ متفاوتی از قسمت پایینی جدا شده است و این حالت به دلیل تنوع ظاهری به وجود آمده است تا از حالت یکدستی آن خارج شود. در ضمن لازم به ذکر است که این محصول از رنگبندی متنوعی برخوردار می باشد که در زمان سفارش رنگ های آن به اطلاع شما خواهد رسید، در چهار قسمت دیواره های این چادر میله های فنری که وظیفه حفظ بدنه را بر عهده دارند قرار گرفته اند، این چادر دارای یک ورودی و دو پنجره می باشد که هر دو آنها از توری برخوردار هستند تا در صورتی تمایل شما از ورود پشه ها جلوگیری شود، در نظر داشته باشید توری موجود بر روی پنجره ها قابل باز یا بسته شدن نبوده و ثابت است. ابعاد این چادر برابر با 230 در 220 سانتی متر می باشد و ارتفاع آن نیز برابر با 2 متر بوده که برای خوابیدن همزمان 5 نفر و نشستن ده نفر به صورت همزمان مناسب است، از این رو می توان این مشخصه های ابعادی را در مقایسه با قیمت آن مناسب ارزیابی کرد.

جنس و کیفیت بدنه

چادر های مسافرتی ساخت کشورمان که از فرم فکتور فنری در ساختشان استفاده شده است معمولا از پارچه های شمعی در ساخت آنها استفاده شده است، این پارچه ها ک به نوعی استاندارد می باشند ضد آب هستند، مقاومت این محصولات در کیفیت به دوخت آنها و جنس پایه های آنها بستگی دارد این محصول نیز از برترین موارد در هر دسته ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر باد و باران دارد. برای مقاومت بیشتر نیز می توانید چهار گوشه چادر را به زمین متصل کنید تا استحکام آن افزایش یابد. برای مقاومت بیشتر در برابر آب نیز می توانید از پوش دوم استفاده کنید که تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت این محصول داشته است، در حلات کلی استفاده از پوش دوم و طناب برای بستن چادر را در شرایط جوی نا مساعد بخ شما پیشنهاد میکنیم. 

روش نصب

نصب این محصول بر خلاف جمع کردن آن بسیار ساده است، بسته بندی چادر مسافرتی ایرانی کاملا گرد بوده و حالت فنری دارد، ابتدا در محلی که فضای مناسبی برای قرار گیری آن باشد چادر را از بسته بندی خارج کرده و با رها کردن آن بدنه فنری آن به صورت خودکار باز می شود، سپس چادر را باز کرده و سون وسطی آن را به بیرون بکشید تا چادر آماده استفاده شود، برای جمع  کردن آن نیز می توانید یکی از ستون ها را به داخل چادر مشابه زمانی که از حین نصب از حالت فنری خارج می شود هدایت کنید، در مرحله بعدی قسمت بالایی چادر را به پایین آورده و آن را با چرخواندن به سمت راست هدایت کنید، در همین زمان قسمت چپ چادر را نیز به وسط آورده تا به شکل گرد ابتدایی تغییر حالت دهد، در انتها لازم به ذکر است که انجام این مراحل از روی متن کمی دشوار بوده و بهتر است در زمان خرید چادر مسافرتی از پیکی که چادر مسافرتی را به شما تحویل می دهد یا مسئول فروش دفتر تهران اینتکس کمک بگیرید. 

 نوع اتوماتیک
 طول 230 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی ایرانی ضد آب یکی از بهترین چادر های مسافرتی طراحی شده در ایران است که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است و یکی از مقاوم ترین و محبوب ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد . فروشگاه اینتکس با توجه به ارائه انواع محصولات و تجهیزات سفری ، انواع چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی را در دسته بندی مربوطه موجود کرده است تا عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه بتوانند با توجه به سلیقه و نیاز خود چادر های مسافرتی متنوعی را خریداری کنند . مدل فوق یعنی چادر مسافرتی ایرانی ضد آب از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و برای استفاده 10 نفره مناسب می باشد ، شما می توانید مدل هایی را خریداری کنید که از ابعاد کوچک تری ساخته شده و مناسب برای نفرات کمتر هستند . 

ویژگی های چادر مسافرتی ایرانی ضد آب

ویژگی ها و خصوصیات هر چادری بسته به نوع طراحی و ساختار آن محصول متفاوت است ، به عنوان مثال چادر مسافرتی ایرانی ضد آب دارای پنچره های بیشتری بوده که آن را از این نظر متمایز کرده است . از ویژگی های بسیار خوبی که چادر مسافرتی ایرانی ضد آب دارد می توان به داشتن سایه بان در بخش جلویی آن اشاره کرد که می تواند از گرم شدن بخش جلویی چادر جلوگیری کرده تا با باز گذاشتن درب ، نور آفتاب به داخل نتابد یا در روز های بارانی می تواند از ورود آب در هنگام ورود و خروج چادر جلوگیری کند . تمامی بخش های این چادر اعم از سقف ، کف و دیواره های آن ضد آب بوده و می تواند به خوبی در برابر بارش باران عایق باشد . در بخش توضیحات مطالب کاملی در رابطه با جنس چادر مسافرتی و ویژگی های آن اشاراتی شد .

مزایا چادر مسافرتی فنری

برای ساخت چادر های مسافرتی از چند نوع سازه استفاده می شود که هر یک از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند . یکی از این سازه ها ، سازه فنری می باشد که ساختار فریم چادر مسافرتی ایرانی ضد آب نیز به صورت فنری است . از مزایا چادر مسافرتی فنری می توان به راه اندازی بسیار سریع و آسان آن اشاره کرد که شما می توانید به صورت اتوماتیک آن را در کمتر از چند ثانیه راه اندازی کنید ، از این رو اگر به دنبال چادری هستید که دردسر کمتری برای راه اندازی داشته باشد .

بدون شک چادر مسافرتی فنری به مانند چادر مسافرتی ایرانی ضد آب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود . شیب دیواره ها در چادر های مسافرتی فنری زیاد بوده و آب را بر روی خود جمع نمی کند . چادر های مسافرتی فنری در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و تنها در صورت فشار بسیار زیاد و خم شدن ممکن است آسیب ببیند .

قیمت چادر مسافرتی ایرانی ضد آب

قیمت چادر مسافرتی ایرانی ضد آب در مقایسه با چادر های مسافرتی خارجی در ابعاد مشابه ، بسیار ارزان تر می باشد ، زیرا تولیدات آن در داخل کشور صورت گرفته است و هزینه ساخت و مواد اولیه تولید آن بسیار ارزان تر بوده و همچنین هزینه ای بابت واردات آن پرداخت نشده است ، بنابراین قیمت نهایی چادر مسافرتی بسیار ارزان تر تمام شده است ، بنابراین ارزان بودن چادر های مسافرتی ایرانی دلیل بر بی کیفیت بودن آن نبوده و تنها مواردی که پیش تر اشاره شد ، سبب ارزان بودن این محصولات می باشد . بنابراین با خیال راحت از چادر مسافرتی خود استفاده کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید . فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی بر این داشته تا با فروش بی واسطه محصولات خود را با قیمت کمتر و ارزان تری به دست مشتری برساند .

چادر مسافرتی ایرانی ضد آب برای چه آب و هوایی مناسب است ؟

سوالی که ممکن است پرسیده شود این است که چادر مسافرتی ایرانی ضد آب برای چه آب و هوایی مناسب است ؟ با توجه به ساختار و طراحی که این چادر مسافرتی دارد ، استفاده از آن در اغلب شرایط آب و هوایی مناسب است ، البته این چادر برای کوهنوردی و شرایط بد جوی مناسب نبوده و بیشتر برای آب و هوای معتدل می باشد ، همچنین در روز های بارانی می توانید از این چادر مسافرتی استفاده کنید زیرا بدنه آن ضد آب است . در روز های گرم نیز با توجه به داشتن پنچره های بزرگ شما می توانید تهویه هوای بسیار خوبی را داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...