چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره

camp-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره، جنس بدنه از پارچه شمعی پلی استر ، دارای فریم های فلزی ضد زنگ ، قابلیت راه اندازی سریع ، دارای وزن و حجم کم ، مناسب سفر های عادی

چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره از محصولات با دوام و پر طرفدار در میان خانواده ها می باشد که با توجه به ساختار فوق العاده و هم چنین رنگ بندی یکدستی که دارد قطعا می تواند یک پیشنهاد ایده آل برای خرید به شمار رود. در همین راستا در هنگام خرید شما باید به چند نکته توجه کنید. نکته اول بحث نوع طراحی و رنگ این محصول است که دارای یک ساختار کله قندی بوده و با رنگی یکدست مشکی طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول دارای درب ورودی بزرگ در کنار پنجره های دارای توری می باشد که از ویژگی های طراحی این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که سادگی در راه اندازی این محصول نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت که باید به آن توجه کنید. ضد آب بودن بده محصول و همین طور مقاومت این کالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی هم از دیگر خصوصیاتی است که در هنگام خرید می توان به آن ها اتکا کرد. از نظر ظرفیت هم این محصول مناسب برای استراحت در حالت دراز کش با ظرفیت چهار نفر و در حالت نشسته تا هشت نفر می باشد که قطعا فضای ایده آلی برای خانواده ها خواهد بود.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آبخیر
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت iran tent
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره محصولی است که در ادامه این مطلب اگر به صورت کامل مطالعه کنید با خیالی راحت و آسوده می توانید اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که از نظر نوع طراحی و رنگ و هم چنین جنس و کیفیتی که این محصول دارد قطعا می تواند گزینه ای ایده آل برای خانواده ها به شمار رود. با توجه به این نکته شاید بهتر است تا شما را از نظر ابعاد و هم چنین کیفیت و شیوه راه اندازی این محصول بهتر راهنمایی کنیم پس با ما همراه باشید...

ابعاد و اندازه های محصول

در بخش نخست از این محصول باید عنوان کنیم که ساختار اصلی شکل دهنده این محصول یک ساختار مربعی شکل است. در واقع می توانید مشاهده نمایید که بخش زیرین این محصول دارای همین ساختار مربعی است و باعث شده تا شما پس از راه اندازی این محصول فضای نسبتا زیادی را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که طول و عرض این محصول همان طور که اشاره کردیم با هم برابر بوده و دارای 250 سانتی متر طول و عرض می باشد که باعث شده تا این ساختار مربعی طراحی شود.

هم چنین نکته دیگری که باید به ان اشاره کنیم ارتفاع این محصول می باشد. این چادر مسافرتی دارای ارتفاع 170 سانتی متر می باشد که این مقدار باعث شده تا تقریبا به سادگی و به صورت سر پا نیز بتوانید در داخل این چادر مسافرتی قدم زده و جا به جا شوید. در واقع شاید مقداری این ارتفاع برای افرادی که قد بالای 170 سانتی متر دارند مشکل باشد و نیاز داشته باشند که سر و گردن خود را خم کنند تا بتوانند عبور راحتی را تجربه کنند.

علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که تا قبل از راه اندازی این محصول شما با یک چادر مسافرتی کوچک در یک ساک حمل مواجه خواهید شد که قطعا فضای کمی را اشغال خواهد کرد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که در داخل بسته بندی این محصول در ابعاد 75 در 8 در 75 سانتی متر قرار گرفته است که باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید اقدام به حمل و نقل این چادر مسافرتی کرده و سپس در فضای مد نظر خود اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین از نظر وزن هم این چادر قطعا یک کالای سبک وزن و پرتابل می باشد که به ساده ترین شکل ممکن می توانید از آن استفاده نمایید.

باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول از نظر ظرفیت نیز مناسب برای 8 نفر به صورت نشسته می باشد. یعنی ابعاد عنوان شده از نظر ظرفیتی این محصول در حالت نشسته تعیین شده است و اگر قصد دارید در حالت دراز کش از این محصول استفاده کنید باید به این مسئله هم دقت کنید که نهایتا 4 نفر بزرگسال بتوانند در داخل این محصول دراز کشیده و در واقع خوابی راحت را با یک فضای نسبتا مناسب تجربه کنند.

شیوه راه اندازی

همان طور که می دانید این محصول قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به ساده ترین شکل ممکن این چادر به صورت اتوماتیک در مدت زمان چند ثانیه راه اندازی می شود و از این نظر شما کار سختی را برای راه اندازی این محصول در اختیار ندارید. هم چنین جمع آوری این محصول هم همین مقدار زمان می برد که باید به این مسئله هم اشاره کنیم.

کیفیت و جنس بدنه

این محصول جزو چادر های مسافرتی ایرانی است که از کیفیت قابل قبولی هم بهره مند می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از بدنه ای با جنس پارچه شمعی پلی استر شکل گرفته که ضخامت قابل قبولی دارد. البته این چادر ضد آب نبوده و به صورت دو پوش و یا مقاوم در برابر طوفان نیز طراحی نشده است که باید در هنگام خرید به این موارد هم اشاره کنید. بهره مندی از پایه های فلزی هم مورد دیگری است که می توان در خصوص بدنه این محصول به ان اشاره کنیم. با توجه به این موارد حال شما اگر قصد خرید این چادر مسافرتی را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون آن را از سایت فروشگاه اینتکس تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...