چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره ارزان

ch-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جنس بدنه از پارچه شمعی پلی استر ، دارای فریم های فلزی ضد زنگ ، قابلیت راه اندازی سریع ، دارای وزن و حجم کم ، مناسب سفر های عادی

چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره ارزان از سری چادر های مسافرتی فوق العاده ای است که هم ظاهر زیبایی دارد و هم با بهره مندی از کیفیت و کارایی فوق العاده اش سبب شده تا خیلی از افراد به دنبال خرید و انتخاب این محصول باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر ظرفیت این محصول همان طور که از نامش پیداست دارای ظرفیت هشت نفره می باشد که این مقدار مناسب برای نشستن بوده و قطعا برای دراز کشیدن و خواب حداکثر چهار الی پنج نفر این چادر مناسب خواهد بود که این تعداد هم باز بسته به قد و وزن افراد متفاوت می باشد و ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. در مورد جنس و کیفیت این چادر هم باید عنوان کنیم که این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد. قطعا این نوع از پارچه یکی از محبوب ترین و با دوام ترین جنس ها در بین چادر های مسافرتی می باشد زیرا به صورت ضد آب طراحی شده و به هیچ عنوان در شرایط جوی گوناگون و در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، تغییر رنگ و یا افت کیفیت ندارد. علاوه بر این ها دو رنگ بودن این محصول و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ طوسی و قهوه ای هم باعث جلوه دار شدن این محصول شده است. هم چنین راه اندازی ساده و آسان این محصول هم سبب شده تا در سفر ها و کمپینگ ها نیز بتوانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به نصب و هم چنین جمع آوری این چادر مسافرتی کرده و از این حیث نیز در وقت شما صرفه جویی شود.

 نوع فنری
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 75 در 8 در 75 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی ایرانی هشت نفره ارزان یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به مسافرت رفته و بدون نگرانی از بابت تایم و فضای استراحت در داخل این چادر ها لحظات خود را بگذرانید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی چندین ویژگی مهم دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به نوع طراحی و ساختار ، ظرفیت ، جنس و کیفیت این محصول و رنگ بندی این کالا اشاره کنیم که همین موارد باعث می شود تا با خیال راحت بتوانید خرید این محصول را انجام دهید. این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید تا به صورت تقریبا پیوسته و جامع با ویژگی های این چادر مسافرتی آشنا شوید....

نوع طراحی و ساختار چادر مسافرتی

در بخش نخست باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی دارای یک طراحی فوق العاده زیبا و جذاب است که قطعا همین عامل نیز باعث می شود تا خرید این محصول بیشتر شود. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که از نظر طراحی این چادر مسافرتی قطعا یکی از محصولاتی است که سعی کرده تا با الگو برداری از محصولات دیگر و همین طور کالا های پر فروش به شکل کامل طراحی و تولید گردد که با در نظر گرفتن این نکته شما می توانید برای خرید خود بهتر تصمیم گیری کنید.

از نظر نوع طراحی و ساختار نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی طراحی کله قندی را دارا می باشد. این طراحی در تولید اکثر چادر های مسافرتی ایرانی رایج می باشد و با این مسئله شما می توانید به راحتی محصولات ایرانی را از محصولات دیگر تشخیص دهید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از نظر نوع رنگ بندی هم این کالا یک محصول عامه پسند می باشد که تقریبا به بهترین شکل ممکن و از ترکیب دو رنگ جذاب شکل گرفته است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی این محصول خاکستری بوده و بخش های درب و پنجره این محصول نیز قهوه ای رنگ می باشد. این موارد باعث می شود تا شما از نظر نوع ساختار یک کالای عامه پسند و زیبا را در اختیار داشته باشید.

جنس و کیفیت چادر مسافرتی

در ارتباط با بحث جنس و کیفیت این محصول باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از رویه ای با جنس پارچه شمعی پلی استر طراحی و تولید گردیده است. این نوع جنس در طراحی و تولید چادر های مسافرتی یک جنس رایج به شمار می رود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که معمولا فریم های اصلی این چادر های مسافرتی از نوع فلزی و ضد زنگ هستند و در عین حال انعطاف پذیری بالایی را هم دارا می باشند که از ویژگی های مهم این محصولات به شمار می رود. هم چنین می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر های مسافرتی به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که این نکته باعث می شود تا در هنگام بارش باران نیز به هیچ عنوان آب به داخل چادر نفوذ نکند. این موارد مهم ترین خصوصیات در خصوص این چادر مسافرتی به شمار می رود.

قابلیت ها و ویژگی های چادر مسافرتی

در بخش قبل سعی کردیم تا شما را با خصوصیات ظاهری این محصول آشنا کنیم. در این بخش اما قصد داریم تا شما را با مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این چادر مسافرتی آشنا کنیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول حجم و وزن بسیار کمی دارد که همین نکته باعث می شود تا شما بتوانید به سادگی آن را حمل و نقل کنید. هم چنین این محصول قطعا برای تمامی سفر ها و خصوصا سفرهای عادی و خانوادگی ایده آل می باشد. نصب و راه اندازی این محصول هم در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود که این مسئله هم از دیگر ویژگی های خوب این چادر مسافرتی خواهد بود.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما می توانید از این محصول برای استفاده دراز کش چهار نفر و هم چنین استفاده در حالت نشسته هشت نفر نیز بهره مند شوید که از ویژگی های خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود. در کنار این موارد باید به دارا بودن توری در بخش های درب و پنجره های این محصول هم اشاره کرد که سبب می شود تا شما در فصول گرم سال هم خیالتان راحت باشد و بدون نگرانی درب اصلی و پنجره های این محصول را باز بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...