چادر مسافرتی بادی بست وی

bestway 68079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بادی بست وی یکی دیگر از باداوم ترین محصولات این شرکت بزرگ مناسب استفاده در زمان سفر و کمپینگ بوده که از طراحی بدنه متفاوت با طول عمر بسیار بالا برخوردار می باشد. این محصول جذاب دارای جنس بدنه از بهترین نوع پی وی سی بوده که کاملا ضدآب بوده و ساختاری بادوام و مقاوم دارد. این محصول خاص دارای سازه هایی بادی بوده که کاملا استوار بر روی سطح زمین قرار گرفته و محصول را مناسب استفاده در زمان بارندگی و یا سفر های کوهستانی کرده است. در بخش داخلی محصول یک محوطه باز وجود داشته و تعداد دو عدد اتاق مجزا تعبیه شده به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی ساختاری هشت نفره داشته و برای خوابیدن گنجایش 4 نفر را دارد. روکش بدنه محصول ضدحریق نیز بوده به همین دلیل می تواند ایمنی و سلامت شما را در زمان استفاده مهیا کند. این محصول جذاب دارای یک درب ورودی اصلی و تعداد 2 عدد پنجره نیز می باشد. تمامی این بخش ها برای جلوگیزی از ورود حشرات دارای توری شده اند. در داخل بسته بندی محصول برای راه اندازی ستون های این چادر مسافرتی یک پمپ باد مخصوص قرار داده شده است. این محصول استثنایی مجهز به یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی آن را با سهولت همراه کرده است. برای خرید چادر مسافرتی بادی می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

 نوع بادی
 طول 485 سانتی متر
 عرض 279 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه pvc
 جنس پایه ها بادی
 اتوماتیک خیر
 آفتاب گیرخیر
 ضد آببله
 پنجره2 عدد
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی بادی بست وی

چادر مسافرتی بادی بست وی یک محصول منحصر به فرد از شرکت بست وی می باشد که این بار فعالیت خود را در حوزه چادر های مسافرتی بادی هم بیش از پیش سر و سامان داده است. این محصول از نظر نوع کارکرد شبیه به اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار است که همان ساختار و همان کارایی را برای مشتریان داراست. بحث کیفیت بالای این محصول در کنار راه اندازی ساده و اسان و هم چنین ظاهر زیبای این چادر مسافرتی هم از دیگر مواردی است که در این مطلب سعی خواهیم کرد به تک تک ان ها بپردازیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

از نظر نوع طراحی این چادر مسافرتی یکی از خاص ترین و جذاب ترین تولیداتی است که در بازار وجود دارد و سعی شده تا در ساخت این چادر مسافرتی تمام اصول حرفه ای به بهترین شکل ممکن رعایت شود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول یک چادر مسافرتی چند بخشی است که هر یک از این بخش  ها مختص به یک نفر خواهد بود. در ابتدا باید عنوان کنیم که درب ورود این محصول در بخش میانی این چادر مسافرتی قرار دارد و عبور و مرور افراد از همین بخش صورت می پذیرد. هم چنین شما پس از ورود به این چادر می توانید به سمت راست و چپ بروید که سمت راست این چادر به دو بخش مجزا و یک نفره تقسیم شده و سمت چپ این محصول هم اتاقی با ظرفیت دو نفر دراز کش شکل گرفته است. قطعا شما برای استراحت و دراز کشیدن باید به این نکات توجه نمایید. البته این ظرفیت ها در صورت نشستن در داخل این چادر دو برابر خواهد شد و به همین دلیل است که این چادر را یک محصول 8 نفره نامگذاری کرده اند. مسئله بعدی هم در خصوص این محصول رنگ طوسی و خاکستری این کالاست که که در کنار ستون های قرمز رنگ این چادر جلوه فوق العاده ای را به این کالا بخشیده اند.

کیفیت و جنس بدنه

همان طور که می دانید شرکت بست وی در حوزه محصولات بادی فعالیت می کند و به همین دلیل هم این محصول از نظر جنس و کیفیت از همین ساختار طبعیت می کند. بدنه این محصول تماما از نوع PVC بوده که مقاومت و ضخامت خوبی را داراست و به صورت ضد اب شکل گرفته است که شما می توانید در هر فضا و مکانی از ان بهره مند شوید. هم چنین پایه های این محصول نیز به صورت بادی شکل گرفته اند که برای راه اندازی و شکل کامل بخشیدن به این چادر می بایست ان ها را باد کرده و در بهترین حالت ممکن از ان ها استفاده کنید.

ویژگی های چادر مسافرتی

اولین ویژگی این محصول قابلیت راه اندازی سریع و اسان این محصول است که شما تنها با خارج کردن این کالا از داخل بسته بندی می توانید شکل کامل این چادر را به ان بخشیده و سپس در سریع ترین حالت ممکن با باد کردن پایه های این محصول شکل کاملی را به این چادر ببخشید. بحث بعدی در خصوص این محصول همان طور که در بخش قبل به ان اشاره کردیم ضد اب بودن این کالاست که باعث شده تا در هر شرایطی بتوانید از این چادر مسافرتی بادی استفاده نموده و نگران نفوذ اب باران به داخل چادر نباشید. هم چنین این محصول دارای دو عدد پنجره هم می باشد که در فصول گرم سال کاملا به درد شما خواهد خورد. علاوه بر این ها بهره مندی از یک ساک حمل نیز سبب شده تا با توجه به ابعاد کوچک این چادر در مواقعی که ان را راه اندازی نکرده اید ، بتوانید به سادگی و در راحت ترین شکل ممکن این محصول را با خود حمل و نقل نمایید. تمامی این موارد را می توان مزایا و ویزگی های خوب این چادر مسافرتی عنوان کرد.

شیوه خرید و خدمات پس از فروش : شما برای خرید این محصول می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در ایران اقدام نموده و ان را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید در مواقعی که این محصول اسیب دید ان را به نمایندگی تهران اینتکس تحویل داده تا در سریع ترین زمان ممکن پس از ترمیم ، ان را تحویل بگیرید.

فریبرز تختی

سلام چرا نمیتونیم دیدگاه سایر مشتریان و کاربران رو ببینیم و فقط کنار محصول بصورت کم رنگ در پرانتز نوشته شده دیدگاه ۶۲ کاربر

424 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...