چادر مسافرتی برزنتی اسکلتی هشت نفره

tr33211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی برزنتی فنری اسکلتی هشت نفره یکی از چادرهای مسافرتی ضخیم و مقاومی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. اگر بخواهیم در رابطه با جنس این محصول صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این کالا بدنه ای مقاوم از جنس اکسفورد دارد که به سادگی اسیب نخواهد دید. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم از نوع فنری انعطاف پذیر طراحی و تولید شده است که فوق العاده مستحکم می باشد. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که این چادر مناسب برای استفاده 8 نفر بوده و به صورت دراز کش 4 نفر می توانند به صورت هم زمان از ان استفاده کنند. هم چنین این چادر دارای یک درب بزرگ برای ورود و خروج بوده و سه پنجره را هم بر روی بدنه خود می بیند که باعث شده تا بتوانید به سادگی و با باز کردن ان ها در فصول گرم سال هوا را در داخل چادر به جریان بیندازید. این محصول در عرض مدت کوتاهی قابلیت راه اندازی را دارد که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات خوب چادر به حساب می اید. اگر قصد خرید یک چادر با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه اکسفورد
 جنس پایه ها فنری
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ضد آب
 
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی برزنتی اسکلتی هشت نفره یکی از چادر های مسافرتی فوق العاده ای که با استفاده از ان می توانید به سادگی در طبیعت و مسافرت های خود از ان استفاده کنید چادر مسافرتی ضخیم اسکلتی هشت نفره می باشد. این محصول فوق العاده با کیفیت بوده و از بدنه ای بسیار مقاوم تولید شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را بررسی کنیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت کلی این محصول تقریبا مربعی شکل است. این ارگونومی ساخت در بین چادر های مسافرتی معمولا رایج بوده و اکثریت از همین شکل و شمایل بهره می برند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر ساخته شده از چهار ضلع می باشد. قسمت بالایی هر چهار ضلع شبیه به خانه های شیربانی دار بوده و شکلی تقریبا هلالی دارد. بر روی هر یک از چهار گوشه این محصول هم بدنه ای با ارگونومی ساخت نیم دایره و متفاوت با دیگر نقاط این چادر قرار گرفته است که باعث مقاومت و شکل گیری بیشتر این محصول شده است. لبه های کناری و گوشه های این محصول همگی سفید رنگ بوده و بخش های اصلی این محصول هم مشکی می باشند. علاوه بر این ها ناحیه بالایی این چادر ساخته شده از رنگ یکدست قهوه ای است که بسیار چشم نواز است. تمام این موارد باعث خاص بودن این چادر نسبت به نمونه های مشابه شده است.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات این محصول که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به ان اطمینان کنید جنس بدنه این کالاست. در همین ارتباط باید عنوان کرد که سازه و پایه های اصلی این محصول همگی از نوع فنری اسکلتی طراحی و تولید شده اند که به سادگی و با انعطاف پذیری بالایی که دارند می توانید ان را جا به جا کنید. هم چنین بدنه اصلی و رویه این چادر هم از جنس اکسفورد طراحی و تولید شده است که فوق العاده مقاوم بوده و از کیفیت بی نظیری بهره می برد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول در وهله اول باید عنوان کرد که این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت درازکش می باشد. علاوه بر این ها وزن فوق العاده سبک این محصول هم یکی دیگر از نقاط قوت این چادر مسافرتی به شمار می رود. در رابطه با ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که این چادر در طول 250 و عرض مشابه 250 سانتی متر تولید شده و ارتفاع ان هم 210 سانتی متر می باشد که به صورت ایستاده می توانید در داخل ان به سادگی قرار بگیرید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این چادر به صورت فنری طراحی و تولید شده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که در ابتدا باید بدنه اصلی و رویه این چادر را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از شیار هایی که بر روی این محصول دوخته شده است به سادگی این ستون ها را از داخل ان قرار داده و از هر طرف به صورت محکم ان ها را چفت کنید. پس از انجام دادن این کار به سادگی می توانید ان را بر روی زمین قرار داده و به صورت سرپا از ان استفاده کنید. برای جمع کردن این چادر هم ابتدا باید همان ستون ها و پایه ها را از داخل چادر خارج کرده و سپس به سادگی چادر را تا کرده و در داخل ساک حملش قرار دهید. برای مراقبت از این محصول هم باید همان نکات ساده را رعایت کنید. این نکات عبارتند از ضربه نزدن به بدنه و نپریدن بر روی ان و همین طور دور کردن اشیا نوک تیز از کنار این محصول. با انجام دادن این اصول ساده شما می توانید به سادگی از این محصول تا سالیان سال بدون افت کیفیت استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

چادر مسافرتی ضخیم اسکلتی هشت نفره یک محصول فوق العاده با کیفیت می باشد که تمام اصول حرفه ای طراحی و تولید را رعایت کرده و به دلیل داشتن رنگ تیره و همین طور کیفیت فوق العاده برای تمام اقشار قابل استفاده می باشد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...