چادر مسافرتی بست وی ساحلی

67278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی بست وی ساحلی یک محصول ساده و زیبا بوده که مناسب برای استفاده در ساحل ، کمپینگ و طبیعت گردی می باشد. از این محصول در حالت دراز کش هم زمان 2 الی 3 نفر می توانند استفاده کرده و به استراحت بپردازند. این چادر از ناحیه جلو به طور کامل باز می باشد به گونه ای که فقط مناسب برای فصل های گرم سال است. یک دست میخ نگهدارنده برای اتصال چهار سمت چادر بر روی زمین در کنار این محصول وجود دارد که به راحتی می توانید ان را راه اندازی کنید. هم چنین دارای افتاب گیر برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر است. جنس ستون بندی ها از فایبر گلاس و بدنه از پلی استر می باشد که مقاومت خوبی دارد. علاوه بر ان این محصول در برابر بارش باران مقاوم است. درون این کالا نیز یک عدد جیب تعبیه شده که می توانید وسایل خود را درون ان قرار دهید. این محصول زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای افتاب گیر 
 ابعاد بسته بندی: 58 در 9 در 9 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی بست وی ساحلی

چادر مسافرتی بست وی ساحلی از محصولات اسپرت و جذاب این شرکت می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. وزن کم و راحتی حمل و نقل از موارد مهمی است که این محصول ان ها را دارا می باشد. هم چنین رنگ های بسیار شاد و چشم نواز هم از دیگر مواردی است که باید در ارتباط با این محصول به ان پرداخت. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و به طور کامل ان را مورد بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول یکی از تولیدات خاص شرکت بست وی در دسته بندی چادر های مسافرتی می باشد. شکل ظاهری این محصول به صورتی است که از بغل به صورت نیم دایره طراحی شده است. دو پایه اصلی این محصول به صورت ضربدری از روی هم رد شده اند که این پایه ها هم بسیار انعطاف پذیر هستند. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد کخ انتها و کف این محصول به صورت یکدست زرد رنگ طراحی شده است. هم چنین دو طرف کناری این چادر هم به رنگ سبز تولید گردیده است. در کنار این موارد باید اشاره کرد که این چادر در رنگ ابی هم موجود می باشد که ان هم دارای پشت و کف زرد رنگ بوده و کناره های ان ابی رنگ است. سقف این محصول هم دارای رنگ یکدست زرد رنگ می باشد. هم چنین در داخل این چادر یک عدد جیب داخلی قرار گرفته است که می توانید از ان هم استفاده کرده و وسایل کوچک خود را داخل ان بگذارید. علاوه بر این ها در گوشه بیرونی این محصول نام برند سازنده این چادر و مدل ان نقش بسته است. هم چنین این چادر دارای درب ورود و خروج جداگانه نبوده و قسمت جلویی ان به صورت کامل باز می باشد که مناسب برای فصول گرما و مخصوصا استفاده در سواحل می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای افتاب گیر هم می باشد که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند و از خصوصیات خاص طراحی این محصول است.

جنس بدنه

یکی دیگر از مواردی که باید در ارتباط با این محصول صحبت نمود جنس بدنه ان است. این چادر بدنه ای مقاوم از جنس پلی استر دارد که به راحتی اسیب نمی بیند. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم همگی از نوع فایبر گلاس ساخته شده اند که انعطاف پذیری فوق العاده ای داشته و ان ها هم از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشند.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این چادر هم باید عنوان کرد که این محصول دارای طول 200 سانتی متر و عرض 130 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 90 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها از این چادر به صورت هم زمان 3 نفر می توانند استفاده کنند. هم چنین ابعاد بسته بندی این کالا هم 58 در 9 در 9 سانتی متر است که بسیار جای کمی را اشغال می کند. هم چنین وزن این چادر تنها یک کیلو گرم می باشد که باعث شده تا به راحتی بتوانید ان را با خود حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که در داخل بسته بندی این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید با مراجعه به ان به صورت کامل اموزش های لازم را فرا گرفته و اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین در حالت کلی درکنار بسته بندی این کالا میخ و طناب نصب هم قرار گرفته است که با استفاده از ان ها و با توجه به شکل قرار گیری پایه ها می توانید به سادگی اقدام به نصب و راه اندازی این چادر در عرض چند دقیقه کنید. برای مراقبت از این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که از ضربه زدن به ستون و هم چنین بدنه این چادر در هنگام نصب خودداری نمایید. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور نگه دارید تا باعث سوراخ شدن ان نشود. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال بدون کوچکترین افت کیفیتی از این محصول استفاده کرده و به استراحت بپردازید.

جمع بندی

چادر مسافرتی بست وی ساحلی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب و هم چنین افتاب گیر می باشد. علاوه بر این ها این محصول بدنه ای مقاوم داشته و به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین این محصول به دلیل داشتن وزن کم و همین طور اشغال جای بسیار کم به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. جهت خرید این محصول می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران اقدام نموده و ان را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...