چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison

Tent-7030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته مفرح به همراه دوست و یا شریک زندگی در کمپینگ باشد . این محصول به تازگی و در سطح جهانی روانه بازار شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . جنس بدنه بیرونی این محصول از پلی استر ضد آب می باشد که درزهای آن به خوبی دوخت شده اند و در مواقع بارش برف و باران می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ باشد . در بخش جلویی این محصول یک عدد سایبان وجود دارد که از آن در مواقع بارش برف و باران نیز می توانید استفاده نمایید . کف این چادر مسافرتی دارای پارچه پلی استر دولایه می باشد که در برابر نفوذ آب مقاوم است . لازم به ذکر است که پایه های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد و از همین رو در برابر بادهای شدید و طوفان نیز به خوبی مقاومت از خود نشان می دهد . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که توسط آن و به راحتی می توانید وزن 3 کیلو گرمی چادر را در مسافرت ها و کمپینگ های خود جا به جا نمایید . چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 236 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر ضد آب
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر  دارد
 پشه بند  دارد
 پنجره  دارد
 تعداد پنجره  2 عدد
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison

چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison یکی دیگر از محصولات استاندارد برای گذراندن اوقات فراغت در تمام شرایط اب و هوایی و کسب تجربه منحصر به فرد در سفر و کمپینگ مناسب بوده که روانه بازار شده است. سازه های عصایی محصول از نقاط قوت ان به شمار رفته که موجب راحتی راه اندازی ان می شود. در ادامه این مطلب به بررسی کامل این چادر مسافرتی برای اشنایی بیشتر مصرف کنندگان خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید چادر مسافرتی ایده ال برای سفر را دارید توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات منحصر به فرد هر محصول ارگونومی ساخت و ظاهر ان به شمار می رود. زیرا افراد اغلب تمایلی به خرید محصولات کلیشه ای موجود در بازار نداشته و در زمان خرید الویت پارامتر مهم برای ان ها ، طراحی ظاهری محصول به شمار می رود. این چادر مسافرتی ارگونومی ساخت بدنه شش ضلعی داشته که پایه های ان به صورت مورب تعبیه شده اند. در بخش ابتدایی چادر مسافرتی یک درب برای تردد اسان تعبیه شده و دو عدد پنجره بر روی دیواره های محصول قرار دارد. پس این نوع طراحی بدنه موجب شده در فضای داخلی چادر مسافرتی گردش هوا به راحتی برقرار شود. همچنین این فضا از نور کافی برخوردار باشد. در بخش بالایی چادر مسافرتی یک هواکش تعبیه شده تا بتوانید به تماشای اسمان بپردازید. این هواکش یک پوشش دوم داشته تا در زمان بارندگی بتوانید ان را نصب کنید. این چادر مسافرتی را می توانید در زمان بارندگی برف و باران و یا وزن باد شدید به راحتی استفاده نمایید. در بخش درب محصول یک سایبان طراحی شده است. این سایبان می تواند در زمان بارندگی مانع نفوذ اب به داخل چادر شود. این چادر مسافرتی یک ساک حمل داشته تا در زمان سفر به راحتی همراه شما باشد.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه طول عمر بالایی داشته باشد. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان این چادر مسافرتی را از بهترین نوع پارچه پلی استر تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه کیفیت و دوام بالایی داشته و ساختاری ضداب دارد. کف چادر مسافرتی از نوع پلی استر دو لایه است. این نوع ساختار کف از نفوذ اب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری خواهد کرد. سازه های چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس هستند. این نوع سازه دوام و استحکام بالایی داشته و کاملا ضداب است. ساختار سازه های نرم و انعطاف پذیر بوده پس می تواند در زمان وزش باد شدید بر روی زمین مئقعیت خود را حفظ کند. از این نوع چادر مسافرتی می توانید در تمامی شرایط اب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید به راحتی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

ارگونومی ساخت چادر مسافرتی شش ضلعی بوده که طول ان برابر 236 سانتی متر و عرض ان معادل 145 سانتی متر است. ارتفاع چادر مسافرتی از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 150 سانتی متر است. این ابعاد برای نشستن 4 نفره و برای خواب دو نفره کاملا مناسب می باشد. وزن بدنه چادر مسافرتی 3 کیلوگرم بوده پس حمل ان در زمان کمپینگ مشکلی نخواهد داشت.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این چادر مسافرتی از نوع عصایی بوده به همین دلیل زمان زیادی برای راه اندازی صرف نخواهند کرد. ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در فضای مسطحی باز کنید. سازه های محصول را با کمک دفترچه راهنما همراه به راحتی به یکدیگر متصل نمایید. در نهایت روکش بدنه را به سازه ها در محل استاندارد وصل کنید. برای مراقبت از محصول از نزدیک کردن روکش بدنه به حرارت بالا بپرهیزید. همچنین اجسام نوک تیز را به روکش بدنه وارد کنید. در نهایت از زدن ضربه و وارد کردن فشار به سازه ها جدا خودداری نمایید. این چادر مسافرتی طبق خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی اینتکس شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی جدید مدل Kelty Gunnison از سری محصولات محبوب در میان علاقمندان به کمپینگ بوده که طول عمر بالا و قیمت ارزان دارد. این چادر مسافرتی به راحتی حمل شده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. برای خرید محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...