چادر مسافرتی ده نفره مدل نایس

nice-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ده نفره مدل نایس ، نوع جنس : پارچه شمعی برزنتی ، وزن چادر مسافرتی : 8 کیلوگرم ، ظرفیت : 10 نفره

چادر مسافرتی ده نفره مدل نایس یک چادر با کیفیت با بدنه ای مقاوم و جذاب است که قطعا یک پیشنهاد عالی برای افرادی که به دنبال یک چادر مسافرتی ارزان قیمت با ساختاری ضخیم و مقاوم می گردند به شمار می رود. در همین راستا اگر بخواهیم این محصول را مورد ارزیابی قرار دهیمدر بخش نخست باید عنوان کنیم که بدنه این چادر دارای یک ساختار مربعی و یا به اصطلاح دیگر کله قندی می باشد که دقیقا شبیه به اکثر چادر های مسافرتی ایرانی خواهد بود. از نظر نوع رنگ بندی هم باید عنوان کنیم که این چادر از دو رنگ قرمز و آبی طراحی و تولید شده است که رنگ اصلی این محصول قرمز بوده و بخش سقف و درب و پنجره این محصول هم از رنگ آبی طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی برزنتی طراحی شده که به صورت ضد آب بوده و مقاومت و ضخامت خوبی را هم دارا می باشد که این نکته نیز از موارد مهم کیفیت این چادر به شمار خواهد رفت. هم چنین می توانید مشاهده کنید که این محصول تنها 8 کیلو گرم وزن دارد و به ساده ترین شکل ممکن نیز راه اندازی خواهد شد که این دو مورد قطعا در سفر ها و مواقعی که خسته می باشید می تواند کمک شایانی به شما بکند.

 نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی ده نفره مدل نایس محصولی ساده و در عین حال زیباست که با توجه به شیوه طراحی و ساخت و هم چنین کیفیتی که از خود به جای گذاشته است ، یک محصول ایده آل برای خرید و انتخاب توسط خانواده ها به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که ابعاد و اندازه های ایده آل این محصول در کنار کیفیت و جنس بدنه و هم چنین شیوه راه اندازی این محصول از موارد مهمی است که می توان به تک تک آن ها اشاره کرد. در همین رابطه این مطلب را به صورت کامل به بررسی این محصول و ویژگی های ان اختصاص داده ایم.....

در بخش ابتدای این مطلب باید عنوان کنیم که این محصول دارای ساختار و شیوه شکل گیری ساده و در عین حال جذابی است که یکی از مهم ترین دلایل خرید و برگزیده شدن این محصول توسط مشتریان نیز همین عامل می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی همان طور که در داخل تصاویر مشخص است دارای یک طراحی مربعی شکل می باشد. این طراحی مربعی شکل شیوه اصلی شکل گیری بخش اصلی و زیرین این محصول به شمار می رود که باید به این مسئله دقت کنید. هم چنین از نظر ساختاری می توانید مشاهده کنید که این محصول از بخش زیرین دارای عرض بیشتری بوده و هر چه به سمت نقاط بالایی این محصول نگاه می کنیم عرض آن کمتر شده و این محصول جمع تر می شود.

ساختار هر بخش از بدنه این محصول شبیه به گلابی می باشد و این ساختار سبب شده تا کنار هم قرار گرفتن آن ها در کنار مقداری پارچه اضافی در بخش های کناری سبب شود تا این محصول به صورت کامل شکل بگیرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما می توانید دو رنگ قرمز و آبی را بر روی بدنه این محصول مشاهده کنید. در واقع رنگ قرمز تشکیل دهنده ساختار اصلی محصول و رنگ آبی تشکیل دهنده بخش درب و پنجره و سقف این چادر مسافرتی می باشد که باعث شده تا با در نظر گرفتن این نکات بتوانید به راحتی یک محصول زیبا با ترکیب رنگ جذاب را مشاهده کنید. علاوه بر این ها برند نایس را هم می توانید بر روی بدنه اصلی این چادر به صورت واضح مشاهده نمایید که خیالتان از بابت خرید این محصول با این برند راحت می شود.

طراحی بخش درب و پنجره های این چادر نیز به وسیله زیپ شکل گرفته است که باز و بسته کردن آن ها از این طریق به سادگی انجام خواهد شد. هم چنین بهره مندی از توری بر روی این چادر نیز سبب شده تا شما کیفیت فوق العاده ای را هم از این محصول مشاهده کنید که قطعا این بخش هم با توجه به دارا بودن زیپ های کوچک در مواقع مورد نیاز قابل باز شدن خواهد بود.

نکته دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ابعاد و وزن این چادر است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول تنها دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد. این مقدار وزن قطعا نشان از پرتابل بودن و قابلیت ساده جا به جایی را در این محصول نشان می دهد و با توجه به این که این محصول در یک ساک حمل گرد به دست شما می رسد ، شما می توانید به سادگی آن را بر روی کول خود انداخته و از آن استفاده نمایید. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این چادر مسافرتی دارای ظرفیت ده نفره می باشد. در واقع می توانید مشاهده کنید که از این محصول در حالت دراز کش پنج نفر و در حالت نشسته ده نفر می توانند به راحتی استفاده کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرند.

هم چنین بهره مندی از بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی بر روی این محصول نشان از ضخامت و کیفیت بالای این محصول دارد که قطعا می توانید از آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی استفاده نموده و بدون نگرانی از بابت افت کیفیت ، تغییر رنگ و یا ساختار این محصول از آن استفاده نمایید. تمامی این موارد در کنار هم نشان می دهد که چادر مسافرتی ده نفره مدل نایس قطعا یک چادر تمام عیار خواهد بود که می تواند پیشنهادی مناسب برای خریداران به شمار رود. شما می توانید این محصول را هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...