چادر مسافرتی دو نفره طرح دار

camp-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره طرح دار ، جنس بدنه از پارچه شمعی پلی استر ، دارای فریم های فلزی ضد زنگ ، قابلیت راه اندازی سریع ، دارای وزن و حجم کم ، مناسب سفر های عادی

چادر مسافرتی دو نفره طرح دار را به جرات می توان یک چادر مسافرتی ایده آل برای افرادی است که قصد دارند تا تنهایی و یا دو نفره به سفر رفته و در طول سفر نیز خوابی آسوده را تجربه کنند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول همان طور که در تصاویر این چادر مسافرتی پیداست دارای طرحی شطرنجی می باشد که این عامل خود دارای چندین رنگ است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که رنگ های شاد و جذابی در داخل این چادر مسافرتی دیده می شود که این عامل باعث شده تا این محصول از فواصل دور هم زیبا به نظر برسد. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که از این محصول کاربرد های فراوانی را می توان انتظار داشت و تنها مختص استراحت دو نفره نمی باشد. در کنار این نکات بهره مندی از وزن بسیار کم و هم چنین پرتابل بودن و دارای ساک حمل بودن این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار می دهد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید. هم چنین از نظر کیفیت و جنس نیز این چادر دارای پارچه پلی استر می باشد که نشان از با دوام بودن این محصول و عدم افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ساختار این محصول در شرایط آب و هوایی گوناگون می دهد.

 نوع فنری
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیکبله
 دوپوشخیر
 ضد آبخیر
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی هاظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 50 در 50 در 8 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی دو نفره طرح دار را می توان یک محصول و تولید خلاقانه در نظر گرفت که با توجه به ظرفیتی که دارد قطعا یک پیشنهاد خوب و ایده آل برای افرادی است که قصد کوهنوردی ، کمپینگ و یا سفر های درون شهری و استراحت های کوتاه مدت را دارند می باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی ویژگی های خوبی دارد که در این بخش سعی خواهیم کرد تا به بررسی تمامی این موارد پرداخته و از تمام جوانب این محصول را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا با آسودگی خاطر اقدام به خرید این محصول کنید....

ساختار طراحی و شکل گیری محصول

قبل از اشاره به ساختار طراحی این محصول باید عنوان کنیم که بهتر است تا به دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید. این چادر مسافرتی همان طور که می بینید یک ساختار استاندارد دارد که در بخش های زیرین این محصول یک آرگونومی مربعی را می توانید شاهد باشید. این ساختار سبب شده تا بخش داخلی و در واقع کف این محصول به شکل مربعی و یک اتاقک کوچک شبیه باشد که قطعا برای استفاده و استراحت های تک نفره و یا دو نفره بسیار جذاب خواهد بود. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش های بالایی این محصول دارای عرض کمتری می باشد و این امر باعث شده تا شما فضای بزرگی را در بخش کف و فضایی با عرض کمتر را در بخش های بالایی این محصول شاهد باشید.

هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی این محصول یک عدد درب بزرگ به چشم می خورد که این درب ساختاری مستطیلی دارد و در طراحی این چادر به گونه ای قرار گرفته است که بخش زیرین آن به صورت نیم دایره ای بوده و باعث زیبایی بیشتر این چادر مسافرتی شده است. در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این درب و حتی پنجره های این محصول دارای دو بخش مختلف هستند. شما رویه اصلی این بخش ها را دقیقا شبیه به رویه اصلی بدنه این محصول می توانید مشاهده کنید که از این حیث سعی شده تا محصول از نظر طراحی ساختاری یکدست داشته باشد. هم چنین در بخش زیرین این رویه نیز شما می توانید یک عدد توری را هم مشاهده نمایید که سبب شده تا در هر زمان که به آن نیاز داشتید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن این بخش را هم با توجه به بهره مندی از زیپ کناری به سادگی باز و بسته نمایید.

کیفیت و بدنه محصول

قطعا از نظر زیبایی و ساختار این محصول با توجه به توضیحات بخش قبل و هم چنین مشاهده تصاویر این محصول به صورت کامل آشنایی پیدا کردید. حال باید به این مسئله اشاره کنیم که فریم های این چادر مسافرتی همگی از نوع فلزی طراحی و تولید شده اند که این امر باعث شده تا محصول مورد نظر شما به هیچ عنوان تحت تمام شرایط جوی و آب و هوایی آسیب نبیند. هم چنین می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر نیز از پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است که یک جنس رایج در میان تولیدات چادر های مسافرتی به شمار خواهد رفت.

وزن و حجم کم

شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول فوق العاده سبک وزن است و حجم کمی را هم اشغال می کند. در واقع این دو مورد دو مزیت مهم در خصوص این محصول می باشد که باعث شده تا انتخاب و استفاده از این چادر بسیار رایج باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول در یک بسته بندی در ابعاد 50 در 50 در 8 سانتی متر به دست شما خواهد رسید که می توانید به ساده ترین شکل ممکن پس از خارج کردن این چادر از داخل بسته بندی اقدام به راه اندازی ان کنید. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که چادر مسافرتی دو نفره طرح دار تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که با توجه به دارا بودن یک عدد ساک حمل که دارای طراحی کوله پشتی مانند می باشد ، باعث شده تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام حمل و نقل این محصول کنید. تمامی این موارد نشان از خصوصیات و ویژگی های جذاب این محصول دارد که پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...