چادر مسافرتی دو نفره فرینو

Ferrino 2P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو یکی دیگر از سری چادر های بسیار با کیفیت این شرکت می باشد که در سال 2018 روانه بازار شد. این محصول از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکسی از پلی اورتان بوده که این دو سبب ضد آب و ضد اشعه شدن چادر شده اند و شما می توانید در آب و هوایی بارانی نیز از ان استفاده کنید. قسمت سقف این محصول به گونه ای طراحی شده که اجازه راکد ماندن آب بر روی سقف را نمی دهد و به واسطه شیبی که دارد آب را به قسمت پایین چادر هدایت می کند. بدنه این چادر مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی و کشیدگی دارد که به سادگی پوسیده نمی شود. ستون های آن نیز از جنس فایبر گلاس بوده که استحکام بسیار بالایی در برابر باد دارد و اجازه واژگونی چادر را نمی دهد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 250 سانتی متر، عرض: 210 و ارتفاع: 105 سانتی متر می باشد. یکی از مزایایی که این چادر نسبت به سایر چادر های مسافرتی دارد، این است که پوشش آن قابل جدا شدن می باشد و شما می توانید در تابستان برای این که هوای بیشتری درون چادر جریان داشته باشد پوشش پلی استری آن را از بدنه چادر جدا کرده و از پوشش توری آن استفاده کنید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون فایبرگلاس
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
دارای جیب داخلی
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر آب تا 2000 میلی متر
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو که می توان آن را مناسب ترین چادر مسافرتی در شرایط سخت اب و هوایی نام برد یکی از محصولات دیگر شرکت اف آی تی می باشد . این کمپانی یکی از برند های برتر در تولید چادر های مسافرتی می باشد و همواره با کیفیت ترین محصولات را روانه ی بازار کرده است . این محصولات در سفر ها و در کمپینگ های تفریحی بسیار مناسب است ، با توجه به طراحی فوق العاده ی این چادر مسافرتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت باعث شده حتی در شرایط آب و هوایی سخت مانند کوهستان ، همچنین آب و هوای بسیار گرم مقاومت بالایی داشته باشد . در ادامه ی مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، ویژگی های بیشتر آن را بیان کنیم تا شما  عزیزان با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظر خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

 طراحی این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی است که با توجه به اندازه و ابعادی که دارد برای دو نفر طراحی شده است . سازه ی آرگونومیک آن به گونه ای هست که هیچ درز و راه نفوذی برای  ورود مایعات و نیز سرما به داخل وجود ندارد و می توان آن را حتی در باران و یا گرد و خاک نیز راه اندازی کرد . سقف این چادر مسافرتی شیب دار است  و اجازه ی راکد ماندن اب را بر روی سقف نمی دهد . این چادر در برابر آب تا 2000 میلی متر بسیار مقاوم است . این محصول دارای پنجره در کناره ها نمی باشد و فقط  یک درب در جلوی آن تعبیه شده است که اجازه ی ورود و خروج افراد را به داخل چادر می دهد . بخش زیرین نایلونی آن به خوبی روند تهویه را انجام می دهد . در داخل چادر جیب هایی ایجاد شده است که می توان اقلام و وسایل خود را در آن ها قرار داد و از هدر رفتن فضای کف به خوبی جلوگیری کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی به مانند دیگر چادر های مسافرتی با کیفیت از جنس پلی استر می باشد . پلی استر از جمله موادی است که به دلیل طول عمر بالا ، مقاومت در برابر پوسیدگی و همچنین  خاصیت ضد آبی که دارد ، بسیار مناسب چادر های مسافرتی است چرا که  می تواند ایمنی افراد را به خوبی تضمین کند . این محصول علاوه بر بدنه ی پلی استر از روکش پلی اورتان نیز بهره برده است که با کشیده شدن این روکش دیگر خیالتان در برابر نفوذ مایعات به داخل چادر را راحت می کند . جنس پایه های آن نیز از فایبرگلاس می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی دارد . از دیگر مزیت های فایبرگلاس می توان به ضد زنگ بودن و نیز وزن کم آن اشاره کرد .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی فرینو ( طول : 250 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که با توجه به اندازه ای که دارد می تواند به راحتی دو نفر را بدون کمبود فضا ، حتی به صورت دراز کش نیز درون خود جای دهد . وزن کلی این محصول به دلیل پایه های فایبرگلاس و بدنه ی پلی استر و سبک آن به 2.7 کیلوگرم می رسد . با این اوصاف می بینیم که حمل آن نیز با توجه به ساک حمل و کوچکش بسیار راحت خواهد بود .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل اتوماتیک بودن آن بسیار راحت است و به سرعت باز می شود . در چادر های مسافرتی که به صورت اتوماتیک راه اندازی می شوند دیگر لازم نیست به صورت دستی پایه های ان را به هم متصل کنید بنابراین در مدت زمان بسیار کمی می شود آن را باز یا جمع کنید . بهتر است در حفظ و نگهداری این محصولات کوشا باشید . در ابتدا محل مناسبی برای قرار گیری چادر انتخاب کنید ، سعی کنید سطحی هموار که هیچ کثیفی یا جسم تیزی وجود نداشته باشد انتخاب کنید  تا خطر آسیب رسیدن به محصول را به مراتب کاهش دهید . هیچگاه با  اجسام تیز و برنده به بدنه ی این چادرها ضربه نزنید و یا وسایل گرمایشی که حرارت بالایی دارند را نیز به بدنه نزدیک نکنید چرا که در مقابله با این وسایل و ابزار ها ناتوان هستند .

جمع بندی 

همانطور که در مطالب بالا خواندید ، در میابیم که چادر های مسافرتی یکی از کاربردی ترین وسایل در سفر ها و کمپ های تفریحی می باشند . از این رو برخی به دنبال چادر های باکیفیت می باشند تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز کارایی خوبی داشته باشد و بتواند امنیت افراد را تضمین کند .پیشنهاد شرکت intex به شما چادر مسافرتی دو نفره فرینو می باشد چرا که از بدنه ی بسیار مقاوم طراحی شده است و وزن بسیار کمی دارد و می تواند در برابر شرایط محیطی سرد و بارانی ، همچنین در مناطق بیابانی به خوبی مقاومت کند . در همین راستا این فروشگاه ، فروش چادر مسافرتی دو نفره و...  را با کیفیت بسیار بالا  و قیمتی مقرون به صرفه آغاز کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...