چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو

Ferrino LIGHTENT 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و در شرایط کمپینگ خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . با وجود برندهایی همانند فرینو که در تولید محصولات کمپینگ فعالیت می کنند دیگر می توانید با خیالی راحت تر به خرید محصولات با کیفیت بپردازید . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد که از همین رو می توانید از آن در شرایط مختلف جوی نظیر بارش برف و باران استفاده کنید . همچنین جنس پایه های این محصول از آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . همچنین یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این پایه آلومینیومی ، ضد زنگ بودن آن می باشد که به همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است . چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 105 سانتی متر
 عرض 215 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک -
 آفتاب گیر -
 ضد آب بله
 پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو از سری محصولات زیبا و با کیفیت برند محبوب فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به دلیل کیفیت بالا و مقاومت فوق العاده ای که دارد به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها جذابیت خاص خود را دارد . در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات لازم را در مورد خرید چادر مسافرتی به شما انتقال دهیم و به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کلبه ای مانند می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده دو نفر به طور همزمان فراهم می آورد . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا به رنگ های مشکی و نارنجی موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها جذابیت منحصربفرد خود را دارد ، حال ما در فروشگاه اینترنتی اینتکس هر دو رنگ را برای استفاده شما عزیزان فراهم آورده ایم تا با دستانی باز خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . طراحی این چادر به گونه ای می باشد که دارای ارتفاعی متناسب با استاندارد های جهانی برای استفاده در مناطق نا مساعد جوی می باشد و امنیت چادر را به طور کلی برقرار می کند ، همچنین این چادر مسافرتی دارای پایه هایی در هم تنیده می باشد که مقاومت موجود در چادر را دو چندان کرده است .

جنس بدنه :

جنس تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر 3000 میلی متر با کیفیت و مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب می باشد که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفر های شما عزیزان در مناطق مختلف جوی به شمار بیاید . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات کمپینگ به خصوص چادر های مسافرتی به حساب می آید و این استفاده رایج از این نوع جنس به دلیل کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر سایش و نفوذ آب می باشد . همچنین پایه های تشکیل دهنده این محصول از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد ه از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از این جهت راحت می کنند . همچنین کیفیت بالای این نوع پایه در کنار ضد زنگ بودن آن باعث محبوبیت هر چه بالاتر آن در میان هواداران محصولات کمپینگ شده است .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی کاملا مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 215 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .. اما از جمل نکات دیگری که در موقع خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه شود ، وزن آن می باشد زیرا در حمل و نقل این چادر در مسافرت های شما عزیزان تاثیر بسزایی دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی شیک و قابل حملی که دارد 2 کیلو گرم می باشد که از نکات برتری این چادر  مسافرتی نسبت به چادر  های مسافرتی دیگر به حساب می آید و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان باشد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند محبوب  فرینو روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که در شرایط بارانی مقاومت بسیار بالایی را در برابر نفوذ آب از خود نشان می دهد .همچنین پایه های این محصول از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که مقاومت چادر را دو چندان کرده است . چادر مسافرتی دو نفره لایت فرینو با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...