چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی

Bestway 68097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی ، وزن محصول :  1.4 کیلو گرم ، جنس بدنه : پلی استر 180T با رویه PU ، جنس ستون ها : فایبرگلاس ، دارای یک درب ورودی ، دارای سه تهویه هوا ، زمان راه اندازی : 3 دقیقه ، دارای ساک حمل ، 8 عدد گیره

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی از چادر های بسیار دوست داشتنی و مناسب کمپ می باشد که شرکت بست وی به عنوان یک شرکت بزرگ در زمینه تولیدات لوازم کمپینگ ، این چادر مسافرتی بسیار زیبا و البته با کیفیت را تولید کرده است تا دوستداران کوهنوردی و یا طبیعت گردی بتوانند از این چادر مسافرتی بسیار عالی که ظرفیت دو نفره دارد ، استفاده کنند . از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره کنیم ، این چادر مسافرتی دارای 1.4 کیلوگرم بوده و حجم بسته بندی بسیار کوچکش به شما اجازه می دهد تا به سادگی آن را حتی با دست و یا کوله پشتی حمل کنید . این چادر مسافرتی ابعاد بزرگ و مناسب برای دو نفر را نیز دارد ، چرا که طول چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی 220 سانتی متر و عرض آن 120 سانتی متر است و همچنین ارتفاع چادر به 90 سانتی متر می رسد . برای ساخت این چادر مسافرتی از لایه های ضخیم و ضد آبی همچون پلی استر استفاده شده است که رویه ای پلی اورتانی دارد ، این طراحی چند لایه باعث ضد آب شدن چادر مسافرتی در برابر باران شده است . سقف این چادر به صورت شیبدار بوده که در برابر باد نیز مقاوم خواهد بود . برای ساخت پایه چادر مسافرتی از فایبرگلاس استفاده شده است . اگر شما به دنبال چادر مسافرتی هستید که به سرعت آن را راه اندازی کنید ، فروشگاه اینتکس چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی را به شما پیشنهاد می دهد . 

  • چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی
  • طول : 220  سانتی متر
  • عرض : 120 سانتی متر
  • ارتفاع : 90 سانتی متر
  • وزن محصول :  1.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 180T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • دارای سه تهویه هوا
  • زمان راه اندازی : 3 دقیقه
  • دارای ساک حمل
  • 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68097

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی از دسته چادر های مسافرتی بسیار خوب برای استفاده در کمپینگ ها می باشد که دارای بدنه ای کشیده بوده و سقف آن نیز به صورت شیبدار طراحی شده است . همچنین این چادر مسافرتی بسیار شبیه به چادر های تونلی می باشد که می تواند یک فضای بسیار خوبی را برای افراد به خصوص افراد بلند قد بدهد . به همین منظور نیز بیشتر توسط افرادی که قد بلندی دارند و یا دوست دارند که برخی از وسایل و لوازم های خود را در انتهای چادر قرار دهند کاربرد دارد . این چادر مسافرتی یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی برند بست وی می باشد که در سال 2022 تولید شده و یکی از پر فروش ترین ها نیز می باشد . در ادامه بیشتر با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد . 

در رابطه با ابعاد چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی می توان گفت که طول چادر مسافرتی 220 سانتی متر است که یک طول بسیار خوب برای استفاده دو فرد خواهد بود . همچنین عرض چادر مسافرتی همچنین 220 سانتی متر می باشد که به خوبی می توانید از چادر استفاده کرده و دو فرد بزرگسال در کنار یکدیگر بخوابند . ارتفاع این چادر مسافرتی همچنین 90 سانتی متر است که شرایط را برای دراز کشیدن و نشستن شما فراهم خواهد کرد . عمدتا از چادر های مسافرتی دو نفره و کوچک تنها برای نشستن و دراز کشیدن استفاده می شود و شما نمی توانید در آن ها به صورت ایستاده قرار بگیرد ، به این دلیل ارتفاع سقف چادر های مسافرتی حرفه ای را کوتاه می سازند تا حجم چادر در هنگام بسته بندی کوچک شود و همچنین چادر بتواند به خوبی در برابر باد های شدید مقاوم باشد . 

چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی یک چادر مسافرتی ضد آب بوده و این ویژگی بسیار خوب و عالی را داراست ، به همین منظور شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی حتی در صورت باریدن باران نیز از چادر مسافرتی استفاده کنید . چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی به دلیل اینکه حتما در بیرون از خانه و در محیط های باز استفاده می شود ، بایستی حتما ضد آب باشند تا بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید ، توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی خود را حتما از برند های بزرگ و معروف خریداری کنید ، به خصوص اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی هستید . زیرا چادر های فیک در بازار بسیار زیاد بوده و ممکن است محصولی بی کیفیت را خریداری کنید . 

اگر قصد دارید که چادر های مسافرتی خود را با کوله پشتی حمل کنید و دوست دارید که به تفریحات پیاده بروید ، حتما سعی کنید که از چادر های مسافرتی فوق العاده سبک استفاده کنید . حتما برای دست یابی به چادر های مسافرتی سبک بهتر است که چادر مسافرتی دو نفره یا یک نفره و در نهایت سه نفره را خریداری کنید ، زیرا ظرفیت این چادر ها کم بوده و به دنبال آن چادر های مسافرتی نیز از ابعاد کوچکی ساخته شده اند و بسیار سبک تر خواهند بود . وزن کلی چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی 1.4 کیلوگرم است و به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . 

برای ساخت و تولید چادر مسافرتی دو نفره پاویلو بست وی از بدنه پلی استر و رویه پی یو استفاده کرده اند که باعث شده است تا چادر به خوبی عایق در برابر رطوبت و بارش باران شود . از سوی دیگر به منظور اینکه پایه های چادر مسافرتی نیز به خوبی بتواند در برابر زنگ زدگی ها و آسیب دیدگی ها به دور باشد ، برای چادر از پایه های فایبرگلاسی استفاده شده است که نسبت به فلزات در برابر زنگ زدگی مقاوم تر بوده و دوام و کیفیتی همانند فلزات دارد .  این چادر دارای سه تهویه هوا می باشد که در کنار آن نیز یک ساک حمل مخصوص قرار دارد تا بتوانید راحت تر چادر را حمل کنید . شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...