چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ

camp-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ ، جنس بدنه از پلی استر ، جنس فریم ها از فایبرگلاس ، دارای بدنه ضد آب ، دارای پشه بند و هواکش ، دارای جیب داخلی

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ یکی از چادر های مسافرتی جذابی است که دارای یک ساختار ایده آل می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما قادر خواهید بود تا از آن در کمپینگ ها ، سفر های درون شهری و حتی در شرایط آب و هوایی مختلف نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر نوع رنگ بندی این محصول از دو رنگ اصلی نارنجی و آبی طراحی و تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ یک بدنه شاد و جذاب را تشکیل داده است. هم چنین ناحیه پایینی این محصول نیز یک لایه خاکستری رنگ وجود دارد که باعث جلوه بیشتر بخشیدن به این محصول شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای دو عدد درب بزرگ در هر دو سمت می باشد که با ساختاری نیم دایره ای شکل طراحی شده و می توانید از هر دو سمت به داخل این چادر عبور و مرور کنید. این دو درب هم چنین دارای توری هستند که می توانید از این محصولات درهوای گرم هم با خیالی راحت استفاده نمایید. علاوه بر این ها دو پوش بودن این محصول هم از دیگر مزایای این چادر مسافرتی به شمار می رود.

نوع مسافرتی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 61 در 5 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی اسان به دلیل قابلیت فنری بودن ان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ محصولی است که قطعا با توجه به ساختار و هم چنین کیفیتی که دارد یک پیشنهاد عالی برای خرید به شمار خواهد رفت. در واقع خیلی از افراد سعی می کنند تا با در نظر گرفتن این نکته اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنند زیرا این محصول با راه اندازی ساده و آسانی که دارد در سریع ترین زمان ممکن می تواند نصب شده و از آن در هر فضا و شرایطی استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را از دست ندهید تا با اگاهی کامل دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید....

شکل و ساختار طراحی محصول

در نخستین بخش از این مقاله باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول از نظر نوع ساختار با بسیاری از چادر های مسافرتی موجود در بازار متفاوت می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای یک طرح و نقش فوق العاده زیبا می باشد که در عین سادگی ، محبوبیت فوق العاده ای را در میان مشتریان برای خود دست و پا کرده است. در همین راستا باید عنوان کنیم که نوع شکل گیری این محصول بهره گیری شده از یک ساختار مستطیلی شکل می باشد که این ساختار دقیقا طراحی بخش زیرین و کف این محصول را شامل می شود.

در واقع شما اگر با دقت به محل قرار گیری چهار ستون و پایه اصلی این محصول دقت کنید می توانید متوجه شوید که این محصول دارای ساختار مستطیلی می باشد. علاوه بر این ها رویه اصلی این محصول نیز با یک شکل و شمایل نیم دایره ای بر روی این محصول قرار گرفته است که باعث شده تا شما با خیالی راحت بتوانید یک چادر شکیل را مشاهده کنید. علاوه بر این ها بدنه اصلی این چادر مسافرتی از رنگ نارنجی طراحی شده است و تنها پوش دوم و جداگانه این محصول دارای رنگ آبی می باشد که باعث زیبایی و جلوه شاد این محصول شده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش زیرین این محصول نیز دارای یک رنگ خاکستری می باشد که سبب شده تا تنها بدنه این محصول به دو رنگ بسنده نکند.

نکته دیگری که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کرد بحث دارا بودن دو عدد درب در هر دو سمت این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که ورود و خروج به این محصول از طریق هر دو درب می تواند شکل بگیرد. هم چنین این دو درب دارای توری و به اصطلاح پشه بند می باشد که باعث می شود تا به راحتی با بستن این موارد استراحت راحتی را تجربه کنید. تمامی این موارد خصوصیات مهم این محصول از نظر ساختار و طراحی می باشد.

شیوه راه اندازی محصول

شما می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی در یک ساک حمل به دست شما خواهد رسید. شما پس از خرید این محصول می توانید به راحتی چادر و تجهیزات آن را از داخل این ساک کوچک خارج نموده و سپس اقدام به راه اندازی این محصول کنید. حال برای انجام صحیح این کار نیز در گام نخست می توانید بدنه اصلی این محصول را بر روی زمین قرار دهید. حال پس از انجام این کار می بایست فریم های این محصول را که به صورت عصایی می باشند به یکدیگر متصل کنید.

پس از آن شما باید به سادگی این فریم ها را از بخش ها و حفره های موجود بر روی این محصول به سادگی عبور دهید تا ساختار این محصول به صورت کامل شکل بگیرد.در انتها نیز می توانید با محکم کردن این فریم ها و فرو کردن آن ها در داخل زمین از تکان خوردن این محصول هم جلوگیری کنید. این کار سبب می شود تا شما به سادگی بتوانید این محصول را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی نموده و از آن در بهترین شرایط ممکن استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ قطعا می تواند یک پیشنهاد عالی برای شما به شمار رود زیرا هم از نظر رنگ بندی و نوع طراحی و هم از نظر کیفیت و جنس بدنه یک محصول فوق العاده عالی به شمار خواهد رفت. در واقع مقاومت و انعطاف پذیری پایه ها و هم چنین بهره مندی از ساختار ضد آب هم از دیگر خصوصیات این محصول به شمار خواهد رفت. پیشنهاد می کنیم تا این فرصت را از دست نداده و این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت ارزان تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...