چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود

VAUDE Compo Campact 2P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود از سری چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند مطرح وایود می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . رویه این چادر مسافرتی از صد در صد پلی استر می باشد که مهمترین خصوصیت آن ضد آب بودن است و خیال شما را برای نفوذ آب به داخل چادر در هنگام بارش برف و باران راحت می کند از همین رو می توانید از این چادر زیبا در شرایط مختلف جوی نیز استفاده کرده و از روز زیبای خود در کنار خانواده لذت ببرید . پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که قابلیت راه اندازی و جمع کردن آن را در کسری از ثانیه امکان پذیر کرده است . چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید چادر مسافرتی کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را ا ما تجربه کنید .

 نوع چادر مسافرتی کمپینگ
 طول 150 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت وایود
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود یکی دیگر از چادر های مسافرتی با کیفت و مقاوم می باشد که تولیدی توسط برند تولید محصولات کمپینگ وایود می باشد و در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است . این محصول از جنس پلی استر ضد آب می باشد که به خوبی در شرایط مختلف جوی از خود مقاومت نشان داده است و از کیفیت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول پرداخته و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا شما را با چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا استاندارد می باشد که فضای مناسبی را برای استفاده شما فراهم می آورد و دارای پایه هایی از جنس فایبرگلاس می باشد که به صورت در هم تنیده قرار گرفته اند و چادر را در برابر باد و طوفان به خوبی محافظت می کند و بخش هایی از این چادر توسط طناب هایی به صورت مستحکم به زمین متصل شده است و خیال شما را از بابت کیفیت چادر در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . همچنین در بخش ورودی این چادر مسافرتی پارچه ای از جنس پلی استر وجود دارد که می توانید از آن برای جلوگیری از نفوذ آب و یا به عنوان سایه بان استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پلی استر ضد آب می باشد که به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد و در عین حال از نرمی خاصی برخوردار است که به هنگام تماس بدن با این محصول ، بدن شما دچار سایش نمی شود . همچنین درزهای موجود در این محصول به خوبی آب بندی شده است تا در برابر نفوذ آب از خود مقاومت بالایی را نشان دهند . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در  تولید چادر های مسافرتی می باشد که دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد و از محبوبیت بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی برخوردار است . همچنین پایه های استفاده شده در این محصول از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بالایی را در برابر طوفان های شدید و باد از خود نشان می دهد و علاوه بر کیفیت بالا دارای انعطاف پذیری خوبی نیز می باشد که یکی از نکات برتری این چادر مسافرتی به حساب می آید .

ابعاد و وزن :

ابعاد چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود به مشخصات ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای مناسبی را برای استفاده شما فراهم می آورد و بدون محدودیت فضا می توانید از این محصول در طبیعت استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در هنگام خرید چادر مسافرتی وزن آن می باشد که در حمل و نقل محصول نقش بالایی دارد ، وزن چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود 3 کیلو گرم می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند و به خوبی در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهند .  همچنین پایه های این محصول از  فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت بالا و انعطاف پذیری دارای وزنی سبک نیز می باشد . چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی با کیفیت و اصالت کالا را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...