چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019

KingCamp KT3019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کوهنوردی ها می باشد که با استفاده از بدنه ضد آب و مقاومی که دارد خیال شما را به طور کلی از بابت عدم آسیب پذیری راحت می کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که بر روی آن از پلی اورتان استفاده شده است و علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز است . همچنین ستون های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش در برابر بادهای شدید عملکرد ایده آلی را از خود نشان داده است . به همراه این چادر مسافرتی 12 عدد میخ به همراه 4 عدد طناب نیز برای راه اندازی این محصول وجود دارد تا شما را از خرید اقلام همراه بی نیاز کند . همچنین از سقف این چادر مسافرتی یک عدد طناب نیز آویزان شده است که از آن برای نگهداری چزاغ روشنایی می توانید استفاده کنید . لازم به ذکر است که در بخش کف این چادر مسافرتی از پارچه دولایه استفاده شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد . چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای 12 عدد میخ به همراه 4 عدد طناب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند محبوب و جهانی کینگ کمپ به بازارهای جهانی عرضه شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل ساختار ظاهری این محصول بپردازیم . در بخش داخلی این چادر مسافرتی و در بخش بدنه از جیب های داخلی استفاده شده است تا بتوانید از آن ها برای نگهداری وسایل شخصی خود استفاده نمایید . همچنین در سقف این چادر مسافرتی یک عدد آویز وجود دارد که از آن برای آویزان کردن روشنایی می توانید استفاده نمایید . رنگبندی بدنه این چادر مسافرتی در بخش بیرونی آبی و در بخش داخلی سفید می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل استوانه ای شکل برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل چادر مسافرتی حتی در مسافت های طولانی نیز باشید . همچنین اندازه این بسته بندی به گونه ای می باشد که به راحتی در صندوق عقب ماشین جای می گیرد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین یکی دیگر از ویژگی های مهمی که این چادر مسافرتی دارد ضد آب بودن آن است که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بارانی نیز باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد و کیفیت بالایی را در هنگام وزش باد از خود به نمایش می گذارد . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی مقاوم در برابر طوفان های بسیار شدید نمی باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

وزن این چادر مسافرتی 2.6 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . ابعاد چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که فضای قابل قبولی را برای اسکان دو نفر فراهم می آورد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقاوم می باشد که در سال جاری  و توسط برند کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . چادر مسافرتی دو نفره کینگ کمپ مدل KT3019 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...