چادر مسافرتی دو پوش شاتل

shuttle 250.2 layers

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک شاتل یکی از بهترین چادر های مسافرتی با کیفیت بالا و همچنین مقاومت سطح بالا در برابر انواع شرایط آب و هوایی. محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با پوشش اضافی که به خوبی سرما و گرما را تحمل می کند. اما راه اندازی این چادر به صورت اتوماتیک بوده و به همین دلیل زمان بسیار کمتری را برای راه اندازی آن صرف خواهیم کرد.

چادر مسافرتی شاتل اتوماتیک 10 نفره دو پوش با قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک بدون نیاز به آموزش نصب ، دارای دفترچه راهنما ، باز و نصب شدن در 1 دقیقه ، ضد آب ، محصول کشور چین ، دارای 3 پنجره داخلی با پوشش داخلی توری ، رنگ آبی و سورمه ای ، دارای میخ فلزی ، چکش ، و طناب جهت مهار کردن چادر در مقابل باد و طوفان ، در هنگام گرم شدن داخل چادر میتوانید پوشش بیرونی آنرا از چادر جدا کرده تا داخل چادر خنک تر شود و هوای بیشتری در داخل آن جریان پیدا کند ، از این چادر مسافرتی اتوماتیک شاتل میتوان در کوه و طبیعت استفاده کرد ،این چادر در هنگام باز و بسته شدن شبیه به چتر باران است هنگامی که طناب بالای چادر را به سمت بالا میکشید چادر نصب میشود و در صورتی که طناب آنرا به سمت داخل هدایت کنید چادر شما بسته میشود ، ابعاد : طول 250 سانتیمتر ، عرض 250 سانتیمتر ، ارتفاع 160 سانتیمتر ، ابعاد بسته بندی 84x17x17سانتیمتر ، وزن چادر 4 کیلوگرم ، همراه با زیپ مخصوص از دو طرف چادر (بیرون و داخل ) این چادر گزینه بسیار خوبی برای شرایط سخت و دشوار است که به دلیل دیواره های ضخیم می تواند تا حد بسیاری از نفوذ سرما یا گرما جلو گیری کند. کیفیت آن هم خوب است و بر اثر تغییر دما دچار دگرگونی نمی شود. از سایر ویژگی های آن می توان به ظاهر فوق العاده شیک آن اشاره کرد که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوع اتوماتیک
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 قابل استفاده در مناطق کوهستانی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو پوش شاتل

چادر مسافرتی دو پوش شاتل را می توان به جرات یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در بازار دانست. این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است که فوق العاده زیبا و شکیل می باشد. این محصول ساخته شده در رنگ های مناسب می باشد که می توانید از نظر کیفیت ان را خیلی بالا تر از مدل های مشابه می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی نماییم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر نوع طراحی این محصول دقیقا مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان کیفیت و رنگ جذاب این محصول می باشد. رنگ بندی این محصول به گونه ای است که ناحیه های کناری این محصول ساخته شده از رنگ یکدست سورمه ای می باشد. هم چنین یک لایه کرم رنگ در زیر ان قرار گرفته است که به صورت نواری و مستطیلی شکل سر تا سر این چادر طراحی شده است. در بخش جلویی این محصول هم همان رنگ کرم رنگ طراحی شده است که به زیبایی های این محصول افزوده است. هم چنین پنجره این چادر ساخته شده از رنگ قهوه ای می باشد که باعث شده تا سه رنگ متفاوت را در این محصول مشاهده کنیم. در کنار این موارد باید به قرار گرفتن و چاپ شدن نام و لوگو سازنده این محصول هم اشاره نمود که می توانید از کیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

جنس بدنه

بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی می باشد که فوق العاده مقاوم است. این پارچه به گونه ای طراحی شده که در برابر بارش باران مقاوم بودهو به سادگی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین پایه های این محصول از نوع الومینیومی ساخته شده است که انعطاف پذیری قابل قبولی داشته و درهنگام نصب به راحتی و با خیال راحت می توانید این محصول را راه اندازی کنید.

ابعاد و وزن

از موارد مهم دیگری که در انتخاب مصرف کننده تاثیر مستقیمی دارد ابعاد و وزن یک کالاست که باید با توجه به نفراتی که قصد استفاده از ان را دارند و هم چنین ابعاد و وزن خود محصول اقدام به خرید ان کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر دارای طول 250 سانتی متر و همین طور عرض مشابه 250 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 160 سانتی متر می باشد. این محصول می تواند تا 10 نفر را داخل خود جای داده و 5 نفر به صورت درازکش نیز می توانند در داخل این چادر به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از اسان ترین موارد در رابطه با این محصول نحوه نصب و راه اندازی این چادر می باشد. شما در ابتدا باید در مکانی که قصد دارید این محصول را راه اندازی کنید تمام محتویات این محصول را خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به باز کردن این چادر به طور کامل کنید و در عرض چند ثانیه مشاهده خواهید کرد که این محصول به طور کامل راه اندازی شده و می توانید از ان استفاده کنید. برای جمع کردن این چادر هم تنها کافی است از کناره های این محصول ان را در دست گرفته و به سمت داخل فشار دهید تا این چادر به صورت گرد و در ابعاد کوچک تا شده و در داخل بسته بندی خود قرار گیرد. برای مراقبت از این محصول هم باید از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل بدنه و همین طور نزدیک کردن وسایل مشتعل زا به این محصول خودداری نمایید. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول استفاده نموده و با خیال راحت از ان در سفرهای خود و هم چنین دیگر مناطق استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو پوش شاتل را می توانید در هر مکانی استفاده نموده و استراحت راحت و اسوده ای را در ان تجربه نمایید. این محصول رنگ بندی فوق العاده ای داشته و دیواره های ضخیمی دارد که مقاومت قابل توجهی را به این محصول بخشیده است. این چادر مسافرتی بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...