چادر مسافرتی دکاموند

y78865

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت چادر مسافرتی دکاموند ساخت ایران مدل اتوماتیک 8 نفره یکی از چادر های مسافرتی اتوماتیک حرفه ای ایرانی تولید شرکت دکاموند به نمایندگی تهران اینتکس میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با مدل های مشابه خارجی خود رقابت بسیار نزدیکی دارد این چادر سفری به طور اتومات باز و بسته خواهد شد و پایه های آن از پلاستیک پی وی سی به شکل عنکبوتی میباشد که فقط با دو حرکت چادر در کمتر از ۲۰ ثانیه باز و بسته خواهد شد این محصول با قیمت بسیار پایین تری نسبت به کالاهای مشابه خود که در خارج از کشور تولید میشوند عرضه میگردد و از بهترین پارچه شمعی پلی استر برای ساخت آن استفاده میشود این محصول یک کالای کاملا ضد آب بوده و میتوانید با خاطری آسوده به عنوان ضد آب آنرا خریداری نمایید توضیحات بیشتری راجع به این چادر مسافرتی دکاموند decamond خواهیم داد که در بخش بعدی نقد و بررسی به تحلیل کاملتر آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید

  • طول:210 سانتی متر
  • عرض:210 سانتی متر
  • تعداد نفرات:8
  • تعداد پنجره:2
  • طناب مهار:دارد
  • نوع چادر سفری:برزنتی اتوماتیک
  • برند:decamond

چادر مسافرتی دکاموند از معدود چادر های مسافرتی ایرانی با سازه اتوماتیک می باشد که به محبوبیت آن افزوده است . چادر ها از وسیله های بسیار دوست داشتنی سفری می باشند که بسیاری از مسافرین با خرید آن ها ، سعی بر این داشته تا سفر های ساده و راحتی را داشته باشند ، چرا که چادر مسافرتی خانه ای پرتابل و قابل حمل برای شما حتی در فضاهای باز می باشد . تنوع این محصولات بسیار بالا بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و برای یک نوع آب و هوای خاص قابل استفاده می باشند . در این بخش با نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی دکاموند ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید ...

تولید و ساخت

نحوه تولید و ساخت هر چادر مسافرتی بسته به طراحی که دارد متفاوت است . به طور کلی هر چادر مسافرتی از نظر تولید سازه به سه دسته چادر مسافرتی اتوماتیک ، فنری و عصایی تقسیم می شود ، چادر مسافرتی دکاموند نیز از سازه اتوماتیک برخوردار است . فریم اتوماتیک که با نام دیگری چون فریم چتری شناخته می شود یکی از مقاوم ترین نوع سازه می باشد ، چرا که طراحان با توجه به ساختار آن ، پایه های ضخیم تری را در نظر گرفته و به همین دلیل دوام چادر های مسافرتی در برابر ضربه و فشار بیشتر می باشد . این چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلو و دو پنجره در طرفین می باشد که می توانید از پنجره ها برای تهویه هوا ، نورگیری بهتر ، دید به بیرون استفاده کنید . این چادر مسافرتی به مانند اکثر چادر های مسافرتی مجهز به پشه بند یا توری می باشد تا از ورود حشرات به داخل جلوگیری شود .

جنس بدنه و پایه

به طور کلی چادر های مسافرتی از دو بخش اصلی بدنه و پایه ها یا همان فریم تشکیل شده است که هر یک از جنس متفاوتی ساخته شده است . جنس بدنه موثر ترین قسمت در ضد آب بودن محصول می باشد ، از این رو تولید کنندگان چادر مسافرتی با استفاده از پارچه های ضد آب ، محصولات خود را ضد آب می کنند . این چادر مسافرتی از بدنه پلی استر ساخته شده است ، پلی استر که از نمونه پارچه های شمعی می باشد در برابر نفوذ آب مقاوم و همچنین عایق خوبی در برابر اشعه های مضر خورشیدی می باشند ، از این به خوبی می تواند از افراد در برابر بارش باران و نور خورشید محافظت کند . طول عمر پلی استر نیز بسیار بالاست . جنس پایه های چادر مسافرتی دکاموند فلز آلومینیوم است . آلومینیوم برخلاف دیگر فلزات از وزن سبک تری برخوردار می باشد از این رو استفاده از آن افزایش وزن زیادی را در چادر ایجاد نمی کند .

راه اندازی و تعمیرات

راه اندازی چادر های مسافرتی اتوماتیک ساده و سریع است ، شما می توانید چادر مسافرتی دکاموند خود را در کمتر از 30 ثانیه راه اندازی کنید چرا که برای اینکار نیازی به نصب بدنه به پایه نیست و همانند چتر های عالی می توانید آن را به سرعت راه اندازی کنید . در مرحله اول شما بایستی قسمت بالای چادر را گرفته و پایه ها را باز کنید ، سپس پایه های باز شده را با فشردن دکمه های میانی به میله های بزرگ تر تبدیل کنید . پس از آن چادر مسافرتی شما آماده استفاده خواهد شد . برای جمع کردن چادر نیز نیاز است همین مراحل را بالعکس انجام دهید . از آن جا که بدنه این چادر مسافرتی پارچه ای است در صورت بروز مشکل و یا ایجاد سوراخ شدگی می توانید آن را تعمیر کنید . تعمیرات چادر مسافرتی توسط تولیدی های موجود انجام شده و همچنین شما می توانید از فروشگاه اینتکس نیز در این راستا کمک بگیرید .

سخن پایانی

با توجه به روند تولیدات چادر های مسافرتی ایرانی در داخل کشور می توان گفت که چادر های مسافرتی ایرانی به نسبت چادر های مسافرتی خارجی از قیمت پایین تری برخوردار هستند ، از این رو چادر مسافرتی دکاموند که کاملا مشابه به نمونه های خارجی می باشد ، جایگزین خوبی برای خرید است چرا که می توانید آن را با قیمت ارزان تر خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...