چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره

decamond 2200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره ، ضد آب با پوشش دوم ، ساخت شرکت : دکاموند ، کف ضد آب ، سیستم : اتوماتیک ، دارای پنجره های توری دار

فروش و قیمت چادر مسافرتی دکاموند مدل سرا طرح خیمه ای مدل جدید شرکت دکاموند decamond تولید ایرانی برای اولین بار با کیفیتی متمایز و پارچه بسیار عالی و ضد آب با قیمت بسیار مناسب اولین رقیب چادر های مسافرتی اتوماتیک خارجی در ایران با پوشش ضد آب و کف کاملا ضد آب همراه با پایه های فایبرگلاس و پلاستیک فشرده شده مدل سرا ، ۶ ضلعی با نصب بسیار آسان و راحت با گارانتی شرکت دکاموند و نمایندگی رسمی آن ( تهران اینتکس ) برای نصب این چادر فقط کافیست آن را از داخل جعبه باز کرده و پایه های آن را از یکدیگیر جدا کنید ، سپس با استفاده از طناب نصبی که داخل چادر قرار داد میتوانید با کشیدن آن به سمت داخل چادر آنرا نصب و راه اندازی کنید ، این عمل کمتر ۱۰ ثانیه انجام خواهد شد و بعد از برپایی چادر سفری اتوماتیک میتوانید از آن به همراه خانواده در یک سفر هیجان انگیز و پر خاطره استفاده نمایید. جنس بدنه این چادر مسافرتی از برزنت و کف آن از پلی استر پوشیده شده که در برابر باران و آب روی زمین کاملا محفوظ و غیر قابل نفوذ خواهد بود ، برای خرید چادر مسافرتی دکاموند اتوماتیک و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن میتوانید با تلفن های شرکت تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید.

  • طول: ۲۱۰ سانتی متر
  • عرض: ۲۱۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۷۵ سانتی متر
  • کد محصول: 62892
  • ضد آب با پوشش دوم
  • ساخت شرکت : دکاموند
  • کف ضد آب 
  • سیستم : اتوماتیک
  • دارای پنجره های توری دار

چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره از برترین چادر های مسافرتی حرفه ای با طراحی اتوماتیک می باشد که طراحی آن برگرفته از مدل اصلی شرکت دکاموند می باشد که با بهترین سطح کیفیتی در داخل کشور برای اولین بار طراحی شده است که انحصارا می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس با نازل ترین قیمت به همراه گارانتی از فروشگاه خریداری کنید . چادر های مسافرتی با کیفیت می توانند سرپناه و حریم خصوصی بسیار عالی برای شما در سفر های دور یا نزدیک باشند که در مواقعی می تواند حافظ جان شما در برابر سرما یا گرما نیز باشد .

استفاده از چادر مسافرتی می تواند سفر را لذت بخش کرده و به شما اجازه دهد تا در هر نقطه از کره خاکی که دوست دارید ، اسکان پیدا کرده و در کنار دوستان یا خانواده از دیدن مناظر لذت برده و استراحت کنید . یک چادر مسافرتی خوب مانند چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره می تواند برای اسکان طولانی مدت شما نیز مناسب باشد . در این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع تر چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره را به شما همراهان گرامی فروشگاه اینتکس معرفی کنیم .

طراحی بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره

طراحی بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره به گونه ای بوده که سقف آن به صورت گنبدی شکل می باشد تا بهتر بتواند آبگریزی عالی در برابر باران و برف داشته باشد ، همچنین این نوع طراحی می تواند چادر را در برابر باد نیز مقاوم کند . چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره دارای یک درب بزرگ در بخش جلویی و یک پنچره در بخش پشتی می باشد که از طریق درب به راحتی می توانید وارد چادر و یا از آن خارج شوید . داشتن پنجره در کنار درب می تواند نورگیری بهتری را برای چادر ایجاد کرده و با باز گذاشتن آن ها تهویه هوای عالی را داشته باشید . پنجره های این چادر توری دار بوده که می تواند از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری کند .

طراحی سازه چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره

طراحی سازه چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره ، همانطور که از نام محصول مشخص است به صورت اتوماتیک یا همان چتری می باشد که یکی از مقاوم ترین سازه ها بوده و راه اندازی بسیار ساده ای را برای چادر فراهم خواهد کرد . مدل های اتوماتیک همانطور که از نام آن ها مشخص است به صورت اتوماتیک و تنها در مدت چند ثانیه راه اندازی می شوند که این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا مرتبا از چادر استفاده کرده و به سهولت حتی آن را جمع آوری کنید . این چادر به صورت 6 ضلعی طراحی شده است که داشتن 6 پایه در طرفین چادر آن را در برابر فشار و ضربه ها به خصوص فشار باد مقاوم ساخته است . همچنین در انتهای هر پایه ، گره مهار کننده ای وجود دارد که می توانید از آن طریق چادر را با میخ یا چوب به زمین متصل کنید و حتی به سنگ ببندید .

جنس فریم و بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره

پایه های فلزی چادر مسافرتی دوام و استحکام بسیار خوبی را به چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره بخشیده است تا در برابر آسیب ها بسیار مقاوم باشد . از سوی دیگر برای تولید بدنه این چادر مسافرتی اتوماتیک از پارچه ضخیم و ضد آب برزنت استفاده شده است که به خوبی می تواند در برابر سرما و رطوبت محافظ خوبی باشد . همچنین کف چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد تا این بخش نیز ضد آب شده و مانع از ورود آب به کف چادر شود . هر دو جنس طول عمر بالایی داشته و عوامل مختلف محیطی مانند سرما یا گرما ، رطوبت ، نور خورشید و ... به آن آسیبی وارد نمی کنند . بنابراین توصیه می شود که در خرید چادر مسافرتی اتوماتیک خود به جنس محصول توجه ویژه ای داشته باشید .

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره

همانطور که در بخش های ابتدایی نقد و بررسی اشاره کرد ، راه اندازی چادر های مسافرتی اتوماتیک از ساده ترین و سریع ترین نوع چادر ها بوده که در ادامه نحوه راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک دکاموند سرا 4 نفره را به شما عزیزان خواهیم گفت . در ابتدای کار نیاز است تا محل مناسب ، مسطح و عاری از هر گونه سنگ ریزه و شاخ و برگ درختان را یافته و حدامکان از زیرانداز استفاده کنید . چادر را از جعبه خود خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید . سپس طنابی که به عنوان طناب نصب در بخش میانی چادر قرار گرفته است را گرفته و به سمت داخل چادر بکشید تا شاهد راه اندازی اتوماتیک چادر مسافرتی خود باشید . این نصب تنها 10 ثانیه طول خواهد کشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...