چادر مسافرتی ساحلی بست وی

bestway 67278

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی بست وی از سری محصولات ساحلی با کیفیت برند محبوب بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در ساحل و یا کویر می باشد و می توانید با استفاده از آن در کنار آب و در سایه نشسته و از آرامش آب لذت ببرید . جنس بدنه ی این چادر از پلی استر می باشد که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و سایش دارد و مناسب برای افرادی است که از چادرهای مسافرتی در زمان های طولانی استفاده می کنند . همچنین ستون های این چادر از فایبرگلاس با انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی مانند باد و طوفان های ساحلی می باشد و خیال شما را از بابت این حوادث طبیعی راحت می کند . رنگ بدنه ی این چادر آبی و زرد می باشد و قسمت جلویی آن کاملا باز است و می توانید ساحل را تماشا کنید و لذت ببرید . به همراه این محصول گیره های نگهدارنده نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید چادر را به خوبی و با استحکام بالا بر روی زمین برپا کنید و از روز خود لذت ببرید .

 نوع تفریحی - ساحلی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 900 گرم
 ظرفیت 2 تا 3 نفر
 اقلام همراهساک حمل ، میخ نصب

چادر مسافرتی ساحلی بست وی

چادر مسافرتی ساحلی بست وی را قصد داریم در این مقاله بررسی کنیم. این محصول قطعا ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. شاید اولین نکته ای که بتوان در خصوص این چادر مسافرتی به ان اشاره کرد قابلیت استفاده در کنار ساحل ، در کمپینگ و سفرهای درون شهری و همین طور برای استراحت های کوتاه مدت می باشد. راه اندازی ساده و اسان و همین طور رنگ های شاد و منحصر به فرد هم دیگر خصوصیات این چادر مسافرتی می باشد...

رویه و رنگ های آن

اولین عنوان مورد بررسی در این مقاله بحث رویه این چادر مسافرتی است. این عامل قطعا یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید و همین طور انتخاب یک چادر مسافرتی است. اولین بحث دوخت این رویه می باشد که اگر در تصاویر این محصول مشاهده کنید به بهترین شکل ممکن این دوخت صورت گرفته به گونه ای که شما هیچ گونه اثری از خراب شدن چادر و رویه این نمی بینید. شرکت بست وی سعی کرده تا این دوخت را در اکثر نقاط این چادر به صورت محو و با کمترین میزان رویت ، تولید کند که یک نکته مهم و اساسی در خصوص این کالا خواهد بود. در کنار ان باید به رنگ های این رویه و چادر هم اشاره کنیم. در تولید این محصول سعی شده تا از رنگ های شاد و ترجیحا فسفری استفاده شود که همین عامل در زیبایی هر چه بیشتر این محصول اثر گذار خواهد بود. البته رنگ های دیگری هم در تولید این چادر مسافرتی سهیم می باشد که باعث شده تا قدرت انتخاب شما افزایش یابد.

دارا بودن جیب داخلی

یکی دیگر از ویژگی های این محصول که باعث شده تا بسیار خاص و متمایز از سایر محصولات شود بحث دارا بودن دو عدد جیب در داخل این چادر مسافرتی می باشد که در بخش میانی و در هر دو سمت این چادر قرار گرفته است. شما پس از راه اندازی کامل این چادر مسافرتی می توانید به سادگی هر گونه شی و یا وسایل کوچک دیگری که دارا می باشید را در درون این جیب ها قرار دهید تا بتوانید از گم شدن ان ها جلوگیری کرده و دسترسی سریع تری به هر یک از این موارد داشته باشید.

ستون های مقاوم

دیگر عامل قابل صحبت در خصوص این چادر مسافرتی بحث ستون ها و پایه های این محصول است که قطعا بسیار اثرگذار خواهد بود. در همین رابطه باید عنوان کنیم که از نظر جنس ، این پایه ها همگی از نوع فایبرگلاس شکل گرفته اند که یک جنس رایج در تولید ستون های چادر مسافرتی می باشد. هم چنین این پایه ها کاملا انعطاف پذیر هستند که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی در هنگام نصب ان ها را خم کرده و در محفظه های موجود بر روی پارچه اصلی این چادر ان ها را قرار دهید.

وزن کم

خصوصیت خوب دیگری که این چادر مسافرتی داراست بحث وزن کم و پرتابل بودن این محصول می باشد. شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر این محصول را با خود حمل و جا به جا نموده و در هر فضا و مکانی اقدام به راه اندازی ان کنید. در همین خصوص هم می توانیم عنوان کنیم که این چادر تنها 900 گرم وزن دارد که باعث شده تا به تنهایی بتوانید بدون نیاز به هیچ گونه محرک خاصی ان را در دست گرفته و حمل نمایید.

بدنه ضد آب

دارا بودن بدنه ای ضد آب نیز از ویژگی های خوب این چادر شرکت بست وی می باشد. این خصوصیت سبب شده تا شما حتی در شرایط بارانی هم بتوانید بدون کوچک ترین نگرانی این محصول را راه اندازی نموده و پس از قرار گیری در داخل ان از نفوذ اب به داخل چادر خیالتان راحت شود.

اقلام همراه

در کنار این چادر مسافرتی شما یک عدد ساک حمل برای جا به جایی ساده تر و همین طور میخ های نصب این چادر را هم مشاهده می کنید که قطعا برای استحکام بیشتر این چادر در هنگام نصب به کمک شما خواهد آمد.

روش ثبت سفارش

جهت سفارش چادر مسافرتی ساحلی بست وی می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و سپس با انتخاب شیوه پرداخت و همین طور ارسال محصول از داخل سایت نمایندگی اینتکس این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...