چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی

Bestway 68107

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی  ، وزن محصول : 1.1 کیلو گرم ، جنس بدنه : پلی استر 190T ، جنس پابه : فایبرگلاس ، به همراه ساک حمل ، دارای 8 عدد گیره

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی از چادر های بسیار دوست داشتنی و کاربردی برای استفاده در سواحل می باشد که با توجه به شرایط آب و هوای شرجی که عمدتا در سواحل دریاها حاکم است ، بست وی این چادر را به گونه ای متفاوت طراحی کرده است تا قابل استفاده در سواحل باشد . از ویژگی های بسیار خوب این چادر می توان به باز بودن دو سمت آن اشاره کرد که تهویه هوای بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد . از سوی دیگر این چادر ها عمدتا برای ایجاد سایه استفاده می شوند . پاکسازی چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی از شن و ماسه ها بسیار عالی بوده و شما می توانید به راحتی با کج کردن چادر آن را تخلیه کنید . فضای کافی برای استفاده دو نفر به صورت همزمان از چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی وجود دارد . طراحی فنری چادر مسافرتی راه اندازی آن را به صورت اتوماتیک کرده است و شما می توانید چادر را در کمترین زمان راه اندازی کنید . بدنه و پایه های چادر کاملا ضد آب هستند و در برابر خیس شدن ، هوای شرجی و ... کاملا مقاوم خواهد بود . جنس بدنه چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی پلی استر و جنس پایه آن فایبرگلاس بوده و وزن کلی چادر نیز به 1.1 کیلوگرم می رسد . شما می توانید محصول خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

  • چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی
  • طول :  200  سانتی متر
  • عرض : 120 سانتی متر
  • ارتفاع : 90 سانتی متر
  • وزن محصول : 1.1 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T
  • جنس پابه : فایبرگلاس
  • به همراه ساک حمل
  • دارای 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68107

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی یک چادر متفاوت نسبت به سایر چادر هایی است که اغلب آن ها را دیده ایم . این چادر مسافرتی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده در سواحل طراحی شده است و شما می توانید آن را به سادگی در سواحل دریا راه اندازی و استفاده کنید . دلیل اینکه چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی ، برای استفاده در ساحل مناسب می باشد ، داشتن تهویه هوای بسیار عالی در چادر بوده که باعث شده است تا بتوانید از آن به سادگی در هوای شرجی سواحل استفاده کنید ، به طوریکه دیگر نگران گرما زدگی و یا آفتاب سوختگی نخواهید شد و با استفاده از چادر دیگر در معرض نور آفتاب نخواهید بود . به همین جهت است که شرکت بست وی سعی کرده است تا چادر مسافرتی را تولید کند که مخصوص برای این نوع آب و هوای خاص یعنی آب و هوای شرجی باشد . 

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی نسبتا کوچک است و جابجایی آن بسیار آسان و ساده است . این چادر مسافرتی ظرفیتی دو نفره دارد و شما می توانید به صورت دو نفره در کنار یکدیگر در داخل چادر مسافرتی ساحلی نشسته و حتی دراز بکشید . توجه داشته باشید که این چادر از یک بخش فاقد دیواره بوده و درب آن همواره باز خواهند ماند ، به همین دلیل است که باد به خوبی می تواند در داخل چادر گردش داشته باشد . در کناره های چادر مسافرتی همچنین پنجره هایی وجود دارد که از آن طریق می توانید تهویه هوای بسیار بهتری را داشته باشید و همچنین بتوانید کناره های چادر مسافرتی را نیز مشاهده کنید . البته این بخش ها شامل توری نیز می باشند و شما می توانید آن را به دلخواه خود باز کرده و یا ببندید . 

چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی یک چادر مسافرتی ساحلی با سازه عصایی می باشد . این نوع سازه دارای ویژگی های بسیار خوبی است که باعث شده است تا شرکت بست وی این محصول را با استفاده از پایه ها یا همان فریم عصایی تولید کند . یکی از ویژگی هایی که این طراحی دارد ، این است که شما می توانید چادر مسافرتی خود را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، به همین دلیل نیز جابجایی و حمل چادر مسافرتی ساحلی برای شما بسیار آسان تر و ساده تر خواهد شد . این سازه البته بسیار با دوام و مقاوم نیز می باشد و یکی از دلایلی که شرکت بست وی از این سازه استفاده کرده است ، کیفیت بسیار خوب سازه های عصایی می باشد . 

جنس چادر مسافرتی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید ، بنابراین در خرید چادر مسافرتی ساحلی و هر چادر مسافرتی دیگری به این موارد مهم باید توجه داشته باشید . چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی از پلی استر ساخته شده است ، دقیقا به مانند بسیاری از چادر های مسافرتی حرفه ای و ضد آب دیگر برند بست وی . ضد آب بودن این پارچه باعث شده است تا چادر مسافرتی به خوبی بتواند در برابر هوای شرجی که رطوبت هوا بسیار زیاد است ، آسیبی نبیند . همچنین اگر باران ببارد و یا در کنار ساحل چادر مسافرتی خیس شود ، باز هم آسیبی به چادر مسافرتی وارد نخواهد شد . 

و اما شاید دوست داشته باشید از این موضوع اطلاع پیدا کنید که جنس پایه های چادر مسافرتی از چیست ؟ سازه عصایی چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی از جنس فایبرگلاس می باشد . جنس فایبرگلاس یکی از بهترین اجناس برای ساخت فریم چادر مسافرتی می باشد ، زیرا این جنس بسیار مقاوم است و چادر را در برابر ضربه ها و خم شدن مقاوم می کند ، از سوی دیگر این جنس نیز ضد آب است . شاید ویژگی بعدی ، از بهترین ویژگی های فایبرگلاس باشد ، فایبرگلاس بسیار سبک است و همین موضوع باعث می شود که وزن چادر های مسافرتی که از آن ساخته می شوند بسیار سبک باشند . به مانند چادر مسافرتی ساحلی 2 نفره بست وی که تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...