چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره

ch 3209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره یک وسیله ضروری برای هر خانواده ایرانی در زمان سفر بوده که بتوانند با استفاده از آن به راحتی در داخل طبیعت اقامت کرده و لذت ببرند. چادر های مسافرتی فنری را با ظرفیت افراد به صورت نشسته معرفی کرده به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی در زمان درازکش مناسب 4 الی 5 بزرگسال می باشد. جنس بدنه این محصول را از پارچه کره ای سامسونگ انتخاب کرده اند. چرا که این پارچه کاملا ضدآب و باداوم بوده و به شما اجازه می دهد در تمامی نقاط کشور به تفریح و سرگرمی خود مشغول شده و نگران تغییرات احتمالی شرایط جوی مانند بارش برف و باران و... نباشید.

این چادر مسافرتی دارای سازه هایی فنری بوده به این صورت که بر روی تمامی دیوار های محصول در بخش داخلی میله های فنری مثلثی شکل دوخته شده تا این محصول از سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست بهره مند شود. در قسمت درب و پنجره های محصول نیز پشه بند هایی تعبیه شده تا شما را از هجوم پشه در فصل تابستان ایمن نگه دارند. شما می توانید با باز کردن کامل پنجر های محصول در فضای داخلی از نورکافی و همچنین گردش ازادانه هوا و یک دمای مطبوع بهره مند شوید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره اصل را با تنوع رنگبندی بالا خریداری نمایید.

 نوع فنری
 طول 220 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای سامسونگ
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره

چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره یک انتخاب مناسب برای خانواده به شمار رفته که با لاترین میزان کیفیت جنس رویه تولید شده که از محصولات پرفروش ایرانی در زمینه تجهیزات کمپینگ و سفری به شمار می رود. جنس رویه این چادر مسافرتی ضدآب بوده و دارای تضمین دوخت بدنه بوده که اسودگی خاطر شما را برای استفاده از این محصول در تمام نقاط ایران فراهم خواهد کرد. در این مقاله می توانید با تمامی ویژگی های منحصر به فرد این چادر مسافرتی به صورت جامع و کامل آشنا شوید. پس توصیه می کنیم اگر قصد سفر در تعطیلات را دارید برای خرید چادر مسافرتی مناسب با نیاز خود همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی 4 فصل

چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره را محصولی برای استفاده در تمام فصول عنوان می کنند. پس در اولین قسمت قصد داریم دلایل این نام کاربردی را برای این چادر مسافرتی بیان کنیم. این محصول از رویه ای با جنس پارچه کره ای سامسونگ تولید شده است. پارچه سامسونگ در واقع یک ساختار دولایه بوده که بخش اصلی آن از نوع برزنتی انتخاب شده و یک لایه در رویه و زیره خود از نوع پلاستیک فشرده دارد. این میزان از ضخامت بدنه موجب ساختار ضدآب آن و همچنین افزایش قابل توجه کیفیت بدنه محصول شده است. کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه دولایه پلی استر انتخاب شده که این پارچه نیز از میزان ضدآب بودن 100% بهره مند بوده و مقاوم می باشد. پس این انتخاب برای جنس رویه موجب شده تا محصول به راحتی در برابر وزش باد شدید ، بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید و... قابل استفاده باشید. یکی دیگر از دلایل ضدآب بودن بدنه محصول مربوط به دوخت باکیفیت رویه آن می باشد. این رویه در قسمت داخلی دارار دوخت دولایه بوده که در محل دوخت از چسب ضدآب برای افزایش استحکام این اتصال استفاده شده است. همچنین در بخش خارجی محصول در قسمت درزها از یک لایه پارچه ابریشمی با رنگی متفاوت و یک دوخت دیگر نیز بهره برده می شود. ستون های این محصول از نوع فایبرگلاس انتخاب شده که در عین سبک بودن به راحتی می تواند استحکام خود را بر روی سطح زمین در زمان وزش باد تامین کند. توجه داشته باشید ساختار باکیفیت بدنه این چادر مسافرتی موجب شده تا در زمان سرما دمای داخلی را در خود حفظ کرده و از برودت دما جلوگیری نماید. برای روز های افتابی و تابستانی بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 3 عدد پنجره و یک درب برای رفت و امد تعبیه شده است. تمامی این بخش ها مجهز به پشه بند توری بوده تا از هجوم پشه در امان بمانید.

سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

یکی دیگر از بخش هایی که برای مصرف کنندگان در زمان خرید مهم بوده مربوط به میزان ظرفیت داخلی چادر مسافرتی و همچنین وزن آن می باشد. چادر های مسافرتی از آن جایی که یک اقامتگاه موقت و سایر برای افراد در طبیعت به شماررفته نیاز بوده تا در زمان خرید متناسب با تعداد همسفران و همچنین میزان تعداد روز های اقامت خود یک نمونه را انتخاب کنید. چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره یک محصول مربع شکل بوده که طول و عرض آن برابر 220 سانتی متر و ارتفاع آن بالغ بر 180 سانتی متر می باشد. درواقع ارتفاع این چادر مسافرتی به میزانی بوده که تمام افراد حتی افراد بلند قد به راحتی بتوانند در داخل این محصول تردد کنند. این میزان از ابعاد بدنه متناسب با نیاز 8 نفر بزرگسال در زمان نشستن و تعداد 4 الی 5 بزرگسال در زمان درازکش بوده که ممکن است با توجه به سن و سایز همسفران شما تغییر نیز داشته باشد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 5 کیلوگرم بوده که مجهز به یک ساک حمل کوله پشتی نیز می باشد. شما می توانید این محصول را در زمان های پیاده روی در طبیعت و کوهنوردی به راحتی همراه خود برده و دچار خستگی نشوید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سامسونگ 8 نفره یک محصول ایرانی برای خانواده ها با سایز بزرگ بوده که متناسب با شرایط اب و هوایی داخل ایران تولید شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی و کاملا اصل خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...