چادر مسافرتی سایانا شش نفره

sayana-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,060,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا شش نفره یکی از دغدغه های مشتریانی که قصد خرید چادر مسافرتی را دارند ، بحث اطمینان به یک محصول و راحتی خیال ان ها از بابت خرید خود می باشد که سبب شده تا حساسیت هایی را از این نظر پیدا کنند. بر همین اساس نیز شرکت تهران اینتکس به تازگی چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اورجینال را به بازار عرضه کرده است که سعی شده تا تمامی حساسیت های مشتریان را در نظر گرفته و یک محصول با کیفیت و اصل را به دست شما عزیزان برساند. اولین نکته در خصوص این محصول قیمت ارزان این چادر مسافرتی می باشد که در رقابت با نمونه های دیگر قطعا از این حیث پیشتاز خواهد بود. بحث بعدی در خصوص کیفیت بدنه و رویه این محصول می باشد که از نوع برزنتی دو لایه تولید شده و با بهره مندی از ستون ها و پایه های الومینیومی که دارد سبب شده تا انعطاف پذیری مناسبی را هم داشته باشد. هم چنین دوخت اصلی قسمت های مختلفاین چادر مسافرتی به گونه ای است که به هیچ عنوان به چشم نیامده و امکان اسیب رسیدن به ان به حداقل رسیده است. بهره مندی از ساختار ضد اب نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب این چادر مسافرتی به شمار می رود. تمامی این خصوصیات در کنار ظرفیت شش نفره این محصول باعث شده تا یک چادر مسافرتی فوق العاده را شاهد باشید که قابل خرید از فروشگاه اینتکس در ایران می باشد.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا شش نفره

چادر های مسافرتی در ابعاد گوناگون و ظاهر های مختلف و همین طور رنگ بندی های متعددی تولید و عرضه می شوند که قطعا این عوامل باعث شده تا مشتریان برای خرید گزینه های فراوانی را پیش روی خود داشته باشند. هم چنین ظرفیت یک چادر مسافرتی هم یکی دیگر از عوامل مهمی است که در انتخاب یک محصول بسیار اثر گذار بوده و افراد مختلف با در نظر گرفتن تعداد نفرات استفاده کننده از یک چادر ، اقدام به خرید یک محصول می کنند. ما نیز قصد داریم تا در این مطلب چادر مسافرتی سایانا شش نفره را مورد بررسی خود قرار دهیم که یک چادر زیبا و جادار به شمار می رود و در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته رضایت مشتریان را هم به دست اورد.....

نوع طراحی و ساخت محصول

بحث طراحی این چادر مسافرتی به یک مورد مهم تبدیل شده است که قطعا خانواده ها با در نظر گرفتن این عامل و هم چنین مشاهده کامل این چادر دست به انتخاب این محصول می زنند. در همین خصوص می توان عنوان کنیم که این چادر با بهره مندی از فریم های شکیل و منعطف خود سبب شده تا انتخاب برای مشتریان اسان تر گردد. در همین رابطه می توان عنوان کرد که این فریم ها جلوه خاصی را به این چادر مسافرتی بخشیده اند. نکته دیگر در ارتباط با این چادر مسافرتی به بحث رنگ های موجود بر روی بدنه این کالا تعلق می گیرد که با بهره مندی از رنگ های قرمز و ابی و کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ باعث شده تا ساختار این چادر بسیار زیبا شود. بهره مندی از توری بر روی درب و پنجره های این چادر هم سبب شده تا در فصول گرم سال هم بتوانید از این چادر بهترین بهره را ببرید. تمامی این موارد باعث شده تا از نظر طراحی و ساختار این چادر در بهترین شرایط ممکن قرار بگیرد.

جنس و کیفیت بدنه

پس از گذر از بحث طراحی و ساختار این محصول حال قصد داریم تا شما را با کیفیت این چادر مسافرتی هم اشنا کنیم. در همین رابطه باید عنوان کرد که این چادر با بهره مندی از رویه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی به گونه ای شکل گرفته تا مشتریان خیالشان از بابت رویه این محصول راحت شود. هم چنین ذکر این نکته هم بسیار مهم است که این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است و باعث شده تا شما از این نظر هم با خیالی اسوده خرید این کالا را مد نظر داشته باشید. نکته مهم دیگر هم در رابطه با این محصول بحث پایه های این کالاست که به صورت الومینیومی تولید شده و با انعطاف پذیری خوبی هم که دارد سبب شده تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این چادر را راه اندازی کنید. البته با بهره مندی از ساختار ضخیمی هم که دارد باعث شده تا از بابت عدم اسیب پذیری این چادر نیز اطمینان خاطر داشته باشید.

سایر ویژگی ها

یکی از ویژگی های خوبی که این چادر مسافرتی داراست بهره مندی از تعداد سه عدد پنجره دور تا دور خود می باشد که همین عامل باعث شده تا شما پس از راه اندازی کامل این چادر بتوانید از تمام زوایا با باز کردن این پنجره ها نور خورشید را به داخل چادر هدایت کنید. مسئله بعدی هم در خصوص این چادر به بهره مندی از یک عدد درب بزرگ ورود و خروج تعلق می گیرد که به گونه ای این بخش طراحی شده تا هر فردی با هر قد و اندازه ای بتواند به سادگی به داخل این چادر عبور و مرور کند. این محصول هم چنین دارای ساک حمل کوچکی هم می باشد که کل این چادر مسافرتی به بهترین حالت ممکن در داخل ان جا شده و می توانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را با خود حمل و جا به جا نمایید. ذکر این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که بهره مندی از طناب و میخ نصب در کنار این محصول باعث شده تا شما بتوانید برای راه اندازی این محصول بهترین شرایط را در اختیار داشته باشید و با مقاومت بالا و بهع صورت کاملا استاندارد این چادر را راه اندازی نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سایانا شش نفره با دارا بودن قیمت مناسب ، کیفیت بالا ، امکانات و ویژگی های فوق العاده و همین طور تخفیف ویژه فروشگاه اینتکس باعث شده تا یک چادر مسافرتی خوب و کامل به شمار رفته و بتوانید با خیال راحت یک خرید بی نظیر را انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...