چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اصل

sayana-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اصل یکی از با اصالت ترین چادر های ایرانی است که کمپانی تهران اینتکس سعی کرده تا در تولید ان تمامی موارد و اصول مهم از نظر کیفیت و استاندارد را رعایت کند. این محصول در وهله اول دارای سه عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ جهت ورود و خروج ساده و اسان می باشد که یک مزیت خوب استفاده از این چادر مخصوصا در فصول گرم سال خواهد بود. مزیت مهم دیگر بهره مندی از رویه ای با جنس پارچه برزنتی دو لایه می باشد که سبب شده تا با ضخامت فوق العاده ای که دارد باعث شود تا بتوانید از این محصول با بهترین کیفیت ممکن سفر کنید. هم چنین رویه این محصول به صورت کامل ضد اب می باشد که در هر شرایط جوی و اب و هوایی نیز می توانیدبا اطمینان خاطر از ان بهره مند شده و نگران نفوذ اب باران به داخل این چادر مسافرتی نباشید. ساختار دو رنگ این چادر مسافرتی هم باعث زیبایی و چشم نواز تر شدن این چادر گشته است که قطعا در زمان انتخاب این محصول در خرید این کالا بسیار اثر گذار خواهد بود. این محصول کاملا اصل و اورجینال بوده و با اطمینان خاطر و با قیمتی رقابتی می توانید ان را خریداری نمایید.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اصل

شرکت سایانا یکی از برند هایی است که در تولید چادر های مسافرتی به تازگی فعالیت رسمی خود را اغاز کرده و با تولیدات حرفه ای و زیبایی که از خود به جای گذاشته است باعث شده تا علاقه مندان خاص خود را در کشور عزیزمان ایران به دست اورد. یکی از جدید ترین تولیدات این شرکت چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اصل می باشد که این محصول در رقابت با نمونه های خارجی هم قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت. در همین راستا هم برآن شدیم تا به بررسی این چادر مسافرتی اصل و زیبا بپردازیم....

اولین نکته و ویژگی مهمی که هر محصول باید داشته باشد تا مشتری با دیدن ان ها بتواند یک انتخاب فوق العاده را از خود به جای بگذارید ، بحث نوع ساختار و چگونگی طراحی ان کالا می باشد که با توجه به ان ها می توان انتخاب بهتر و دقیق تری داشت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اولین بحث در خصوص این چادر هم به همین مسئله تعلق می گیرد که از نظر نوع طراحی بی شک بی شباهت به چادر های مسافرتی ایرانی تولید شده توسط شرکت های دیگر نمی باشد. ساختار این چادر به این صورت شکل گرفته است که هر چه از سمت بالا به بخش هایی پایین تر این چادر نگاه میندازیم ، عرض این محصول افزایش یافته و باعث شده تا این محصول یک کیفیت عالی را از خود از نظر ظاهر به جای بگذارد.  این ساختار خاص علاوه بر زیبایی های بصری که به این چادر بخشیده ، باعث شده تا فضای مناسبی را هم در اختیار مصرف کننده قرار دهد که یک ویژگی مهم در ارتباط با این محصول خواهد بود. هم چنین دوخت این چادر مسافرتی هم به صورت کاملا مخفی و با استفاده از بهترین نخ های موجود صورت پذیرفته است که پس از اب بندی شدن این محصول و انجام تست های نهایی بر روی این چادر مسافرتی باعث شده تا یک چادر ایده ال را شاهد باشیم.

بحث بعدی هم در خصوص این چادر مسافرتی به نوع رنگ بندی و طراحی این کالا تعلق می گیرد که قطعا در خرید و افزایش فروش این محصول بی تاثیر نست. در تکمیل این جمله باید به این مسئله اشاره کنیم که رویه اصلی این چادر مسافرتی را رنگ ابی و درب و پنجره های این محصول را هم رنگ نارنجی تشکیل داده است که این رنگ ها جلوه شاد و جذابی را به این محصول بخشیده اند. بهره مندی از ساختار فریم های موجود بر روی بدنه اصلی و بخش های بیرونی این چادر هم دیگر مسئله در خصوص طراحی این محصول خواهد بود که سبب شده تا شما در محیط داخلی این چادر مسافرتی مزاحمتی از بابت شلوغی بخش های داخلی و همین طور فریم ها نداشته باشید. این نکته باعث شده تا ساختار داخلی این چادر بسیار خلوت بوده و تنها شما نیاز داشته باشید تا با راه اندازی این کالا یک محصول عالی و دل باز را شاهد باشید. البته رویه اصلی این چادر به گونه ای شکل گرفته است که به هیچ عنوان باعث نمی شود تا نور خورشیده به داخل این محصول نفوذ کند و همین عامل سبب شده تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از این محصول حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید هم استفاده کنید. البته علاوه بر این مزیت این رویه سبب شده تا شما نگران افت کیفیت و تغییر رنگ این محصول هم نباشید و به همین دلیل در دمای بالا و زیر نور مستقیم خورشید هم هیچ گونه تغییر ظاهری در این چادر مسافرتی و بر روی بخش های مختلف این محصول مشاهده نخواهید کرد.

تمامی موارد بالا ثابت می کند که چادر مسافرتی سایانا 6 نفره اصل یک محصول کاملا ممتاز برای افرادی است که قصد دارند تا از این چادر در کمپینگ ها و اطراق های خود حتی در محیط های کوهستانی و در ارتفاعات استفاده کنند. ما هم پیشنهاد می کنیم تا با توجه به قیمت ارزانی هم این محصول دارد ان را از فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید تا پس از به دست شما رسیدن این محصول از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...