چادر مسافرتی سایانا 6 نفره ایرانی

sayana-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره ایرانی یک چادر مسافرتی بی نظیر است که همان طور که از اسم این محصول پیداست یک چادر مسافرتی کاملا شکیل و چشم نواز می باشد. نکته مهم در خصوص این جمله رنگ های استفاده شده و نحوه تشکیل ان بر روی این چادر مسافرتی می باشد. رنگ اصلی این چادر مسافرتی زرد رنگ بوده و بخش سقف و هم چنین درب اصلی این محصول را هم رنگ قرمز تشکیل داده است. همین عامل باعث شده تا پس از خرید این چادر مسافرتی و استفاده از این محصول حتی بتوانید از فواصل دور هم این چادر مسافرتی را رویت نمایید. علاوه بر این ها بهره مندی از رویه ای برزنتی و هم چنین ضخیم هم باعث شده تا کیفیت این چادر مسافرتی در رقابت با سایر محصولات اینچنینی فوق العاده بالاتر بوده و یک محصول کاملا ایرانی و در عین حال مقاوم و خوش دوخت را شاهد باشیم. دیگر خصوصیتی که این چادر مسافرتی داراست بحث دارا بودن ساک حمل و وسایل مورد نیاز این محصول می باشد که سبب شده تا این چادر مسافرتی در برابر طوفان و باد های شدید هم مقاوم باشد. این نکته باعث شده تا افرادی که قصد کوهنوردی را دارند و هم چنین می خواهند شب را در محیط کویری سپری کنند ، یک چادر ایده ال به شمار رود. تمامی این موارد باعث شده تا این چادر با قیمت مناسبی که دارد پیشنهاد خوبی برای خرید به شمار رود.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره ایرانی

این مقاله را ایجاد کرده ایم تا شما را با خصوصیات گسترده و ویژگی های مهم چادر مسافرتی سایانا 6 نفره ایرانی اشنا کنیم. این محصول یکی از جدید ترین تولیداتی است که به تازگی روانه بازار های ایران شده است. شرکت تهران اینتکس نیز نماینده رسمی پخش این دسته از چادر های مسافرتی می باشد که با توجه به خصوصیات فوق العاده این محصول باعث شده تا مشتریان خود را از عرضه این محصول راضی نگه دارد.

در ابتدا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا شرکت سایانا سعی کرده تا رنگ های شاد را در تولیدات جدید خود به کار ببرد؟ پاسخ این سوال شاید برای بعضی از افراد مزیت و برای بعضی دیگر عیب بزرگ این چادر مسافرتی به شمار رود. در همین خصوص می توان عنوان کرد که چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت های بزرگ نیز اکثرا از رنگ های شاد بهره مند می باشند زیرا سعی شده تا این محصولات با رنگ شاد خود از فواصل دور نیز دیده شوند که این عامل برای استفاده خصوصا در شرایط کوهستانی بسیار ایده ال می باشد. البته همین بحث است که شاید یک نقطه ضعف هم برای یک سری از افراد که قصد پنهان ماندن و دیده نشدن و یا به عبارت دیگر استتار را دارند به شمار رود. هم چنین این رنگ های شاد باعث می شود تا روحیه فرد استفاده کننده از این محصولات هم بالا تر رود که از نظر روانشناسی یک مسئله اثبات شده خواهد بود. این چادر مسافرتی نیز با بهره مندی و کنار هم قرار گرفتن رنگ زرد و قرمز شکل گرفته است که دلایل انتخاب رنگ این محصول توسط شرکت سایانا را هم بررسی کردیم.

ویژگی بعدی که شاید سوال مهم کاربران و مصرف کنندگان باشد بحث دوام و کیفیت این محصول است که ایا می توان به این چادر مسافرتی در هر شرایطی اتکا کرده و در سرما و گرما از این محصول استفاده کرد؟ جواب این سوال هم تا حدود بسیار زیادی مثبت است زیرا بهره مندی از یک کیفیت عالی باعث شده تا این محصول به بهترین شکل ممکن عرضه گردد. در واقع رویه اصلی این چادر مسافرتی از نوع ضد اب می باشد که از این حیث رقابت خوبی را با دیگر چادر ها داراست. این ضد اب بودن سبب شده تا از نفوذ اب تا یک حجم بسیار بالا و خصوصا در برابر بارشهای شدید بسیار ایمن بوده و از نفوذ ان ها به داخل جلوگیری کند که از خیس شدن وسایل شما و داخل چادر نیز ممانعت به عمل خواهد اورد. بحث بعدی هم مقاومت این چادر در برابر طوفان خواهد بود. این عامل نیز باعث شده تا برای افرادی که قصد اطراق در شرایط کوهستانی و یا شب های کویر را دارند نیز یک پیشنهاد خوب به شمار رود و باعث اطمینان خاطر و راحتی خیال مشتریان گردد. البته لایه اصلی این چادر که تولید شده از نوع پلی استر می باشد هم یک لایه مقاوم است که با رعایت یک سری نکات ایمنی ساده می توانید از اسیب دیدن ان تا حدود بسیار زیادی جلوگیری به عمل اورید.

نکته حائز اهمیت بعدی هم در ارتباط با این چادر مسافرتی بحث ابعاد ان است. شاید یک سری افراد قصد داشته باشند تا با توجه به تعداد افراد خانواده و حتی با توجه و در نظر گرفتن میانگین قدی خود و خانوادشان اقدام به خرید این کالا کنند. در این صورت نیز باید به این نکته اشاره کنیم که طول این چادر مسافرتی 240 سانتی متر می باشد هم چنین عرض این چادر نیز 210 سانتی متر خواهد بود که با در نظر گرفتن ظرفیت 6 نفره این چادر در حالت دراز کش این ابعاد نیز منطقی به شمار خواهد رفت. البته ارتفاع این چادر 150 سانتی متر است که مقداری این نکته شاید باعث اذیت شما شود زیرا خیلی از افراد باید برای ورود به داخل این چادر نشسته و نمی توانند به صورت تماما ایستاده وارد این چادر شوند.

با در نظر گرفتن تمامی این شرایط اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از فروشگاه مرکزی اینتکس هم اکنون این چادر مسافرتی فوق العاده را خریداری کرده و از داشتن ان نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...