چادر مسافرتی سایانا 6 نفره مرغوب

sayana-004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره مرغوب از سری چادر های مسافرتی جدید و جذابی است که سال 2020 میلادی تولید و عرضه شده است. این چادر مسافرتی بر خلاف دیگر تولیداتی که معمولا از پارچه های بی کیفیت در تولید ان ها استفاده می شود ، محصولی کاملا با دوام و ضخیم می باشد که همین امر نیز باعث فروش بالای این محصول شده است. اولین نکته در خصوص این محصول مقاومت فوق العاده این چادر در برابر بارش باران و هم چنین باد و طوفان می باشد که با استحکام فوق العاده ای که دارد پس از راه اندازی کامل ان می توانید از این حیث خیالتان راحت بوده و نگران افت کیفیت ان نباشید. این چادر مسافرتی برای استفاده در کوهنوردی ، صخره نوردی ، کمپینگ و هم چنین سفر های درون و برون شهری یک پیشنهاد خوب و ویژه به شمار می رود که با بهره مندی از خصوصیت نصب و راه اندازی اسانی که دارد و هم چنین با دارا بودن یک عدد ساک حمل کوچک خود باعث شده تا به اسانی بتوانید ان را با خود حمل کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده کنید. شما نیز می توانید هم اکنون این چادر مسافرتی را از کمپانی اینتکس در ایران با قیمت و تخفیف عالی خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره مرغوب

چادر مسافرتی سایانا 6 نفره مرغوب یکی از محبوب ترین چادر های مسافرتی استکه در میان نمونه های مختلف موجود در بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به رنگ بندی و هم چنین ساختاری که دارد باعث شده تا در مدت زمان بسیار کوتاهی نیاز های خانواده ها و افراد گوناگون را برطرف سازد. در همین رابطه و با توجه به این موارد قصد داریم تا در این مقاله چادر مسافرتی سایانا 6 نفره مرغوب را به صورت کامل از نظر امکانات و نوع طراحی مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بحث در خصوص نوع طراحی این چادر مسافرتی چگونگی شکل گیری اجزای مختلف این محصول می باشد که باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت و با در نظر گرفتن نیاز های خود این چادر را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که این چادر دارای ظاهری مستطیلی شکل است که از این نظر شاید بتوان ان را با بسیاری از نمونه های موجود در بازار یکی دانست. بحث بعدی در خصوص ابعاد و شکل ظاهری بخش های بالایی و پایینی این چادر مسافرتی می باشد که هر چه از سمت بالا به سمت پایین حرکت می کنیم این چادر دارای عرض کمتری می شود که باعث شده تا فضای کف این چادر مسافرتی ، فضای ایده ال و بزرگ برای شما بوده باشد. عامل دیگری که در انتخاب این محصول بسیار اثرگذار است بحث رنگ بندی این چادر می باشد که بدنه اصلی این چادر مسافرتی را رنگ خاکستری شکل داده است که به جرات می توان ان را یک رنگ عامه پسند و زیبا در نظر گرفت. هم چنین بخش سقف و پوشش های درب و پنجره این چادر نیز از رنگ ابی شکل گرفته است. این عوامل در کنار فریم های این محصول که متشکل از رنگ نارنجی و چندین رنگ شاد دیگر می باشد باعث شده تا این چادر مسافرتی از نظر ظاهر و رنگ بندی یک ساختار زیبا را به خود ببیند.

ابعاد و ظرفیت چادر

در رابطه با ابعاد این چادر مسافرتی باید به این نکته اشاره کنیم که قبل از راه اندازی کامل این محصول شما می توانید یک بسته بندی کوچک را مشاهده کنید که قطعا حمل و نقل ان بسیار ساده می باشد. هم چنین پس از خارج کردن محتویات این چادر مسافرتی ، حال شما پس از راه اندازی کامل این محصول با طول 240 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر رو به رو خواهید شد. البته نکته مهم دیگر در بخش ابعاد نیز به ارتفاع این چادر تعلق می گیرد که دارای ارتفاع 150 سانتی متر بوده و یک ابعاد ایده ال به شمار می رود. هم چنین ظرفیت این چادر مسافرتی هم شش نفره بوده و برای خانواده ها یک چادر نرمال و مناسب تلقی می شود.

شیوه راه اندازی

این چادر مسافرتی دارای نوع عصایی خواهد بود که همین امر سبب شده تا راه اندازی این محصول راحت بوده و البته حساسیت هایی را هم در بر گرفته باشد که البته با نصب و راه اندازی صحیح این محصول شما قادر خواهید بود تا بدون کوچک ترین افت کیفیت و تکان خوردن از این محصول در هر شرایط جوی و اب و هوایی بهره مند شوید. در همین خصوص باید پس از خارج کردن این چادر مسافرتی از داخل بسته بندی ، سعی کنید تا در ابتدا اقدام به باز کردن کامل این چادر کرده و سپس ان را رها کنید تا به صورت کامل این محصول به خود شکل بگیرد. پس از انجام این کار حال می توانید به سادگی محل قرار گیری این محصول را تغیرر داده و پس از ان نیز با استفاده از میخ ها و طناب های نصب موجود در داخل بسته بندی این چادر مسافرتی ، این محصول را به زمین محکم کرده و با ساختاری که دارد باعث شوید تا در برابر باد نیز مقاوم شود.

شیوه خرید

اگر خصوصیات گفته شده در این مطلب باعث رضایت شما از این محصول شده است و قصد دارید تا این چادر مسافرتی را خریدار نمایید ، می توانید به سادگی این کالا را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل این محصول را تحویل گرفته و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...