چادر مسافرتی سایانا 8 نفره

sayana-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره یکی دیگر از سری چادر های مسافرتی تحت عنوان برند سایانا می باشد که فروشگاه تهران اینتکس با توجه به موفقیت و رضایت مشتریان در دیگر نمونه های این سری از چادر های مسافرتی سعی کرده تا دیگر ابعاد و مدل های این محصول را هم روانه بازار کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی مهم ترین ویژگی که دارد بحث نوع دوخت و مرغوبیت ان می باشد که باعث شده تا خیال مشتریان از این بابت راحت شود. بهره مندی از پایه های الومینیومی ، رویه برزنتی و همین طور ساختار مقاوم در برابر بارش باران و همین طور وزش باد شدید ، همگی باعث شده تا یک چادر بی نظیر را شاهد باشیم. این محصول کاملا اصل و اورجینال می باشد و در کنار دیگر مزایایی که دارد سبب شده تا یک پیشنهاد عالی برای تمام افراد و اقشار جامعه به شمار رود. بهره مندی از رنگ های شاد و زیبا و کنار هم قرار گرفتن ان ها در تولید این محصول هم دیگر خصوصیت مهمی است که این چادر مسافرتی ان را در بر گرفته است. هم چنین نماینده فروش و تولیدی این محصول در جهت بالا تر رفتن فروش این چادر مسافرتی سعی کرده اند تا تخفیفات ویژه ای را به مشتریان خود عرضه کنند که پیشنهاد می کنیم این فرصت عالی را از دست ندهید.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت تهران اینتکس
 ظرفیت دراز کش 8 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره از جمله پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی از برند ایرانی سارینا بوده که توانسته رضایتمندی طیف گسترده ای این مصرف کنندگان را فراهم آورد. این محصول از رنگبندی شاد و زیبایی برخوردار بوده و با توجه به طول عمر بالای خود می تواند در زمان سفر های طبیعت گردی و خانوادگی نیاز شما را بر طرف کند. این محصول قیمت ارزان و کیفیت بالایی داشته و تا سال های سال برای شما ماندگار است. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول زیبا و انتخاب و خریداری چادر مسافرتی ایده آل توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی

ظاهر هر محصول از جمله پارامتر های اساسی و موردی مهم در هنگام خرید به حساب می اید. چرا که خریدار در ابتدای امر تمایل برای انتخاب محصولی با ظاهری جذاب و به دور از نمونه های کلیشه ای موجود در بازار دارد. چادر مسافرتی سایانا 8 نفره یک نمونه اورجینال و عالی برای شما با صرف هزینه ای اندک و با طول عمری بالا می باشد. رنگ بدنه این چادر مسافرتی متشکل از بدنه ای سبز با سقف و درب و پنجره هایی نارنجی بوده که تضاد زیبایی را ایجاد خواهد کرد. درب بزرگ محصول از سطح زمین قدری ارتفاع دارد. این ارتفاع مانع خوبی برای جلوگیری از آب و حشرات به فضای داخلی به حساب می اید. محصول از دو پنجره نیز برخوردار بوده که موجب نورگیری فضای داخلی و امکان گردش ازادانه هوا می شوند. فضای داخلی و ارگونومی ساخت بدنه محصول مربع شکل بوده که فضایی راحت برای استفاده شما فراهم می کند. لازم به ذکر بوده محصول دارای پشه بند در بخش درب و پنجره ها بوده که برای فصل تابستون و در زمان گرما کاملا کاربردی هستند.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

بدنه محصولات مورد استفاده در سفر و کمپینگ مورد اساسی و مهم برای انتخاب آن ها به شمار می رود. به همین دلیل برای ارائه محصولی پرکاربرد تولید کننده روکش بدنه این چادر مسافرتی را از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی استفاده کرده است. این جنس بدنه نرم و مقاوم بوده و ساختاری ضدآب دارد. این نوع جنس بدنه در برابر اد و طوفان و بارش باران کاملا مقاوم باقی می ماند. بخش کف چادر مسافرتی نیز از نوع پارچه برزنتی دولایه است. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. سازه های محصول نیز از مرغوب ترین نوع فلز آلومینیوم هستند. این فلز ضدزنگ و مقاوم بوده و در کنار منعطف بودن ساختاری سبک دارد. پس با توجه به این موارد می توانید از این چادر مسافرتی استاندارد در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده کنید.

ابعاد و وزن چادر مسافرتی

وزن بدنه این چادر مسافرتی 8 نفره کمتر از 5 کیلوگرم است. به همین دلیل در زمان حمل و هنگام سفر مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. ارگونومی ساخت بدنه محصول مستطیل شکل بوده که طولی برابر 260 سانتی متر با عرضی معادل 230 سانتی متر دارد. ارتفاع محصول بالغ بر 170 سانتی متر بوده پس ممکن است افراد بلند قد برای رفت و امد به داخل محصول نیاز به قدری خم شدن داشته باشند.

راه اندازی و روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این محصول دارای یک ساک حمل است. برای استفاده از آن لازم بوده چادر را از ساک خارج کرده و در فضای مدنظر خود قرار دهید. از آنجا که پایه های محصول از نوع فنری بوده ، پس چادر مسافرتی در کمترین زمان و بدون دخالت دست بالافاصله آماده استفاده می شود. زیرا روکش یدنه آن به طور کامل به سازه های متصل می باشد.

برای حفظ کیفیت این محصول هرگز بر روی پایه های آن ضربه های سنگین و یا فشار وارد نسازید. همچنین اجسام نوک تیز را به این روکش فرو نکنید. در نهایت لازم بوده روکش بدنه را از  حرارت بالا و آتش دور نگه دارید. زیرا جنش بدنه محصول کاملا قابل اشتعال است.

خرید چادر مسافرتی

اگر قصد دارید یک چادر مسافرتی را با بالاترین سطح کیفیت و بهترین میزان قیمت با تخفیف بالا خریداری کنید ، می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به خرید آنلاین نمایید. در این صورت محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...