چادر مسافرتی سایانا 8 نفره مدل برنو

Bestway 68097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره مدل برنو را قطعا می توان از خاص ترین و با دوام ترین محصولات ایرانی دانست که با ساختاری ایده آل و با مقاومت بالا تولید و عرضه شده است. در واقع اگر بخواهیم در خصوص ساختار این محصول با شما صحبت کنیم در وهله اول باید اشاره کنیم که کنار هم قرار گرفتن دو رنگ سبز و قهوه ای باعث شده تا شما یک محصول فوق العاده زیبا و دیدنی را شاهد باشید. هم چنین این مزیت در این چادر وجود دارد که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید اقدام به نصب و راه اندازی و حتی جمع آوری این محصول نمایید. علاوه بر این ها در خصوص بدنه این محصول نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این چادر مسافرتی از بدنه ای با جنس پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است که این ویژگی باعث شده تا شما مقاومت بالایی را در این محصول مشاهده کنید. هم چنین از دیگر ویژگی های کیفیتی این محصول باید به ضد آب بودن بدنه این محصول و همین طور مقاومت این چادر مسافرتی در برابر طوفان اشاره کنیم. این محصول قابلیت افزایش فضا را دارا نمی باشد و هوا کش نیز بر روی این محصول به چشم نمی خورد. علاوه بر این موارد شما می توانید به سادگی هفت الی هشت نفره نیز در حالت نشسته از این چادر مسافرتی استفاده نمایید.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 مقاوم در برابر طوفان 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 8 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره مدل برنو محصولی فوق العاده است که در این مطلب سعی داریم تا به صورت اختصاصی به نقد و بررسی آن بپردازیم. در واقع شاید این مسئله برای خیلی از افراد سوال باشد که این محصول از نظر کیفیت ، کارایی ، نوع طراحی و هم چنین شیوه راه اندازی دارای چه قابلیت هایی می باشد و این قابلیت ها می تواند نیاز شما را برای خرید به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد؟ در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را به صورت کامل دنبال نمایید تا جواب این سوال ها را به بهترین شکل ممکن بدهیم....

شیوه طراحی و ساختار محصول

در بخش نخست از این مطلب باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای یک ساختار کله قندی شکل می باشد. در واقع از این حیث شما می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی دقیقا شبیه به اکثر چادر های مسافرتی ایرانی تولید و عرضه شده است که خصوصیت خوبی به شمار می رود. از نظر نوع رنگ بندی نیز باید اشاره کنیم که بخش های اصلی این محصول را رنگ سبز و بخش سقف و نواحی بالایی این چادر مسافرتی نیز از رنگ قهوه ای طراحی و تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ و در واقع تضاد رنگی موجود سبب شده تا شما یک کالای بی نظیر را در اختیار داشته باشید.

هم چنین این چادر مسافرتی دارای یک عدد درب ورود بزرگ می باشد که با ساختار مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. دور تا دور این محصول نیز سه عدد پنجره هم به چشم می خورد که از هر طرف شما میتوانید این پنجره ها را باز کرده و باعث گردش هوا در داخل چادر شوید. البته این درب و پنجره ها همگی دارای توری هستند که این عامل هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

جنس و کیفیت بدنه

در ارتباط با جنس و کیفیت بدنه این محصول هم باید به این نکته اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول تولید شده از نوع پارچه پلی استر می باشد. همان طور که می دانید این نوع پارچه یک جنس رایج در میان تولیدات چادر مسافرتی به شمار می رود که مسئله ای کاملا مهم خواهد بود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ضخامت این نوع پارچه فوق العاده می باشد و به راحتی سوراخ نشده و آسیب نخواهد دید.

نکته دیگری که می توان در خصوص کیفیت این محصول به آن اشاره کنیم بحث ضد آب بودن این نوع پارچه و چادر مسافرتی می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که به هیچ عنوان در زمان هایی که آب و هوا بارانی است ، آب باران به داخل این چادر نفوذ نخواهد کرد و همین ویژگی سبب شده تا بتوانید به راحتی در هر شرایطی از این محصول استفاده نموده و نگران نباشید. هم چنین این چادر مسافرتی در برابر طوفان هم مقاومت بالایی از خود به نمایش گذاشته است و در صورتی که این محصول را به درستی راه اندازی نمایید مقاومت این چادر در برابر طوفان را هم مشاهده خواهید نمود.

شیوه راه اندازی محصول

راه اندازی این محصول کاری ساده و آسان می باشد و در مدت زمان بسیار کمی می توانید این کار را انجام دهید. در ابتدا شما بایستی این چادر مسافرتی را از داخل جعبه و باکس خود خارج کنید. پس از آن نیز باید سعی کنید تا به راحتی با باز کردن ستون های این محصول کاری کنید که این چادر مسافرتی شکل کاملی را به خود بگیرد. حال برای این که مقاومت و استحکام این محصول بیشتر شود می توانید از میخ و طناب موجود در داخل بسته بدی این محصول هم استفاده کنید و این چادر مسافرتی را به صورت محکم به زمین میخ کنید تا به هیچ عنوان تکان نخورد.

جمع بندی

چادر مسافرتی سایانا 8 نفره مدل برنو یک محصول فوق العاده ایده آل است که از کیفیت و کارایی عالی برخوردار می باشد. این محصول هم مقاومت بالایی دارد و هم به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فروشگاه اینتکس سعی کرده تا این محصول را با قیمتی ارزان و با ارائه تخفیفات ویژه به دست مشتریان برساند که پیشنهاد میکنیم این چادر را از دست نداده و اگر قصد خرید دارید حتما این محصول را یکی از گزینه های خود در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...