چادر مسافرتی سبک 2 نفره فرینو

NEMESI

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سبک 2 نفره فرینو از مدل های جذاب این شرکت بوده که در بدو ورود مشتریان زیادی را جذب کرد. این محصول به خاطر داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این محصول از استحکام بالایی برخوردار بوده و به راحتی اسیب نمی بیند. جنس رویه این چادر ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد که کاملا ضد اب بوده و از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این چادر ساخته شده از نوع الومینیومی می باشند که انعطاف بالایی دارند و احتمال اسیب دیدنشان بسیار پایین است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم تهویه CAMERA AIR ان اشاره کرد که باعث شده تا هوا به خوبی در داخل چادر به جریان بیفتد. هم چنین این محصول دارای یک درب برای ورود و خروج می باشد. علاوه بر این ها راه اندازی این کالا در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد که جزو مزایای ان به حساب می اید. در کنار این محصول کیت تعمیرات نیز قرار دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید به سادگی ان را رفع کنید. تمامی این موارد باعث شده تا یک چادر عالی و چشم نواز را شاهد باشیم. اگر قصد خرید یک محصول زیبا و منحصر به فرد را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 230 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای کیسه حمل
 وزن : 2.3 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی سبک 2 نفره فرینو

چادر مسافرتی سبک 2 نفره فرینو محصولی با کیفیت و جدید از نظر طراحی می باشد که شرکت فرینو ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول دارای رنگ سبز تیره بوده که به سادگی هم کثیف نخواهد شد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید........

طراحی و ارگونومی ساخت

شکل کلی این محصول و ارگونومی ان به صورت دایره ای شکل و تقریبا هلالی می باشد که از این بابت با بسیاری از چادرهای مسافرتی موجود در بازار متفاوت است. رویه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده که به سادگی می توانید ان را کنار زده و از درب ان وارد چادر شوید. هم چنین بر روی این محصول یک عدد هواکش نیز قرار گرفته است که به سادگی می توانید از طریق ان هوا را در داخل چادر به جریان بیندازید. نکته مهم دیگر این است که در پایین این چادر نام تجاری کارخانه سازنده این چادر با رنگ مشکی حک شده است که در هنگام خرید می توانید به سادگی به ان اتکا کرده و با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی شده که این مورد هم یکی از خصوصیات مهم این چادر از نظر طراحی به شمار می رود.

جنس بدنه

معمولا در هنگام خرید یک چادر مسافرتی با توجه به مکانی که قصد دارید از ان استفاده نمایید باید اقدام به خرید یک محصول کنید. در ارتباط با این چادر هم باید این نکته را عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد که مقاومت بالایی دارد. هم چنین پایه های این محصول نیز ساخته شده از نوع الومینیومی می باشند که انعطاف پذیری بالایی داشته و در کنار این موارد به راحتی هم اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهمی که می توان به ان اشاره کرد ابعاد و وزن این محصول می باشد. این چادر در طول 230 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 110 سانتی متر می باشد. در ارتباط با ظرفیت این محصول هم باید اشاره نمود که می تواند دو نفر را به صورت درازکش در داخل خود جای دهد. هم چنین این محصول تنها 2.3 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این دسته از چادر های مسافرتی کاری ساده و اسان می باشد. در ابتدا کافی است شما این چادر و تجهیزات ان را بر روی زمین قرار داده و سپس اقدام به نصب و راه اندازی بدنه اصلی و پایه های این محصول کنید. هم چنین رویه اصلی این محصول به طور کامل بر روی ان قرار می گیرد به گونه ای که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری کرده و نمی گذارد که نور ان باعث اذیت شما گردد. در ارتباط با محافظت و مراقبت از این محصول هم باید به این نکته توجه نمایید که باید از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول خودداری نموده و ان را دور از اشیا نوک تیز نگه دارید. هم چنین در هنگام راه اندازی این محصول باید مراقب طناب ها و میخ های نصب این محصول باشید تا دچار اسیب جدی نشوند. با رعایت این نکات و اصول می توانید همیشه با کیفیت فوق العاده این محصول را داشته باشید و از ان در سفرها و کمپینگ های خود استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سبک 2 نفره فرینو یک محصول مجهز و کامل می باشد که نیاز شما از بابت داشتن یک چادر مسافرتی فوق العاده را بر طرف می کند. این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و در هر مکانی می توانید از ان استفاده نمایید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...