چادر مسافرتی سه نفره آبی آی وان

8870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره آبی آی وان یک محصول مقاوم و زیبا بوده که تولید و ساخته شده توسط برند آی وان می باشد. این محصول زیبا به رنگ آبی بوده و ابعاد داخلی آن به صورت 120x310x225 سانتی متر است که در خود سه الی چهار نفر را جای خواهد داد. جنس های بدنه این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: جنس کف: پارچه آکسفورد، جنس لایه داخلی و بیرونی این محصول نیز از پارچه پلی استر است و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر سرما،گرما، طوفان، بوده و شما می توانید با خیال راحت از این محصول در کوهنوردی، کمپین و طبیعت گردی استفاده بکنید. همراه این محصول 10 عدد میخ آلمینیومی بزرگ، 4 عدد طناب به طول 165 سانتی متر برای راه اندازی این محصول موجود می باشد. در این محصول نیز پنجره توری شکلی ساخته و تعبیه شده تا در وهله اول از درون چادر بیرون را تماشا کرده و در وهله دوم به عنوان تهویه هوا از آن استفاده بکنید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید.

نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی سه نفره آبی آی وان یک محصول بسیار مقاوم و با کیفیت بوده که از سوی شرکت محبوب آی وان طراحی و ساخته شده است. این محصول یک چادر مسافرتی بسیار با کیفیت بوده که میتوان از آن در مسافرت هایی نظیر کوهنوردی، جنگل، کویر و کمپین ها استفده کرد و مقاومت بالایی را از آن خود دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این محصول پرداخته و مزایا و معایب آن را برای شما بیان کنیم تا با ارزش خرید این محصول آشنا بشوید و نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری بکنید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به رنگ آبی و مشکی بوده و از زاویه کناری همانند یک نیم دایره می باشد. این محصول دارای دو درب بوده تا شما به آسانی بتوانید از این محصول رفت و آمد بکنید. همچنین این چادر مسافرتی دارای دو پنجره می باشد تا شما به غیر از بیرون تماشا کردن از این محصول، از آن به عنوان هواکش نیز استفاده بکنید. این چادر مسافرتی دارای دو جیب داخلی بوده تا شما به آسانی بتوانید محصول مورد نیاز خود را درون آن ها بگذارید.

جنس بدنه

بدون شک برای رفتن به یک مسافرت شما احتیاج به یک چارد مسافرتی با کیفیت و مقاومت بالا دارید تا در مواقع اضطراری از شما محافظت بکند. به همین دلیل جنس بدنه چادر مسافرتی سه نفره آبی آی وان از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی نظیر سرما، گرما، طوفان و یا حتی باران می باشد و شما می توانید از این محصول در سفر هایتان با خیالی آسوده استفاده بکنید و از سفر خود لذت خواهید برد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 310 سانتی متر، عرض: 225 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر 2.7 کیلو گرم می باشد که شما به آسانی می توانید آن را در سفر حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا در بسته بندی این چادر، 10 عدد میخ بزرگ و 4 عدد طناب به طول 165 سانتی متر بوده تا با توجه به آن، شما محصول خود را در هر منطقه ای که تمایل داشتید، نصب و یا راه اندازی بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را به بدنه این محصول نزدیک نکنید تا به بدنه این کالا صدمه و یا آسیبی وارد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد می توانید با آوردن این محصول به نمایندگی تهران اینتکس، از تعمیرات تخصصی ما بهره مند شده باشید و محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و با خیالی آسوده از آن استفاده بکنید و از سفر هایتان لذت ببرید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره آبی آی وان یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند آی وان طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به رنگ آبی بوده و از بخش کناری همانند یک نیم دایره می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد می توانید از طریق سیات نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول خود را مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...