چادر مسافرتی سه نفره ایرانی

376979

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره ایرانی یک محصول با کیفیت و ارزان قیمت بوده است که توسط برند های ایرانی طراحی و ساخته شده می باشد که  طراحی هرمی شکلی را دارا خواهد بود . این محصول دارای یک در و دو پنجره بوده است که به همراه هر کدام از آن ها یک روکش توری می باشند تا در هنگام تماشای مناظر لذت بخش طبیعت و تهویه هوا از ورود حشرات موذی به داخل چادر جلوگیری نماید . همچنین رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است صورتی و سرمه می باشد که بسیار این کالا را جذاب و چشم نواز کرده است . لازم ذکر خواهد بود که این کالا دارای راه اندازی اتوماتیک بوده و شما می توانید با بیرون آوردن این چادر از ساک حمل خود آن را به آسودگی راه اندازی و نصب نمایید . جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی سه نفره ایرانی یک محصول با کیفیت بوده است که توسط کمپانی های ایرانی طراحی و ساخته شده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . اگر قصد دارید تا یک محصول برای کمپین و یا مسافرت های خود خریداری نمایید که دارای قیمتی ارزان باشد ما به شما چادر مسفارتی سه نفره ایرانی را معرفی می کنیم اما قبل از سفارش این محصول ابتدا نقد و بررسی این محصول را به طور کامل مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده و سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده است که در آن رنگ های صورتی و سرمه ای به کار رفته می باشد که بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود . این محصول دارای یک در و دو پنجره بوده است که هر کدام از آن ها دارای یک توری خواهد بود تا در هنگام تماشای مناظر زیبای طبیعت و تهویه هوای داخل چادر از ورود حشرات موذی نیز جلوگیری نماید ، همچنین قابل ذکر می باشد که راه اندازی این محصول به صورت اتوماتیک بوده و شما می توانید به اسودگی از این محصول استفاده کرده و به همراه دوستان و خانواده خود لذت ببرید .

جنس بدنه

به طور معمول محصولاتی که برای مسافرت و کمپین ها طراحی و ساخته می شود باید دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی باشد زیرا احتمال آسیب و صدمه بالایی را نسبت به محصولات خانگی خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و در برابر باران ، طوفان و تنوع آب و هوایی مقاومت بالایی را خواهد داشت .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 310 سانتی متر ، عرض : 225 سانتی متر ، ارتفاع : 120 سانتی متر ، ظرفیت چادر : 3 نفر و در نهایت وزن آن 2.7 کیلو گرم بوده است که به آسودگی همراه با ساک حمل خود قابل حمل و یا جا به جایی خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد راه اندازی این محصول به صورت اتوماتیک بوده و به همین دلیل به اسودگی می توانید آن را از ساک خود بیرون آورده و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده آن را در اسرع وقت جمع کرده و در ساک حمل خود قرار دهید ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . برای تعمیر چادر می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره ایرانی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده و در آن رنگ های صورتی و سرمه ای به کار رفته می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز است . همچنین لازم به ذکر می باشد که جنس بدنه این محصول از پلی استر و پایه های آن از آلمینیوم می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...