چادر مسافرتی سه نفره بست وی

Bestway 68085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره بست وی از چادر های مسافرتی پر طرفدار و حرفه ای فروشگاه اینتکس و برند بست وی می باشد که یکی از تولید کنندگان مطرح و برتر در زمینه لوازم کمپینگ و مسافرتی می باشد که این چادر مسافرتی را برای استفاده در کمپ های تفریحی و طبیعت گرد ها طراحی کرده است . این چادر مسافرتی ویژگی های بسیار خوبی را دارد که موجب شده است تا افرادی که به دنبال خرید چادر مسافرتی سه نفره هستند ، از این نوع چادر حرفه ای و ضد آب استفاده کنند . بدنه این چادر مسافرتی دولایه بوده و برای ساخت بدنه اصلی از پلی استر و برای ساخت رویه آن از پلی اورتان استفاده شده است که با قرار گرفتن این دو لایه بر روی هم ، چادر مسافرتی در برابر بارش باران کاملا ضد آب خواهد شد . این چادر مسافرتی همچنین طراحی عصایی داشته و سازه آن به صورت میله های عصایی می باشد که یکی از مقاوم ترین نوع سازه ها بوده و البته حجم بسیار کوچکی را از لحاظ بسته بندی به چادر مسافرتی خواهد داد . برای این محصول یک درب ورودی در نظر گرفته شده است و برای اینکه هوا به خوبی تهویه شود ، در بدنه آن تهویه هوا طراحی شده است . مدت زمانی که شما صرف راه اندازی چادر مسافرتی سه نفره بست وی خواهید کرد ، 8 دقیقه خواهد بود . 

  • چادر مسافرتی سه نفره بست وی
  • طول : 210  سانتی متر
  • عرض : 210 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • وزن :  2.2  کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PA
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • نوع سازه : عصایی
  • دارای یک درب ورودی
  • راه اندازی : 8 دقیقه
  • دارای ساک حمل
  • دارای 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68085

چادر مسافرتی سه نفره بست وی از جدید ترین چادر های مسافرتی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که شرکت بست وی آن را در سال جدید تولید کرده است و می توان گفت که این چادر مسافرتی ساخته شده در سال 2022 میلادی بوده و یکی از بهترین و جدید ترین مدل هاست که می توانید آن را تهیه کرده و در مسافرت های خود استفاده کنید . چادر های مسافرتی مدل های مختلف دارند و هر یک از آن ها ظرفیت هایی را بر اساس ابعادی که دارند ، خواهند داشت . به همین منظور باید حتما قبل از خرید چادر مسافرتی به این موارد توجه داشته باشید . چادر مسافرتی سه نفره بست وی یک چادر مسافرتی فوق العاده سبک و جادار برای استفاده سه نفره می باشد که به سادگی می توانید در کنار یکدیگر هم برای نشستن و همچنین برای خوابیدن استفاده کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتری که در رابطه با چادر مسافرتی سه نفره بست وی خواهیم داشت بیشتر با ویژگی های ناگفته محصول آشنا خواهید شد . 

چادر مسافرتی سه نفره بست وی در واقع یک چادر مسافرتی حرفه ای نیز به شمار می رود که شما می توانید از آن برای کوهنوردی و یا در دل جنگل استفاده کنید ، زیرا این چادر مسافرتی جادار و سه نفره تنها 2.2 کیلوگرم وزن داشته و همچنین حجم بسته بندی آن کوچک است ، به همین علت کاملا شرایط را برای حمل به صورت دستی و با به وسیله کوله پشتی را خواهد داشت . به طوریکه با حمل آن دیگر نیازی نیست که دو نفر از همراهان شما دیگر چادری را با خود حمل کنند . شما حتی می توانید در هنگام استفاده از این چادر مسافرتی برای کوهنوردی ، در طی مسیر چادر را با سایر همراهان خود جابجا کنید و اینچنین تا ارتفاعات بالا چادر مسافرتی سه نفره بست وی را حمل کنید . بست وی در زمینه ساخت چادر مسافرتی فوق العاده سبک متخصص بوده و شما می توانید انواع چادر مسافرتی یک نفره ، دو نفره و سه نفره حرفه ای و فوق العاده سبک را که توسط این برند ساخته شده است ، مشاهده کنید . 

از نظر ابعاد چادر مسافرتی سه نفره بست وی به صورت مربعی ساخته شده است و می توان گفت که مساحتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت ، مساحت 210 سانتی متر مربعی بوده و فضای بسیار خوبی را برای استفاده سه نفره فراهم خواهد کرد . البته برخی از مشتریان این چادر مسافرتی را برای استفاده دو نفره نیز خریداری می کنند ، چرا که در این حالت شما فضای بیشتری را در اختیار خواهید داشت تا اینچنین بتوانید وسایل و لوازم همراه خود را نیز در صورت کمپ زدن وارد چادر کرده و در کنار خود داشته باشید . همچنین در هنگام خوابیدن نیز فضای زیادی را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید راحت و آزادانه از چادر استفاده نمایید . ارتفاع سقف چادر مسافرتی بست وی 130 سانتی متر می باشد که یک ارتفاع استاندارد برای شما خواهد بود تا در راحت ترین حالت ممکن بتوانید در چادر بشینید . 

پس از موارد گفته شده می رسیم به یک بخش بسیار مهم و آن هم جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی سه نفره بست وی می باشد . یک چادر مسافرتی خوب باید جنس بسیار خوبی را نیز داشته باشد تا بتواند یک سرپناه خوبی برای افرادی که از آن استفاده می کنند باشد . یک چادر مسافرتی باید ضد آب باشد تا در صورت تغییرات جوی و در صورت بارش باران بتواند عایق بسیار خوبی باشد . به همین منظور شرکت بست وی با توجه به اینکه تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش چادر مسافرتی دارد ، این چادر مسافرتی را از پلی استر با رویه PA تولید کرده است ، به همین علت چادر مسافرتی سه نفره بست وی به خوبی در برابر رطوبت مقاوم شده و می تواند در برابر بارش های شدید باران نیز مقاوم باشد . 

این جنس در برابر هر نوع شرایطی مقاوم است و اگر شما به صورت طولانی مدت نیز از چادر مسافرتی حتی در معرض نور مستقیم خورشید نیز استفاده کنید ، صدمه ای به چادر وارد نخواهد شد ، این جنس عایق حرارتی و همچنین مقاوم در برابر نور فرابنفش خورشیدی می باشد . نوع سازه این چادر مسافرتی به صورت عصایی می باشد و به همین دلیل ابعاد بسیار کوچکی را در هنگام بسته بندی خواهد داشت . همچنین این سازه بسیار مقاوم است و چادر را نیز در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر خواهد کرد . نوع سازه عصایی بدین شکل است که شما می توانید آن را پس از جمع کردن از بدنه جدا کنید . راه اندازی محصول تنها 10 دقیقه زمان بر خواهد بود و شما می توانید در این مدت به سادگی چادر را نصب کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...