چادر مسافرتی سه نفره سولو

ST-CD-6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره سولو از محصولات جدید این شرکت می باشد که در مدت زمان کم عرضه توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند و افراد زیادی را به سمت این محصولات جذب کند و به یکی از محصولات محبوب تبدیل شود . این چادر مسافرتی به صورت عصایی عرضه شده است و در مقایسه با چادر های اتوماتیک مدت زمان بیشتری را برای راه اندازی نیاز دارد . البته با چند بار انجام دادن این کار ، این عمل برای شما آسان خواهد شد و می توانید در مدت زمان کمی این کار را انجام دهید . بدنه این محصول به طور کامل ضد آب بوده و می توانید در روز های بارانی از این محصول استفاده کنید و مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . پایه های آلومینیومی این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و می توانید مدت های طولانی از این محصول استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا داشتن هرگونه سوال می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوع عصایی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 138 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیومی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هاسکی
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 40 *22 *12 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره سولو

چادرمسافرتی سه نفره سولو یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی با کیفیت و خارجی بوده که دارای طراحی و جنس بدنه متفاوتی نسبت به همنوعان خود می باشد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین چادر های مسافرتی برای انواع سفر های تفریحی بوده و که به صورت عصایی قابل راه اندازی است. چادر های مسافرتی که مهمترین وسیله های سفر محسوب شده می توانند نقش مهمی در یک مسافرت معمولی ، ورزشی و حرفه ای ایفا کنند. بنابراین کیفیت و ساخت این محصولات بسیار مهم خواهد بود. اما این چادر مدل سولو بیشتر برای سفر های تفریحی طراحی شده تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان در این نوع سفر ها باشد...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی بوده و از طریق فریم های مخصوص خود قابل راه اندازی است. این بدنه دارای یک درب گرد مانند بوده و از پشه بند با ییپ سرخود برخوردار می باشد. در واقع چادر سه نفره سولو از دو قسمت تور و پارچه شمعی طراحی شده که برای تهویه هوا در اتاقک چادر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. شرکت هاسکی همیشه اقدام به تولید بهترین چادر های مسافرتی کرده که این مدل نیز در میان کاربردی ترین و در عین حال ارزان ترین چادر های مسافرتی این شرکت محسوب می شود که از طراحی و ساخت بدنه مخصوص خود برخوردار هستند. طراحی دو پوش نیز از دیگر ویژگی های طراحی بدنه این کالا می باشد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه به کار برده شده در این محصول از نوع پارچه شمعی پلی استر بوده که از روکش پلی اورتان برای آن استفاده شده است تا به خوبی در برابر برخورد آب باران مقاوم باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که از دو قسمت تشکیل شده است. نیمه بالایی که به صورت توری بوده و نیمه پایینی نیز از جنس پلی استر می باشد. این نوع طراحی بیشتر برای شرایط مطلوب جوی کاربرد داشته بنابراین در شرایط بد جوی باید از پوشش همراه خود چادر استفاده نمایید تا در برابر ورود آب ، باد و گرد و غبار به خوبی جلوگیری کند. پوشش همراه این محصول نیز از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. پوشی که کاملا بدنه بیرونی چادر را تحت پوشش خود قرار می دهد. اما جنس فریم های این کالا از نوع آلومینیوم سبک بوده که توان خوبی برای نگه داشتن بدنه اصلی دارد. فریم یا پایه هایی که کاملا ضد آب بوده و در شرایط جوی مختلف آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از دیگر ویژگی های خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع کردن این کالا در حجم و ابعاد کوچکتر بوده که امکان حمل آسوده تر آن را فراهم خواهد ساخت.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این چادر شرکت هاسکی برابر (طول: 224 سانتی متر ، عرض: 138 سانتی متر ، ارتفاع: 115 سانتی متر) بوده برای استفاده سه الی چهار نفر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. البته این ابعاد قابلیت جای دادن 4 نفر به صورت خوابیده را نیز خواهد داشت. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه سقف می باشد. زمانی که این کالا را جمع می کند ابعاد آن بسیار کمتر شده و به راحتی توسط ساک حمل مخصوص خود در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. اما وزن بسته بندی آن نیز 2.8 کیلوگرم بوده که در میان سبک ترین چادر های مسافرتی 3 نفره قرار می گیرد. این وزن ذکر شده شامل بدنه اصلی ، فریم ها و پوشش اضافی می باشد.

نحوه راه اندازی

روش راه اندازی این چادر سفری از نوع عصایی بوده که به وسیله فریم های همراه خود انجام می شود. برای این کار کافیست فریم ها را به ترتیب وارد دریچه های مخصوص تعبیه شده روی بدنه اصلی کنید. این فریم ها توسط یک بند کشی به یکدیگر وصل بوده به همین دلیل هر پایه ای که وارد دریچه کردید باید ابتدای پایه بعدی را به انتهای پایه داخلی وصل کنید. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که پایه ها به صورت کامل به داخل این دریچه ها وارد شوند تا در نهایت این چادر شکل کامل را به خود بگیرد. برای جمع کردن آن نیز باید بلعکس این کار را انجام داده و در نهایت چادر را به همراه فریم های خود در ساک حمل قرار دهید تا از هر گونه اتفاقات احتمالی که موجب آسیب رساندن جدی به این کالا می شود به دور بماند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو از شرکت هاسکی از سبک ترین چادر های مسافرتی برای انواع سفر های تفریحی بوده که دارای بدنه ای با توری سرخود و همچنین پوشش اضافی است. محصولی که به صورت عصایی راه اندازی شده و قابل استفاده در زیر نور و گرمای خورشید و بارش باران خواهد بود. این کالا دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...