چادر مسافرتی سه نفره شنگیوآن طرح ارتشی

SY-011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,630,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره شنگیوآن طرح ارتشی دارای طرحی زیبا و منحصربفرد در چادرهای مسافرتی می باشد که جذابیت خاص خود را برای طرفدارانش دارد . این چادر مناسب برای خانواده های کم جمعیت و یا یک سفر آخر هفته با دوستان می باشد . وزن این چادر 1.9 کیلوگرم می باشد که با استفاده از کیفی که دارد حمل آن را در سفر راحت کرده است و بدون نگرانی از وزن می توانید آن را در سفرهایتان همراه خود داشته باشید . جنس پارچه ی استفاده شده دراین محصول از پلی استر 180T می باشد که مقاومت بلایی را در شریط بارش برف و باران از خود نشان می دهد مانع از خیس شدن درون چادر می شود و همچنین کیفیت خوبی در برابر پوسیدگی و سایش دارد و مناسب برای افرادی است که به فکر استفاده از چادر در طولانی مدت می باشند . همچنین ستون های آن از جنس فایبرگلاس است که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر بادهای تقریبا شدید دارد و می توانید با خیال راحت در سفرهایتان از آن استفاده کنید و از روزهای سفر خود نهایت لذت را ببرید . جنس استفاده شده در پارچه ی زیرین این چادر از پلی استر می باشد که مانع از نفوذ آب به داخل چادر می شود این یک امتیاز برای این محصول به حساب می آید .

نوع مسافرتی
 ابعاد بسته بندی8 × 13 × 57.5 سانتی متر
 وزن بسته بندی1.9 کیلو گرم
 گنجایش 2 تا 3 نفر
 جنس ستون فایبرگلاس
 جنس بدنهپلی استر
 قطر ستون ها 7.9 میلی متر
 پنجره خیر
 آفتاب گیر خیر
 ضد آب بله
 تعداد در 1 عدد
 سایر ویژگی ها مناسب برای کمپینگ 
 مقاوم در برابر باران
 ضد اشعه
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی سه نفره شنگیوآن طرح ارتشی با توجه به طراحی و رنگ منحصر به فردی که دارد توانسته طرفداران بسیاری را پیدا کند . چادر های مسافرتی می توانند به خوبی یک بستر ایمن و راحتی را برای افراد در هنگام سفر و یا کمپینگ های تفریحی و گردشی به ارمغان بیاورند . حال با اینکه این چادر های مسافرتی  از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند ، می توان از آن ها در شرایط سخت و دشوار آب و هوایی نیز استفاده کرد چرا که به خوبی مقاومت کرده و ایمنی افراد را تضمین می کند . در همین راستا می خواهیم در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر ، شما را با ویژگی های بیشتر این محصول آشنا کنیم تا با اطلاعات درست و کامل تری اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب و مد نظرتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی به صورت مربعی می باشد . با توجه به رنگ ارتشی و چریکی که این چادر دارد می تواند حس خوبی به افراد بدهد و استفاده ی آن را در جنگل ها و جاهای دیگر لذت بخش تر کند . موضوع های مهم تری که در این محصول مطرح می باشد ، وجود یک درب در قسمت جلویی این چادر می باشد که ورود و خروج افراد به داخل چادر از آن جا صورت می پذیرد . این چادر دارای پنجره و آفتاب گیر نمی باشد که مزیت ها و معایبی دارد . مزایای آن می توان به کمتر شدن درز ها اشاره کرد چرا  که وجود پنجره می تواند کمی بر روی ضد آب بودن بدنه تاثیر بگذارد و این اجازه را بدهد تا چادر را در شرایط بد اب و هوایی نیز راه اندازی و استفاده کرد . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی اغلب چادر های مسافرتی با کیفیت و مرغوب از پلی استر می باشد چرا که به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورد و با گذشت زمان پوسیده یا پاره نشود . از دیگر مزیت های این جنس می توان به ضد آب و ضد اشعه بودن آن اشاره کرد . با توجه به آب بندی و دوخت عالی آن هیچ راه نفوذی دیگر برای مایعات نمی ماند . جنس بدنه ی این محصول نیز از پلی استر 180T ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد . جنس ستون ها و پایه ها نیز از فایبرگلاس می باشد که در برابر فشار های نسبتا شدید باد و ضربه بسیار مقاوم و با دوام است ، قطر این ستون ها 7.9 میلی متر می باشد که نشان از مقاومت بالای آن دارد .

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول با ( طول : 200سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) تولید شده است که می تواند به راحتی دو تا سه نفر را حتی به صورت دراز کش درون خود جای دهد . با توجه به اندازه ای که گفته شد ، این چادر مناسب خانواده های کم جمعیت و سفر های کم جمعیت می باشد . ابعاد بسته بندی آن 57.5 در 13 در 8 سانتی متر و همچنین وزن کلی این محصول نیز 1.9 کیلوگرم می باشد که با تعاریف گفته شده میبینیم حجم زیادی را اشغال نمی کند و به نسبت دیگر چادر های مسافرتی از وزن بسیار پایینی برخوردار است . بنابراین حمل آن نیز بسیار ساده و راحت خواهد بود . همچنین وجود ساک حمل همراه نیز این کار را آسان تر کرده است .

راه اندازی و مراقبت

به دلیل اینکه این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود به راحتی و در زمان بسیار کمی می توان آن را باز کرد یا بست ، چرا که دیگر نیاز نیست پایه ها را به صورت دستی به هم متصل کنید . از توصیه هایی که می توان برای نگهداری و مراقبت از این چادر مسافرتی بیان کرد این است که جنس بدنه ی این محصول به گونه ای می باشد که در برابر ضربه ی اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است چرا که مشابه پارچه است . بنابراین بهتر است در حفظ محصول خود کوشا باشید . همچنین قبل از راه اندازی محل مناسبی را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و آن را به هیچ وجه بر روی شاخ و برگ و همچنین سنگ ریزه باز نکنید چرا که احتمال آسیب دیدگی وجود دارد .

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در مورد چادر مسافرتی سه نفره شنگیوآن طرح ارتشی گفته شد دیدیم که این چادر مسافرتی با طراحی و رنگ و بی نظیری که دارد توانسته به خوبی دل طرفداران را به دست بیاورد . در همین راستا با رویت دیگر ویژگی ها مانند ، جنس بدنه مقاوم ، پایه های باکیفیت ، همچنین ابعاد بزرگ و نیز وزن کم چادر ، باعث شده نظر هر کسی را به سوی خود جلب کند . در همین راستا شرکت intex این محصول عالی و بی نظیر را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مقرون به صرفه  در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده است تا شما عزیزان در کمترین زمان اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوتان کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...