چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی

Bestway 68090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی از چادر های مسافرتی حرفه ای و بسیار دوست داشتنی بازار و فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که با طراحی بسیار عالی و جدید تولید شده و یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی و کمپینگ برای حمل دستی یا با کوله پشتی می باشد که برای کوهنوردی نیز کاربرد دارد . این چادر مسافرتی برای استفاده سه نفره مناسب بوده و با توجه به اینکه ابعاد بزرگ و استانداردی دارد ، می تواند برای دو نفر بسیار مناسب و جادار باشد تا وسایل مورد نیاز خود را همچنین به داخل چادر مسافرتی ببرند . این چادر مسافرتی سازه ای عصایی دارد و به همین علت می توانید پایه ها را از بدنه جدا کنید و محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . سازه فایبرگلاسی چادر مسافرتی سه نفره ، کیفیت بسیار عالی را به چادر بخشیده است و باعث شده تا این چادر مسافرتی به خوبی بتواند در برابر ضربه ها و حتی رطوبت مقاوم باشد . بدنه چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی از پلی استر 190T ساخته شده و رویه آن از جنس پلی اورتان است و به همین دلیل در برابر رطوبت و باران مقاوم خواهد بود . این بدنه ضد اشعه های خورشیدی بوده و طول عمر بالایی را دارد . تمامی متریال های استفاده شده در تولید چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی وزن سبکی داشته و باعث شده اند تا محصول تنها 2.77 کیلوگرم وزن داشته باشد . 

  • چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی
  • طول :  240  سانتی متر
  • عرض : 210 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • وزن محصول :  2.77 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • دارای دو درب ورودی
  • زمان راه اندازی : 15 دقیقه
  • دارای ساک حمل
  • دارای 15 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68090

چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی چادری بسیار دوست داشتنی و فوق العاده سبک می باشد که برای استفاده سه نفره مناسب بوده و برای شما می تواند بسیار جادار و دوست داشتنی باشد . چادر های مسافرتی ویژگی های منحصر به فردی را دارند که باعث خواهد شد تا شما بتوانید به سادگی از آن ها در هر جایی استفاده کرده و یک سرپناه بسیار عالی را برای خود داشته باشید . به همین منظور شرکت های مختلف از جمله بست وی چادر های مسافرتی را طراحی کرده اند که در بیشتر مناطق و شرایط های آب و هوایی می توانید از آن ها استفاده کرده و لحظه های شاد و خوشی را در مسافرت ها داشته باشید . در این مطلب نیز قصد داریم تا به نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی اشاره کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و بتوانید درست ترین تصمیم را گرفته و چادر را انتخاب کنید . 

قبل از خرید چادر مسافرتی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید . یکی از این موارد این است که باید ظرفیت چادر مسافرتی را بدانید ، اگر قرار است که به صورت دو نفره و یا سه نفره و حتی بیشتر از چادر های مسافرتی استفاده کنید ، باید مدل ها را مشاهده کنید و چادر هایی را خریداری کنید که ظرفیتی که مد نظرتان است را داشته باشد . به عنوان مثال چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی برای استفاده سه نفره طراحی شده است و دوست داران چادر های مسافرتی بزرگ و البته سبک برای استفاده سه نفر می توانند چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی را خریداری کرده و از آن به نحو احسنت استفاده کنند . چادر های مسافرتی بست وی به خصوص طراحی حرفه ای داشته و بسیار مناسب برای استفاده در کوهنوردی ها و در جنگل ها می باشد . 

از نظر ابعاد چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی دارای طول 240 سانتی متری بوده و عرض آن نیز 210 سانتی متر است ، همچنین ارتفاع 130 سانتی متری دارد . این ابعاد به سادگی می تواند برای استفاده سه نفره مناسب باشد . این در حالی است که شما می توانید در حالت دراز کشیده و یا نشسته از این چادر مسافرتی استفاده کنید . شما حتی می توانید این چادر را برای استفاده دو نفره خریداری کنید تا اینچنین فضای بیشتری را برای استراحت کردن داشته باشید و حتی بتوانید لوازم و وسایل خود را به همراه خود به داخل چادر مسافرتی ببرید تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید . 

این چادر مسافرتی دارای لچکی بوده و اگر در تصویر نیز این محصول را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که دو لچکی در دو سمت چادر و در مقابل درب آن قرار دارد که می توانید آن را به وسیله یک میخ به زمین وصل کرده و یک فضایی را در بیرون از چادر برای قرار دادن وسایل خود و همچنین کفش های خود استفاده کنید . البته شما می توانید این بخش را با کشیدن و بستن درب و دیواره ها ، تبدیل به یک چادر مسافرتی بزرگ تر کنید . نوع طراحی و ساخت چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی همانطور که در نامش ذکر شده است به صورت عصایی می باشد که یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی خواهد بود . 

داشتن سازه عصایی می تواند حجم بسته بندی چادر مسافرتی را بسیار کوچک کند . شما می توانید چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی را در سایز های بسیار کوچکی بسته بندی کرده و به سادگی با استفاده از ساک حمل مخصوصی که در کنار محصول قرار داده شده است ، چادر مسافرتی را حمل کنید . این چادر برای حمل کردن به صورت دستی نیز مناسب بوده و شما حتی می توانید آن را به وسیله کوله پشتی و همچنین با ماشین حمل کنید . به همین دلیل است که گفته می شود شما می توانید از چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی در کوهنوردی ها و همچنین برای استفاده در جنگل ها و ... تهیه کنید . 

چادر مسافرتی سه نفره عصایی بست وی کاملا ضد آب است و بدنه آن از جنس پلی استر ساخته شده است و به همین دلیل به خوبی می تواند یک عایق بسیار عالی برای استفاده در برابر باران باشد . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از چادر مسافرتی بتوانید در شرایط آب و هوایی بارانی و یا شرجی و پر رطوبت نیز استفاده کنید بدون اینکه به بدنه چادر مسافرتی صدمه ای وارد شود و یا رطوبت به داخل چادر راهی پیدا کند . البته استفاده از یک لایه پی یو به عنوان رویه در این چادر مسافرتی باعث شده است که چادر مسافرتی بیش از پیش ضدآب شود . جنس پایه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس است که بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده و به دلیل انعطاف خوبی که دارد شکننده نیست .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...