چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3

FERRINO AERIAL3 TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 از جمله برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط کمپانی برتر فرینو می باشد که پیشتاز در عرصه تولید لوازم کمپینگ می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد ، همچنین در این چادر مسافرتی از تکنولوزی ضد تعریق استفاده شده است و یکی از مهمترین ویژگی های این محصول همین امر به حساب می آید و خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت می کند . پایه های این چادر مسافرتی زیبا از جنس آلومینیوم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از همین رو می توان از این محصول در شرایط مختلف جوی نظیر بارش باران و برف استفاده کرد زیرا یکی از مهمترین ویژگی های این نوع پایه آلومینیومی ضد زنگ بودن آن می باشد . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 18*40 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 یکی دیگر از محصولات تولیدی توسط برند پر آوازه فرینو می باشد که کیفیت محصولات تولیدی توسط این برند زبان زد می باشد .  این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر و با دوخت الماسی می باشد که درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا در خرید چادر مسافرتی و همچنین شناخت بیشتر این محصول شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید خریدی رضایت بخش را با فروشگاه اینترنتی اینتکس تجربه نمایید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

در طراحی این چادر  مسافرتی علاوه بر زیبایی به کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و شرایط نامساعد جوی نیز به توجه شده است و تا حد امکان تلاش شده است تا شما با خرید این چادر مسافرتی پناهگاهی امن و با کیفیت را در  کمپینگ های خود به همراه داشته باشید . این چادر مسافرتی در رنگبندی های زیبا و متعددی نیز وجود دارد که در این پست برای شما یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم که می تواند توجه هر فردی را به خود جلب  کند . طراحی این محصول به صورت گنبدی شکل می باشد که توسط طناب هایی به صورت مستحکم به زمین متصل شده است و در برابر باد و طوفان به خوبی مقاومت از خود نشان می دهد .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در تولید چادر های مسافرتی به دلیل کیفیت و مقاومت بالای آن می باشد . یکی از مهمترین ویژگی های پلی استر ضد آب بودن آن می باشد که با توجه به آب بندی شدن درزهای این چادر مسافرتی در تست های انجام شده بر رویش به خوبی از خود در برابر نفوذ آب مقاومت نشان داده است و خیال شما را در شرایط بارانی  به طور کلی راحت کرده است . پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که علاوه بر مقاومت بالا خیال شما را در برابر زنگ زدگی ه طور کلی راحت می کند و می توانید از این محصول در زیر برف و باران استفاده کنید .

ابعاد و وزن :

 

ابعاد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که فضای مناسبی را برای استفاده شما فراهم می آورد و بدون محدودیت فضا می توانید از این محصول در طبیعت استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در هنگام خرید چادر مسافرتی وزن آن می باشد که در حمل و نقل محصول نقش بالایی دارد ، وزن چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ وایود 4.9 کیلو گرم می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند فرینو روانه بازار های جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط بارانی استفاده نمایید . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل AERIAL3 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...