چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARAL

ARAL3 Ferrino

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARAL یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها در شرایط نا مساعد جوی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پی استر ضد آب می باشد و درزهای این چادر مسافرتی به صورت الماسی دوخت و آب بندی شده است تا از نفوذ آب به خوبی جلوگیری به عمل آورد . ساختار ستون بندی این چادر مسافرتی شامل 3 عدد تیرک آلومینیومی به همراه میخ های شش گوشه می باشد که به خوبی درون زمین محکم شده و استحکامی ایده آل را به چادر مسافرتی می دهد . وزن این چادر مسافرتی 5.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این چادر مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

 نوع عصایی
 طول 360 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 آفتاب گیر دارد
 ضد آب 
 پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARAL

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARAL چادری زیبا با ظاهری گرد و استوانه ای شکل دارد که مناسب برای استفاده خانواده ها بوده و از ان می توانید در سفرهای خود ، کمپینگ و همین طور در کوهستان و دیگر نقاط استفاده کرده و تجربه داشتن یک چادر مسافرتی با کیفیت را تجربه نمایید. این محصول فوق العاده جذاب و زیباست و در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل ان را برای شما نقد و بررسی نماییم تا به خصوصیات کامل ان اشنا شوید...........................

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از عواملی که باعث شده تا این چادر مسافرتی با بسیاری از چادر های دیگر متفاوت شود نوع ساخت و طراحی این محصول است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی ساخت استوانه ای و تقریبا گرد دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که هر فردی می تواند به سادگی و به صورت ایستاده در داخل ان عبور و مرور کند. نکته مهم در خصوص این محصول به رنگ بندی این کالا بر می گردد که از دو رنگ نقره ای و قرمز ساخته شده است. این دو رنگ تمام سطوح این چادر مسافرتی را در بر می گیرد. بر روی بدنه این محصول هم چنین نام شرکت فرینو و لوگو ان نیز به چشم می خورد که نشان از اصالت این محصول دارد. هم چنین یک عدد هواکش بر روی درب اصلی این محصول نیز وجود دارد که در کنار سایه بان این محصول از خصوصیات خوب و بارز این چادر مسافرتی به شمار می رود. هم چنین این کالا دارای جیب داخلی هم می باشد که می توانید وسایل خود را در داخل ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باعث شده تا بتوانیم این محصول را در دسته پرفروش ترین چادر های مسافرتی جای دهیم نوع ساخت و جنس بدنه این کالاست. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که بدنه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد. هم چنین پایه های این کالا هم از نوع الومینیومی ساخته شده است که بسیار محکم و با دوام است.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی در طول 360 سانتی متر و هم چنین عرض 130 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. هم چنین ارتفاع کلی این محصول هم 104 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای ظرفیت دو نفره بوده و 5.2 کیلو گرم نیز وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که میدانید این چادر به صورت عصایی طراحی و تولید گردیده است. این بدین معناست که باید برای راه اندازی این محصول پایه ها و میخ های نصب را به صورت محکم بر روی زمین قرار دهید. در ابتدا باید بدنه اصلی این چادر را متصل کرده و بر روی سطحی صاف قرار دهید. سپس در مدت زمان بسیار کوتاهی طناب ها را از روی بدنه این محصول رد کرده و ان را با استفاده از چکش به زمین محکم بکوبید. در انتها نیز می توانید به راحتی این چادر را استفاده کرده و از ان لذت ببرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید به یک سری نکات ساده و در عین حال مهم توجه کنید. در ابتدا باید از سوراخ کردن و نزدیک کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر جدا خودداری نمایید. هم چنین از ضربه زدن و پریدن هم بر روی بدنه اصلی این چادر و همین طور نزدیک کردن وسایل داغ هم به این چادر خودداری کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARAL یک محصول با دوام و دیدنی است که ساختاری فوق العاده داشته و به صورت عصایی طراحی و تولید شده است. این کالا مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و به صورت ضد اب طراحی و تولید گردیده است. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...