چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARDECHE

Ferrino ARDECHE 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARDECHE از سری محصولات با کیفیت و زیبای کمپانی تولید چادر مسافرتی فرینو می باشد که فعالیت بسیاری در زمینه تولید لوازم کمپینگ و کوهستان دارد و جای خود را به خوبی در میان هواداران لوازم کمپینگ باز کرده است . این چادر مسافرتی از رویه ای با کیفیت از جنس پلی استر برخوردار است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت کرده است . درزهای موجود در این محصول به صورت کاملا مقاوم شده آب بندی شده اند تا از نفوذ آب به داخل این محصول به خوبی جلوگیری کرده و بتوانید از آن در مواقع بارش برف و باران استفاده کرده و بدون مشکل به تفریح خود در طبیعت ادامه دهید . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که در عین دارا بودن انعطاف بالا از مقاومت فوق العاده ای نیز برخوردار است و به همین جهت می توان از آن در سفرهای خود در شرایط جوی مختلف استفاده کرد . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARDECHE با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 15*43 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARDECHE از سری چادر های مسافرتی با کیفیت می باشد که با توجه به طراحی و کیفیت عالی بدنه و نوع ساختار مدرن خود توانسته نگاه هواداران چادر های مسافرتی را به سوی خود جلب کند . این محصول ساخته ی شرکت معتبر و مطرح فرینو می باشد . از چادر های مسافرتی همان گونه که از اسم آن ها پیداست در سفر ها و کمپ های تفریحی استفاده می شود . اما برخی از آن ها با توجه به نوع ساختاری که دارند می توانند در شرایط بد آب و هوایی نیز کارایی لازم را از خود نشان دهند . این محصول نیز یکی از آن هاست ؛ به همین منظور در این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل ویژگی های مختلف آن را شرح دهیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی بدنه یکی از مهم ترین ویژگی های چادر های مسافرتی می باشد که مشتری همواره در هنگام خرید به آن توجه می کند و بدین ترتیب هر چقدر طراحی زیبا باشد بیشتر به چشم مشتری خوشایند می آید . این چادر به رنگ طوسی می باشد که گنبدی شکل است و به شکل هندسی مستطیلی با سقف گرد طراحی شده است . سازه ی آن مقاوم است و فقط دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی چادر به منظور رفت و آمد افراد وجود دارد و فاقد هرگونه پنجره در اطراف می باشد . این محصول با جنس بدنه ی فوق العاده و دوخت عالی بدنه به بهترین شکل آب بندی شده و خواصیت ضد آبی دارد . به همین منظور می توان این چادر را بدون هیچ نگرانی در شرایط بد آب و هوایی چه در کوهستان های سرد و چه در جنگل ها با رطوبت بالا استفاده کرد چرا که هیچ روزنه ای برای ورود مایعات و یا سرما در آن وجود ندارد . ابعاد آن به اندازه ای می باشد که می تواند محیط استانداری را برای قرار گیری سه نفر فراهم کند .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه ی شمعی به نام پلی استر ساخته شده است که خاصیت ضد آبی دارد و می تواند در شرایط مختلف و بد آب و هوایی به خوبی مقاومت کند . لازم به ذکر است که بدانید پلی استر علاوه بر خاصیت ضد آبی و ضد اشعه ای از مقاومت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد و پوسیده نمی شود ، و به همین خاطر اغلب تولید کنندگان مطرح چادر های مسافرتی نیز از این جنس در تولیدات خود استفاده می کنند . ستون ها و پایه های این مدل نیز از حنس فایبرگلاس می باشد ، پایه های فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین و ضد ضربه ترین پایه ها می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد . ورن کم آن باعث شده وزن کلی محصول به مراتب کاهش یابد و چابجایی آن به سهولت امکان پذیر باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول ( طول : 160 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری سه نفر طراحی شده است و می تواند محیط استانداردی را برای آن ها به ارمغان بی آورد . با توجه به این ابعاد می توان دو تا سه نفر حتی به صورت دراز کش نیز بدون کمبود فضا در آن قرار بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند و به استراحت بپردازند. ابعاد بسته ی این محصول با قرار گیری در ساک حمل خود به 43 در 15 سانتی متر می رسد که با توجه به وزن کلی 3 کیلوگرمی آن به راحتی قابل جابجایی و حمل می باشد و حجم بسیار کمی را اشغال می کند .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی با توجه به سازه ی فنری و خاصیت اتوماتیک آن به راحتی و در کمترین زمان امکان پذیر است ، چرا که دیگر نیازی نیست به صورت دستی آن را برپا کنید و ستون ها و پایه ها را به هم متصل سازید . برای استحکام بیشتر چادر می توانید با استفاه از میخ و طناب های همراه ، چادر را به بهترین شکل به زمین متصل کنید و مانع از جابجایی آن در هنگام وزش باد شدید شوید . با رعایت نکات ساده و پیش پا افتاده می توانید عمر محصول خود را طولانی تر کنید ، به عنوان مثال بهتر است محل مناسب و همواری را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و از آنجا که بدنه ی این محصولات در برابر ضربه بر اثر ابزار های تیز و برنده و نیز نزدیک کردن وسایل پر حرارت و داغ آسیب پذیر است بهتر است از نزدیکی آن ها به بدنه خودداری کید .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در بالا در رابطه با چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ARDECHE گفته شد به ویژگی های مختلف و منحصر به فرد آن پی بردیم و دیدیم با طراحی فوق العاده و ساخت بدنه ی عالی و وجود سازه ی مقاوم و بدنه ی ضد آب آن به خوبی می تواند در شزایط بد آب و هوایی مانند کوهستان و جنگل نیز به خوبی مقاومت کند . همچنین حجم کم بسته بندی و وزن کم محصول باعث شده تا به راحتی بتوان آن را حمل کرد . با این اوصاف شرکت اینترنتی اینتکس که پیش تر اقدام به فروش چادر مسافرتی می کرد این مدل بی نظیر را نیز به محصولات خود اضافه کرد تا شما عزیزان به راحتی و در کمترین زمان آن را تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...