چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM

Ferrino ATOM 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM از جمله چادر های مسافرتی زیبا و با کیفیت تولید توسط برند فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای جنس بدنه نایلون مقاوم شده می باشد که دارای رویه ای از پلی اورتان می باشد که به خوبی درزهای آن آب بندی شده اند و از نفوذ آب به داخل این چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری می کند و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط مختلف جوی  نیز استفاده کنید و با خیالی راحت در هوایی بارانی به تفریح با خانواده بپردازید .

همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که دارای انعطاف بالایی است و به خوبی می تواند عملکرد فوق العاده ای را در شرایط جوی بادی و طوفان از خود نشان داده و امنیت شما را به خوبی درون چادر برقرار کند و با خیالی راحت به استفاده از این چادر مسافرتی در کمپینگ های خود بپردازید . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM با  برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده ودر کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه نایلون مقاوم شده با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 18*40 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند محبوب فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با اسقبال گسترده ای رو به رو شده است . با توجه به تیرک های سازنده چادر در قسمت های میانی این چادر مسافرتی و انعطاف پذیری بالای محصول ، راه اندازی این چادر مسافرتی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به تجربه بالایی امکان پذیر می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این محصول پرداخته و در خرید چادر مسافرتی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید تا شما را با این چادر مسافرتی بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی بنا بر استاندارد های جهانی می باشد که تمامی نیازهای کمپینگ درون آن فراهم شده است . این چادر مسافرتی دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده 3 نفر فراهم می آورد  و می توانید با خانواده آخر هفته ای شاد را سپری کرده و از روز زیبای خود در طبیعت لذت ببرید . ساختار این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که بهترین حالت را در شرایط نامساعد جوی فراهم آورده و پناهگاهی امن و گرم را برای استفاده شما به ارمغان می آورد . این چادر مسافرتی با استفاده در طناب های مستحکم و توسط گیره هایی که بر روی آن تعبیه شده است به خوبی بر روی زمین مستحکم شده که امکان آسیب پذیری آن را حتی در طوفان های شدید غیر ممکن می کند .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه این چادر مسافرتی زیبا از نایلون بسیار مقاوم D20 با روکش سیلیکون پلی یورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت محصول خریداری شده به طور کلی راحت می کند . همچنین در کف این چادر مسافرتی دارای از پلی استر D70 با روکش پلی یورتان استفاده شده است که مقاومت و کیفیت آن را دو چندان کرده است و از همین رو به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . همچنین پایه های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیومی می باشد که از مقاومت بی نظیری در شرایط نا مساعد جوی برخوردار است و خیال شما را از بابت امنیت کمپینگ خود به طور کلی راحت می کند .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی بنابر استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده 3 نفره مصرف کنندگان عزیز فراهم می آورد . ابعاد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی کمپینگ از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در انتخاب چادر مسافرتی مناسب برای سفر و کمپینگ وزن آن می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی شکیل و قابل حملی که دارد به 2.5 کیلو گرم می رسد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOMیکی از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از مقاومت بی نظیری در شرایط نا مساعد جوی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس نایلون D20 با روکش پلی یورتان می باشد که علاوه بر مقاومت بالا دارای لطافت و نرمی منحصربفردی نیز می باشد . پایه های موجود در این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم می باشد که قابل استفاده در شرایط مختلف جوی است . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل ATOM با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...