چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI

Ferrino GOBI 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI یکی دیگر از چادر های مسافرتی با کیفیت از شرکت محبوب فرینو می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس در سال جاری روانه بازارهای ایران شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کند . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که درزهای آن به خوبی آب بندی شده است و از نفوذ آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری می کند . همچنین درون این چادر دارای جیب هایی می باشد که از آن می توانید برای نگهداری وسایل خود استفاده کنید و از شر حمل وسایل دست و پا گیر در مسافرت های خود راحت شوید .

همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر انعطاف پذیری بالا دارای مقاومت فوق العاده ای نیز می باشد و در تست های انجام شده بر رویش در شرایط باد و طوفانی عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است ، از همین رو می توانید از این محصول در شرایط جوی نامناسب استفاده کرده و روزی زیبا را برای خود و خانواده خود سپری کنید . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 15*43 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت تولیدی توسط برند فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی برخوردار است . فرینو یکی از برترین تولیدکنندگان چادرهای مسافرتی و وسایل کمپینگ در جهان می باشد که خیال همه ی هواداران محصولات کمپینگ را از بابت کیفیت محصولات موجود در بازار راحت کرده است . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را با مزایا و معایب این چادر مسافرتی زیبا آشنا کنیم پس  در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کاملا مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت کالاهای این برند راحت می کند زیرا برند فرینو یکی  از تولید کنندگان محبوب  در بازار های جهانی می باشد که هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است و جای خود را به خوبی در میان هواداران چادر های مسافرتی و  کمپینگ باز کرده است .  این چادر مسافرتی دارای طراحی مهندسی شده ای می باشد که فضای مناسبی را برای استفاده 3 نفر فراهم می آورد و با استفاده از طناب هایی مستحکم در زمین بنا می شود که از این لحاظ به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه یا همچنین شرایط نا مساعد جوی از خود مقاومت نشان دهد .

جنس اجزای چادر مسافرتی :

جنس رویه چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI از پلی استر با دوخت الماسی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت درزهای موجود در این محصول به طور کلی راحت می کند . درزهای موجود در این چادر مسافرتی به خوبی آب بندی شده اند که در تست های انجام شده بر روی این محصول مقاومت بسیار بالایی را در برابر نفوذ آب از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . همچنین پایه های موجود در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه از  انعطاف پذیری بی نظیری برخوردار است و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای استفاده شما عزیزان در شرایط نا مساعد جوی به حساب بیاید . فایبرگلاس  عمدتا از پایه های رایج استفاده شده در  چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت بالا در کنار  انعطاف پذیری و سبک بودن می باشد .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی در اندازه هایی به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 170 سانتی متر ) می باشد که نشان از مناسب بودن چادر مسافرتی برای استفاده 3 نفر دارد و بدون محدودیت فضا می توانید از این چادر مسافرتی به همراه خانواده استفاده کرده و آخر  هفته زیبایی را در طبیعت سپری کنید . یکی دیگر از ویژگی های مورد توجه در هنگام خرید چادر مسافرتی ، وزن آن می باشد که تاثیر بسیاری در جا به جایی و  حمل و نقل این محصول دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 3.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI محصول برند فرینو می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های منحصربفرد آن ضد آب بودن آن می باشد ، همچنین پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا از انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار است . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل GOBI با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به  صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...