چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK

Ferrino HUSK 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK  یکی دیگر از چادر های مسافرتی با کیفیت برند فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده هواداران چادر های مسافرتی رو به رو شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است .  جنس رویه این چادر مسافرتی زیبا از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند ، همچنین درزهای این محصول به خوبی آب بندی شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کرده و خیال شما را از این بات به طور کلی راحت می کند .

همچنین پایه هایی از جنس فایبرگلاس درون این محصول قرار داده شده است تا مقاومت آن را دو چندان کرده و به خوبی بتواند عملکرد فوق العاده ای را در شرایط جوی مختلف نظیر باد و طوفان از خود نشان دهد . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK با برترین کیفیت و مقاومت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 18*40 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK از برترین و پرهوادار ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند فرینو روانه بازار شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که عملکرد فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول و استفاده در شرایط نامساعد جوی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و در خرید چادر مسافرتی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این قد و بررسی در مورد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که علاوه بر فراهم آوردن فضای مناسب برای استفاده وی تمامی نیاز های رفاهی و امنیتی کاربر رعایت شده باشد و با اطمینان خاطر به همراه خانواده به استفاده از این چادر مسافرتی بپردازد . تهویه ی هوای داخلی این چادر مسافرتی به کمک یک دالان ، یک ورودی و سیستم تهویه هوای Camera Air امکان پذیر شده است و هوای مطبوعی را در داخل چادر برای شما عزیزان فراهم می آورد . سقف این چادر مسافرتی به صورت هلالی مانند می باشد که با استفاده از گیره های موجود در بدنه چادر مسافرتی و همچنین طناب هایی مستحکم به زمین متصل شده است و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت چادر مسافرتی در شرایط مختلف آب و هوایی راحت می کند .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK از پلی استر با درزهای کاملا آب بندی شده می باشد که خصوصیت ضد آب بدن این محصول را به حد اعلا رسانده است و همچنین در شرایط بارانی و بارش برف از ورود آب به داخل این چادر به خوبی جلوگیری می کند . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی از پلی استر D70 استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده است و در برابر نفوذ آب تا 3000 میلی متر جلوگیری می کند . پایه های موجود در این چادر مسافرتی از جنس آلومینیومی می باشد که از کیفیت و مقاومت بی نظیری برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش در برابر فشار مقاومت فوق العاده ای را از خود نشان داده است . همچنین پایه های موجود در این چادر مسافرتی ضد زنگ می باشد که از همین رو میتوانید از آن در شرایط بارانی و همچنین رطوبت هوا بدون دغدغه استفاده کرده و سفری شاد و دل انگیز را برای خود به وجود آورید .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی بنابر استانداردهای جهانی می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده 3 نفره مصرف کنندگان عزیز فراهم می آورد . ابعاد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی کمپینگ از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی در انتخاب چادر مسافرتی مناسب برای سفر و کمپینگ وزن آن می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی شکیل و قابل حملی که دارد به 3.4 کیلو گرم می رسد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی می باشد که علاوه بر کیفیت و قیمت چادر مسافرتی ، وزن آن نیز برای آن ها اهمیت دارد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که درزهای آن برای جلوگیری از نفوذ آب به خوبی آب بندی شده اند و از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری می کند . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل HUSK با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...