چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE

Ferrino LHOTSE 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE یکی از برترین چادر های مسافرتی کمپینگ می باشد که توسط برند ایتالیایی فرینو به بازار های جهانی وارد شده است و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده هواداران چادر های مسافرتی رو به رو شده است .  این برند ایتالیایی پیشتاز در عرصه تولید وسایل کمپینگ و کوهنوردی می باشد که با وجود این برند خیال بسیاری از کوهنوردان از کیفیت وسایل کمپینگ تولیدی به طور کلی راحت شده است و با اطمینان خاطر می توانند به خرید محصولات باد کیفیت و مورد نیاز خود بپردازند .

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و درزهای آن به خوبی آب بندی شده است که این امر مانع از نفوذ آب به داخل چادر می شود . همچنین پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط جوی نامساعد نیز استفاده کرده و با خیالی راحت به تفریح همراه با خانواده خود بپردازید . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید این چادر مسافرتی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب متزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 18*40 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند فرینو می باشد که در زمینه تولید چادر های مسافرتی با کیفیت و لوازم کمپینگ از جمله پیشتازان به حساب می آید و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی دارای رویه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE ....

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کاملا مطابق با استاندارد جهانی چادر های مسافرتی می باشد فضای  ایده آلی را برای استفاده سه نفر به طور همزمان مهیا می سازد . این چادر مسافرتی دارای تقریبا گرد می باشد که با استفاده از گیره هایی که در بدنه این محصول تعبیه شده است و توسط طناب های موجود به صورت مستحکم به زمین متصل شده ست و از مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان برخوردار است . همچنین در بخش جلویی این چادر مسافرتی از  پارچه ای از جنس پلی استر استفاده شده است که می توانید از  آن به عنوان سایه بان و یا برای جلوگیری  از نفوذ بازران به داخل چادر  مسافرتی استفاده نمایید .

جنس بدنه چادر مسافرتی :

جنس بدنه چادر مسافرتی از پلی استر D20 می باشد که علاوه بر بالا بودن کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه از نرمی و لطافت بالایی نیز برخوردار است . همچنین برای بالا بردن کیفیت و مقاومت این محصول از پلی استر  D70 در کف چادر مسافرتی استفاده شده است که کیفیت آن را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می  توانید به استفاده از این چادر مسافرتی در باران و شرایط نامساعد جوی بردازید . پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که یکی از محبوب ترین جنس های موجود در تولید چادر های مسافرتی توسط کمپانی های مطرح است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در باد و طوفان برخوردار است . همچنین فایبرگلاس علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در شرایط نامساعد جوی از وزن پایینی برخوردار است و از همین رو جای خود را به خوبی در مسان مصرف کنندگان باز کرده است .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE به شخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و در دسته بندی چادر های مسافرتی 3 نفره از جمله پیشتازان به حساب می آید .  یکی  دیگر از ویژگی هایی که در خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه شود وزن این محصولات می باشد زیرا در بسیاری از موارد چادر های مسافرتی را باید در مسافت های طولانی حمل کنیم . وزن این چادر  مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 3.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن و وزن پایین آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های تولیدی توسط برند فرینو می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس در بازارهای ایران عرضه شده است . جنس این محصول از پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی  های آن ضد آب بودن می باشد و علاوه بر آن از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین این محصول دارای پایه هایی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر مقاومت بالا از انعطاف پذیری قابل قبولی نیز برخوردار است . چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل LHOTSE با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...