چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300

Vango Mirage 300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,440,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300 از سری چادرهای مسافرتی برند ونگو انگلستان می باشد که در بخش های قبلی با مدل 2 نفره آن آشنا شدیم . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا برخوردار می باشد و همچنین یکی از ویژگی های کلیدی آن ضد آب بودن است و در همین راستا درزهای این چادر مسافرتی به کیفیت بالا دوخت شده است تا از نفوذ آب به خوبی جلوگیری به عمل آورد . ستون های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام ایده آلی که دارد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . وزن این محصول 3.8 کیلو گرم می باشد که به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در بخش جلویی این چادر مسافرتی یک عدد زیر انداز و همچنین سایبان وجود دارد که در جهت جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب می توانید از آن استفاده نمایید . چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

نوع مسافرتی
 طول 275 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت در برابر طوفان
  دارای کیف حمل
  دارای زیرانداز و سایبان
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300

چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300 یک محصول با ظاهری خاص و متفاوت است که ساختاری فوق العاده جذاب دارد و از این حیث با بسیاری از چادر های مسافرتی موجود در بازار متفاوت است. این کالا مناسب برای استفاده 3 نفر می باشد و با رعایت تمام اصول حرفه ای طراحی و تولید گردیده است. این محصول را قصد داریم در ادامه این مطلب مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد ظاهری خاص و متفاوت دارد. در همین خصوص باید به این نکته اشاره کرد که تقریبا ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که هر چه از قسمت جلویی این محصول به سمت پایین حرکت می کنیم ارتفاع این محصول کمتر می شود. ستون ها و پایه های اصلی این محصول به صورت ضربدری از روی این چادر مسافرتی عبور کرده اند که باعث شده تا یک چادر با کیفیت و مقاوم را شاهد باشیم. در خصوص رنگ بندی این محصول نیز باید به این نکته اشاره نمود که این محصول ساخته شده از رویه ای با رنگ یکدست سبز می باشد. هم چنین بدنه داخلی و کف این چادر هم به صورت یکدست نارنجی رنگ طراحی و تولید گردیده است. این رنگ ها همگی به صورت کاملا جذاب و زیبا این چادر مسافرتی را شکل داده اند. هم چنین در قسمت جلویی این محصول نیز یک عدد سایه بان قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید از ورود مستقیم نور خورشید به داخل جلوگیری به عمل اورید. تمام این موارد نشان از خلاقیت در ساخت و تولید این محصول دارد.

جنس بدنه

چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300 از مقاوم ترین محصولاتی است که در بازار موجود می باشد. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد که ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است. هم چنین پایه های این محصول نیز به صورت فایبرگلاسی ساخته شده اند که انعطاف پذیری و هم چنین مقاومت بالایی داشته و هیچ گونه افت کیفیتی در شرایط مختلف نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی در طول 275 سانتی متر ، عرض 190 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 107 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده 2 الی 3 نفر می باشد که بسیار جا دار و با کیفیت است. هم چنین وزن این محصول هم تنها 3.8 کیلو گرم است که سبک وزن بوده و حمل ان کاری ساده و اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول در ابتدا شما باید تمام تجهیزات این چادر مسافرتی را از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس با توجه به دفترچه راهنمای موجود در کنار این محصول در ابتدا سعی کنید که این محصول را به صورت کامل باز کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به راحتی هر چه تمام تر ستون های اصلی این محصول را از داخل لولاهای موجود بر روی این چادر مسافرتی عبور داده و ان را به صورت سفت و محکم بر روی زمین قرار دهید. در انتها نیز می توانید سایه بان این چادر مسافرتی را هم متصل کرده و از ان استفاده نمایید. تمام این موارد در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل انجاماست. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید در هنگام نصب مراقب ستون ها و پایه های این محصول باشید. هم چنین از ضربه زدن ، پرت کردن و همین طور سوراخ کردن این چادر مسافرتی هم جدا خودداری نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره ونگو مدل Mirage 300 یک محصول متفاوت و زیباست که در برابر بارش باران و همین طور طوفان بسیار مقام بوده و هیچ گونه افت کیفیت و اسیبی نمی بیند. هم چنین این محصول دارای یک عدد کیفحمل و همین طور زیرانداز و سایه بان هم می باشد. هم اکنون می توانید این چادر مسافرتی را با تمام امکانات از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...