چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25

North Face VA25

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کوهنوردی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای ستون های آلومینیومی می باشد که استحکام فوق العاده ای را به این محصول داده است و از همین رو از جمله معدود چادرهای مسافرتی می باشد که مقاومت کامل را در برابر طوفان های شدید از خود به نمایش می گذارد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی در کنار مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار است . از ویژگی های کلیدی دیگر این محصول می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و در همین راستا درزهای این چادر مسافرتی به خوبی آب بندی شده است . وزن این چادر مسافرتی 5 کیلو گرم می باشد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 الی 4 نفر
دارای چهار پنجره دارای پشه بند
 دارای میخ و پین تیرک برای نصب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد . این چادر مسافرتی را به جرات می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی دانست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

رنگ بندی بدنه این چادر مسافرتی در بخش بیرونی ، زرد و سفید می باشد که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را فراهم آورده است . در بخش جلویی این چادر مسافرتی یک عدد سایه بان نیز تعبیه شده است که از آن در شرایط بارش برف و باران برای دوپوش کردن چادر استفاده می شود . در بدنه این محصول دو عدد درب برای ورود و خروج و دو عدد درب وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر از ورود حیوانات موذی نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی میخ و پین های نصب تیرک به همراه ساک حمل ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل و نصب محصول در محیط دلخواه خود نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که یکی از برترین ترکیب ها برای ساخت بدنه چادرهای مسافرتی به شمار می آید . همچنین این ترکیب دارای خصوصیت ضد آب می باشد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط بارش برف و باران استفاده نمایید . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و از همین رو این چادرمسافرتی را به معدود چادرهای مسافرتی مقاوم در برابر طوفان تبدیل کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 به اندازه های ( طول :  280 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای استفاده سه الی چهار نفر به صورت همزمان می باشد اما شرکت سازنده این چادر مسافرتی ظرفیت ایده آل این چادر را سه نفر اعلام کرده است . همچنین وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن در اندازه کوچک ساخته شده است به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی مناسب برای یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . چادر مسافرتی سه نفره North Face مدل VA25 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...