چادر مسافرتی شش نفره f.i.t دو پوش

fit 88241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی FIT در ظرفیت 6 نفره از چادر های مسافرتی معمولی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که از قابلیت دو پوش بودن بهره مند بوده و می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود. این چادر دارای 3 پنجره به همراه 1 درب ورودی با توری با کیفیت بوده که میتواند از ورود حشرات جلوگیری کند.

چادر مسافرتی شش نفره f.i.t دو پوش و ضد آب ، دوخت پرسی ، دارای توری مخصوص حشرات در داخل چادر روی پنجره ها و درب ورودی ، همراه با میخ مخصوص برای کوبیدن داخل زمین جهت جلوگیری از بلند شدن چادر از زمین در هنگام طوفان و باد شدید ، در رنگ های مختلف ، دارای زیپ مخصوص درب ، جنس چادر پارچه شمعی با ضخامت بالا جهت جلوگیری از ورود سرما به داخل چادر ، جنس پایه ها و ستون چادر از فایبرگلاس فشرده ، عصایی ، نصب این چادر بسیار راحت و سریع انجام میشود ، ابعاد : طول 240 سانتی متر ، عرض 210 سانتی متر ، ارتفاع 150 سانتیمتر ، حجم بسیار کم و وزن چادر 5.5 کیلوگرم. این چادر مسافرتی ساخت شرکت معتبر fit می باشد که تا کنون توانسته بهترین چادر ها را در میان رقبایش طراحی و تولید کند که اکنون در تهران اینتکس وجود دارد که قابل سفارش از این سایت است. از مهمترین ویزگی های آن می توان به کیفیت فوق العاده بالای محصول به همراه ظاهری شیک اشاره کرد که هیچ گاه برای شما تکراری نخواهد شد. برای خرید این کالا می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را برایتان ارسال نمایند.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای کیفیت بالا در ساخت بدنه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی شش نفره F.I.T دو پوش

چادر مسافرتی شش نفره اف ای تی محصولی دو پوش برای سفر های مختلف خانوادگی بوده که از کیفیت قابل قبولی بهره می برد. این کالا از سری چادر های با طراحی مستطیلی بوده که از پوشش اضافی در خود برخوردار می باشد. این پوشش اضافی برای مقاوم تر کردن این کالا در برابر شرایط جوی مختلف بسیار موثر خواهد بود. کالایی سفری با استاندارد های بسیار مناسب که شرایط خوبی را برای خواب و استراحت فراهم خواهد کرد. این محصول کره ای به دلیل داشتن ویژگی های خوب نسبت به قیمت خود از گزینه های ویژه ای برای خرید یک چادر سفری معمولی خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این چادر همانند سایر چادر های مسافرتی به صورت مستطیلی بوده که از سه پنجره و یک درب بزرگ بهره ی برد. این درب و پنجره ها هر کدام از یک پشه بند توری و یک روکش از جنس بدنه اصلی برخوردار بوده که توسط زیپ مخصوص سرخود باز و بسته می شوند. توری پشه بند سبب می شود تا در برابر ورود حشرات جلوگیری کرده و باعث رد و بدل شدن هوا در درون اتاق چادر شود. روکش اصلی نیز از ورود گرد و غبار و ورود نور آفتاب به خوبی مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی های طراحی بدنه این محصول داشتن پوشش اضافی بر روی بدنه اصلی بوده که قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی چادر را خواهد داشت. این پوشش می تواند باعث مقاوم شدن بدنه در برابر نفوذ آب باران و همچنین گرما و نور آفتاب شود. نحوه راه اندازی این کالا به صورت عصایی بوده که توسط فریم های مخصوص خود انجام می شود. این فریم ها توسط بند کشی به هم وصل شده و به راحتی در ساک حمل خود قرار می گیرد. البته در بخش نحوه راه اندازی به نوع نصب این چادر اشاره خواهیم کرد...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر سفری 6 نفره معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 150 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن 6 نفر و خوابیدن 3 نفر خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن نیز تا بالاترین نقطه 1.5 متر می باشد. کم بودن ارتفاع این چادر نیز دلایل خاص خود را دارد. هر چقدر ارتفاع چادر های مسافرتی کم باشد هنگام وزش باد بیشتر در امان خواهد بود. این محصول نیز از این مزیت بی بهره نخواهد بود. وزن این کالا به 5.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار خوب برای حمل آسوده می باشد. گرچه این کالا از یک ساک حمل بهره برده که جا به جا کردن این محصول را بیش از پیش آسوده خواهد کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای چادر 6 نفره اف آی تی از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که پوشش اضافی آن نیز از این نوع جنس بدنه بهره مند است. بنابراین این بدنه در برابر آب باران، نفوذ گرد و غبار و حتی تا حدودی ثابت نگه داشتن دمای داخل بسیار تاثیر گذار و مقاوم خواهد بود. بدنه ای منعطف که باعث می شود تا هنگام جمع کردن حجم کمی را به خود بگیرد و به راحتی در هر مکانی جای شود. قسمت کف چادر هم از نوع پارچه شمعی ساده بوده و بهتر است زمانی که از این کالا بر روی سطحی سخت استفاده کردید از یک زیرانداز مقاوم برای آن به کار ببرید. اما جنس فریم های بدنه این کالا از نوع پلاستیک فایبرگلاس منعطف بوده که در صورت برخورد آب به آن و همچنین ضربه های عادی مقاوم خواهد بود. در صورتی که اشیای بسیار تیز را از بدنه دور کرده و هیچ حرارتی را به آن وارد نکنید این کالا عمر فراوانی را برای مصرف کننده خواهد کرد.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

همانطور که اشاره کردیم راه اندازی این کالا به صورت عصایی بوده که نصب آن کمی بیشتر از چادر های اتوماتیک و فنری زمانبر خواهد بود. برای این کار ابتدا باید چادر را حتی الامکان بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس فریم ها را به صورت تک به تک وارد دریچه های مخصوص فریم ها بر روی بدنه کرد. هنگای که این کار را انجام می دهید، هر فریم ورودی را به انتهای فریمی که در داخل دریچه کردید وصل کنید تا بدنه اصلی این چادر به درستی شکل بگیرد. در هر گوشه چادر نیز اهرم های پلاستیکی مخصوص نگهداری فریم ها قرار داده شده تا هیچ گونه حرکتی نداشته باشند. علاوه بر این میخ و طناب مخصوص نصب نیز در کنار این محصول قرار داده شده تا برای استحکام بیشتر بر روی زمین وصل کنید. اما برای جمع کردن چادر نیز کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و در نهایت برای حفاظت بیشتر در ساک حمل خود قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره دو پوش اف آی تی از سری چادر های مسافرتی مقرون به صرفه و مناسب سفر های معمولی بوده که برای هر خانواده ای لازم خواهد بود. محصولی با کیفیت لازم که می تواند هنگام استفاده از آن نظر هر مصرف کننده ای را جلب کند. چادری که از رقبای زیادی برخوردار بوده که تمامی این مدل ها توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...