چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره

SY-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره مناسب برای طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. این محصول دارای گنجایش 3 تا 4 نفر بوده که امکان افزایش طول بیشتری را ندارد. این چادر ضد اب بوده و در برابر نفوذ اب تا 1000 میلی متر نیز مقاوم می باشد که با خیال راحت می توانید از ان حتی در شرایط بارانی هم استفاده کنید. این چادر دارای یک درب ورودی بوده و یک پنجره نیز دارد که به راحتی می توانید در مواقع گرم شدن هوا ان را باز کرده و در مواقع سرما نیز با بستن ان از ورود هوا به داخل جلوگیری کنید. پنجره این محصول نیز دارای یک توری بوده که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین یکی دیگر از خصوصیات این محصول دو پوش بودن ان است که باعث می شود در مواقع سرما دمای داخل گرم تر شود. راه اندازی این محصول هم در عرض چند دقیقه و با ضربدری رد کردن ستون های ان از درز های تعبیه شده امکان پذیر است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 3 الی 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 50 در 18 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره یکی از برترین چادر های تولید توسط برند شنگیوآن می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می توانید از این چادر مسافرتی زیبا در شرایط مختلف جوی نیز استفاده نمایید . این چادر مسافرتی 3 نفره از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن آن می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی و کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول همانند سایر چادرهای مسافرتی می باشد و از ارتفاع ایده آلی برخوردار است . این محصول در رنگبندی زیبا روانه ی بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را همراه با برترین قیمت چادر مسافرتی فراهم آورده ایم تا بتوانید این محصول را با برترین کیفیت خریداری کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . سطح روکش بیرونی این چادر به صورت دو پوش می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند به همین منظور می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط مختلف جوی نیز استفاده نمایید و روزهای زیبایی را پشت سر بگذارید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی جای خود را در میان مشتریان چادر های مسافرتی و همچنین تولید کنندگان این عرصه باز کرده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب می باشد که در برابر نفوذ آب تا 3000 میلی متر مقاومت از خود نشان داده است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرها و کمپینگ های شما عزیزان به حساب بیاید . همچنین برای بالا بردن استحکام چادر مسافرتی در برابر نفوذ آب در شرایط مختلف جوی  در سطح روکش بیرونی این محصول از روکش دوپوش استفاده شده است تا به طور کلی خیال شما را از این بابت راحت نماید .

ابعاد ، وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از ابعاد ایده آلی برخوردار است و می توانید توسط آن یک آخر  هفته ای شاد را به همراه خانواده در طبیعت سپری نمایید . همچنین یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر های مسافرتی باید به آن توجه شود ، وزن آن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در جا به جایی و حمل و نقل آن دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 2.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و می توان از آن در سفرهای خود نیز استفاده نمایید .

جمع بندی :

همان طور که در بالا و در بخش تحلیل این محصول گفتیم ، چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند شینگیوآن می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ضد آب از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . چادر مسافرتی شنگيوآن 3 نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...