چادر مسافرتی عصایی 3 نفره کینگ کمپ

KT3073

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,640,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی 3 نفره کینگ کمپ یکی از مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی با کیفیت بدنه بالا بوده که از نوع پارچه پلی استر با روکش خارجی از نوع پلی اورتان می باشد. بدنه ای ضد آب که از دوخت های قوی برخوردار بوده و به هیچ عنوان آب و یا گرد و غبار از خود عبور نخواهد داد. این محصول در واقع به صورت دو پوش طراحی شده که یک پوشش خارجی آن از بدنه اصلی قابل جدا شدن می باشد. درب بزرگ آن دارای یک پشه بند زیپدار برای جلوگیری از ورود حشرات موزی و تهویه مناسب اتاقک می باشد. جنس کف آن نیز از نوع پلی استر بوده که در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. این چادر به وسیله فریم های فایبرگلاس به ورش عصایی قابل نصب و راه اندازی می باشد. بدنه با کیفیت آن در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاوم خواهد بود. در داخل بدنه یک جیب مخصوص برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز تعبیه شده است.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 55 در 15 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند زیپدار
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی عصایی 3 نفره کینگ کمپ

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی محصولی برای استفاده در انواع سفر های عادی که تولید شده توسط شرکت بزرگ کینگ کمپ می باشد. این چادر به عنوان یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های سفری به بازار عرضه شده که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با تمام سادگی های خود دارای ویژگی هایی بوده که در چادر های همنوع خود نیز مشاهده می شود. ویژگی هایی که کمک زیادی به استفاده راحت تر مصرف کنندگان از این محصول می کند. برای آشنایی بیشتر با این چادر سفری در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این چادر سفری همانند دیگر چادر های مسافرتی بوده که از حالت مربعی شکل بهره می برد. بدنه ای که دارای ستون یا همان پایه های مخصوص خود بوده که به صورت مجزا روی بدنه نصب می شوند. این چادر دارای یک درب بزرگ بوده و از پشه بند زیپ دار به شکل سرخود برای این درب استفاده شده است. علاوه بر این یک روکش از جنس بدنه اصلی نیز برای این درب در نظر گرفته شده تا هنگام وزش باد از ورود گرد و غبار جلوگیری کند. در قسمت مقابل درب یک سایه بان سرخود تعبیه شده که به وسیله فریم و پایه های همراه این چادر نصب و راه اندازی می شود تا از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل چادر جلوگیری لازم را داشته باشد. یک جیب متصل به بدنه نیز در داخل اتاقک چادر قرار داده شده تا انواع وسیله ها و اشیای کوچک و قیمتی را در داخل آن نگهداری کنید.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر سه نفره عصایی از نوع پارچه پلی استر با روکش مقاوم پلی اورتان بوده تا به خوبی در برابر نفوذ آب باران به داخل بدنه جلوگیری لازم را داشته باشد. بدنه ای که ساختار دو لایه داشته و به خوبی در برابر گرما و سرما شدید مقاوم خواهد بود. این بدنه دارای انعطاف خوبی بوده تا هنگام جمع کردن حجم و اندازه کمی را به خود بگیرد. قابایتی که موجب می شود تا به راحتی این چادر را در هر مکان مورد نظری حمل کنید. البته این چادر دارای یک ساک حمل نیز بوده که حمل و نقل این کالا را بیش از پیش آسوده تر خواهد کرد. یکی از قابلیت های بسیار خوب جنس بدنه این چادر داشتن کف پلی استر ضخیم بوده که از نفوذ آب به خوبی جلوگیری خواهد کرد. همچنین درز های آب بندی شده این محصول نیز تاثیر بسزایی در جلوگیری از نفوذ آب و همچنین گرد و غبار خواهد داشت. اما جنس فریم های این چادر از نوع فایبرگلاس منعطاف بوده که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. این فریم ها در صورت وجود هر گونه شرایط جوی هیچ آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. یکی از مزیت های دیگر این فریم ها چند تکه بودن آنها می باشد. مزیتی که می تواند حمل و جای دادن این فریم ها را در ساک حمل مخصوص خود آسوده تر کند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی عصایی کینگ کمپ برابر (طول: 205 سانتی متر ، عرض: 205 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که ابعای بسیار مناسب برای استفاده سه نفر حتی به صورت درازکش خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باز شده چادر می باشد بنابراین هنگام جمع کردن آن ابعاد بسیار کمتری به خود خواهد گرفت تا جای دادن در هر محل مورد نظری امکان پذیر باشد. زمانی که این چار را جمع می کنید به راحتی در داخل ساک حمل مستطیلی خود جای گرفته و در نهایت ابعادی معادل 55 در 15 در 15 سانتی متر به خود خواهد گرفت تا به آسانی در هر قسمت از خودرو مصرف کننده یا حتی کوله پشتی های بزرگ برای حمل جای بگیرد. وزن بسته بندی این کالا 3.3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی چادر

راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی همیشه نسبت به چادر های فنری و یا اتوماتیک کمی نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت. به دلیل اینکه هر فریم باید به صورت تک تک وارد دریچه های تعبیه شده روی بدنه اصلی شود. این کار باید تا زمانی انجام شود که این دریچه ها کاملا از فریم ها پر شده تا چادر نیز شکل کامل را به خود بگیرد. برای اینکه چادر مسافرتی مربوطه استحکام بیشتری روی زمین داشته باشد می توانید از میخ و طناب مخصوص همراه خود چادر استفاده کنید. برای جمع کردن چادر نیز باید عکس عمل راه اندازی را پیش بگیرید و در نتیجه با تا کردن صحیح بدنه اصلی آن را در ساک حمل خود برای مراقبت های بیشتر قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره عصایی کینگ کمپ از سری چادر های سفری سبک و مقرون به صرفه برای استفاده در سفر های مختلف از جمله سفر های کوهستانی بوده که به دلیل طراحی جمع و جور خود می تواند یکی از گزینه های خرید مصرف کنندگان برای سفر های خود باشد. محصولی که دارای قابلیت ضد آب بوده و از پشه بند نیز برخودار می باشد. این کالا توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...