چادر مسافرتی عصایی 8 نفره توری

H 11112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی جدید هلال محصولی با ظرفیت 8 نفره که ساخته شده از جنس پارچه توری بوده و کف آن را نیز پارچه شمعی برزنتی تشکیل می دهد. این چادر دارای هیچ پنجره ای نبوده و قابل استفاده در مکان های گرمسیری بدون رطوبت می باشد. البته این چادر نیز می تواند وسیله خوبی برای محاظت در زمان خواب در برابر حشرات نیز باشد.

چادر مسافرتی عصایی 8 نفره توری یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی بازار می باشد که به جای پارچه شمعی و یا برزنتی از پارچه توری برای ساخت آن استفاده شده است. از این رو می توان در فصل گرم تابستان از آن استفاده کرد. این کالا تنها یک ورودی داشته و پنجره ای در اطراف آن دیده نمی شود. نصب آن نیز با استفاده دو میله در دو طرف آن و همانند سایر چادر های مسافرتی عصایی صورت می پذیرد.  لازم به ذکر است که جنس بخش کف این چادر از پارچه شمعی می باشد و با چهار میخچه محکم به زمین متصل می شود.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه توری با کف برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 مناسب استفاده در فصول گرما
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی هلال محصولی جدید و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در مناطق گرمسیر و یا جنگل بوده و می توان از آن برای مسافرت های طولانی استفاده نمود . در ادامه به بررسی این چادر خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر مسافرتی مانند بسیاری دیگر از همنوعان خود بوده که از سقف شیبدار برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی پنجره ای نداشته و می توان از آن در مناطق سردسیر به راحتی استفاده کرد .  درب ورودی بزرگی که در قسمت جلویی این محصول وجود دارد  که دارای توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و خاک مناسب می باشد . پسه بند تعبیه شده بر روی درب این چادر دارای زیپ سرخود بهره مند بوده که توسط آن به راحتی می توان این توری را باز و یا بسته کرد. پشه بندی که به راحتی می تواند در برابر ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری کند . این کالا از روش راه اندازی عصایی برخوردار بوده که از فریم هایی با حالت فنری در بدنه خود برخوردار می باشد. فریم هایی که قابلیت راه اندازی این محصول را در مدت زمان بسیار کمی خواهد داشت. البته در بخش نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد چادر مسافرتی هلال معادل (طول: 260 سانتی متر ، عرض: 260 سانتی متر ، ارتفاع: 190 سانتی متر) بوده که قادر است تا 4 نفر را به صورت درازکش در درون خود جای دهد. البته در بررسی های انجام شده این ظرفیت بیش از این اندازه بود و افراد بیشتری بدون وجود مشکل فضا توانستند از آن استفاده کنند .این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که هنگام جمع کردن آن حجم کمتری را خواهد داشت. گفتنی است که این ابعاد در قسمت نشیمنگاه بیشتر از سقف بوده که این مسئله به دلیل طراحی شیبدار آن می باشد. اما وزن این چادر سفری برابر 5 کیلوگرم بوده که به نسبت ابعاد و جنس بدنه خود وزنی مناسب و قابل قبول برای این کالا خواهد بود. البته وجود یک ساک حمل برای این چادر می تواند حمل آن را بیش از پیش آسوده تر کند.

جنس بدنه

جنس بدنه این کالا از نوع تور بسیار مقاوم بوده که تا حدودی در برابر بارش باران و همچنین نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود. . البته زمانی که با باد شدید برخورد کردید بهتر است از میخ و طناب های مخصوص برای مستحکم کردن آن بر روی زمین استفاده کنید. از ویژگی های خوب جنس بدنه این چادر انعطاف بالای آن برای جمع شدن راحت در ساک حمل خود می باشد. بدنه ای که تنها در برابر برخورد شدید اشیای تیز و همچنین حرارت زیاد حساس بوده که در صورت جلوگیری از این مسائل می توان تا چندین سال مداوم از این کالا استفاده کنید. البته حرارت های عادی مانند نور خورشید و همچنین گاز های گرمایشی به بدنه این چادر هیچ اسیبی وارد نخواهند کرد. 

نحوه راه اندازی

راه اندازی چادر های سفری عصایی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از پیدا کردن محلی مناسب برای برپا کردن آن، چادر را از ساک حمل خود بیرون آورده اقدام به اتصال میله های مخصوص آن کنید و چادر را برپا کنید . پس از قرار دادن میله ها به آرامی آن را باز کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد. در زمان جمع کردن نیز کافیست با توجه به نوع تا شدن بدنه توسط فریم ها این کار را انجام داده و در انتها در ساک حمل خود قرار دهید تا از آسیب های احتمالی به دور باشد. نصب و راه اندازی این نوع چادر ها در مدت زمان 1 دقیقه ای صورت گرفته و از این لحاظ خود یک مزیت به حساب می آید.

جمع بندی

چادر مسافرتی عصایی 8 نفره ایرانی از سری چادر های پر فروش و پر طرفدار ایرانی بوده که از کیفیت مناسب و قیمت بسیار خوب برخوردار می باشند. این گونه چادر ها قابل استفاده در بسیاری از سفر های عادی در مکان های مختلف بوده که به عنوان یک وسیله سفری پر کاربرد فروش بسیار خوبی داشته است. چادری که توسط شرکت اینتکس با ضمانت سالم بودن کالا به تمامی نقاط ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...