چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری

Safari Teravel Tent 10A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و محبوب می باشد که در به تازگی روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش رنگ شکلاتی آن را به شما معرفی می کنیم . جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر می باشد که حالت نایلونی دارد و یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن است .

همچنین برای نگهداری بدنه این چادر مسافرتی از ستون های فلزی استفاده شده است که از مقاومت و استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است و در تست های انجام شده بر رویش ، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است . همچنین در ساختار این چادر مسافرتی دو عدد پنجره و درب برای ورود و خروج تعبیه شده است که مجهز به پشه بندی می باشد و در تابستان نیز می توانید بدون دغدغه از جانب ورود حیوانات موذی از توری استفاده نمایید . چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش چادر مسافرتی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فلز
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 87 در 87 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهدفترچه راهنما

چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری یکی از چادرهای مسافرتی با ظرفیت بالا می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در کمپینگ هایی با جمعیت بالا است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه ای مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که از سقفی با ارتفاع 180 سانتی متر استفاده شده است تا به راحتی بتوانید درون این چادر مسافرتی رفت و آمد نمایید . رنگ بندی بدنه این محصول به رنگ شکلاتی با سقف سبز می باشد . همچنین در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد پنجره و یک عدد درب وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و خیال شما را از بابت ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی راحت می کند . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل و جا به جایی محصول حتی در مسافت های طولانی باشد . ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی 87 در 87 در 10 سانتی متر می باشد که نشان از کوچک بودن آن دارد و به راحتی حتی در صندوق عقب ماشین نیز جای می گیرد .

جنس بدنه :

جنس ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی همانطور که از اسم آن پیداست از فلز ضد زنگ و مقاومت می باشد که استحکام این محصول را بیش از پیش بالا برده است و خیال شما را به طور کلی از بابت وزش بادهای شدید و طوفان راحت می کند . همچنین جنس پارچه استفاده شده در بخش بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . با توجه به خصوصیات ذکر شده این چادر مسافرتی را می توان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامتعادل دانست .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

وزن این چادر مسافرتی 10.5 کیلو گرم می باشد که سنگین بودن آن به دلیل استفاده شدن از ستون های فلزی در ساختار آن است اما از نظر کارشناسی به توجه به مقاوم بودن چادر در برابر بادهای شدید و طوفان می توان گفت این سنگینی وزن چادر چندان به چشم نمی آید .همچنین ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای 10 نفر به صورت نشسته و 4 الی 5 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی با ظرفیت 10 نفر می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب و ستون های فلزی مقاوم در برابر باد و طوفان است . چادر مسافرتی فلزی 10 نفره سافاری با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...